• 1
  • 2
2010-02-22, 18:38
Medlem
marrwalds avatar
Hej! Satt och funderade lite utöver vad en del av folket som går på bio ibland är påverkade av, för man har ju faktiskt sett en hel del skumma personer.

Ni får gärna berätta era historier här nedan, och vad ni har sett, kan ju vara kul

Mvh
Citera
2010-02-22, 18:41
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag hade tagit ett par vodkaglas innan jag såg Avatar, det var far out! Allting var typ i 3D!
Citera
2010-02-22, 18:42
Medlem
marrwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag hade tagit ett par vodkaglas innan jag såg Avatar, det var far out! Allting var typ i 3D!

alkohol är ju inte giltigt!

Har också sett Avatar under påverkan
Citera
2010-02-22, 18:46
Medlem
brajzillas avatar
såg hajar som hajar pårökt det var lite kul när ziggy marley manneten började snacka faktiskt
Citera
2010-02-22, 18:48
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Jag såg Avatar 3D på Krypton. Höll på att somna några gånger mot slutet, gillade dock Avatar skarpt! Osäker på om det hade med kryptonet att göra men jag förmodar det.

Såg V for Vendetta och Pirates of the Caribbean när jag rökt CB, somnade till båda gångerna mest för att filmerna var så extremt tråkiga. Vet nog ingen drog som förhöjer upplevelsen riktigt, förutom CB men det ska nog nästan vara en serie man ser på så man inte sitter stilla så länge, brukar iof inte ha så svårt att hålla mig vaken men om man blir för beng kan det ju vara svårt att hänga med i filmen.

När man går på bio tycker jag filmen håller gott nog på egna ben för att gripa tag i ens känslor och skaka om en. Förutsatt att filmen är bra!
Citera
2010-02-22, 18:55
Medlem
marrwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Jag såg Avatar 3D på Krypton.

Allt blir bra under ett krypton rus!
Citera
2010-02-22, 18:55
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marrwald
alkohol är ju inte giltigt!
Om du hade sett Hitchhiker's Guide to the Galaxy på cannabis eller Aliens vs Predator 2 på Subutex och fenazepam skulle du väl inte skriva det på internet, du tror väl inte det är coolt att knarka olagliga saker?? Alkohol däremot, det är jättehäftigt, det!
Citera
2010-02-22, 19:09
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Om du hade sett Hitchhiker's Guide to the Galaxy på cannabis eller Aliens vs Predator 2 på Subutex och fenazepam skulle du väl inte skriva det på internet, du tror väl inte det är coolt att knarka olagliga saker?? Alkohol däremot, det är jättehäftigt, det!
skitcoolt ju
har tyvärr inte sett på bio på många år nu...
men när jag gör et ska jag vara rökt!

någon som vet hur det är att se på bio när man är lätt svampad? typ avatar i 3D och lite lätt svampad borde ju vara otroligt
Citera
2010-02-22, 19:11
Medlem
Moakers avatar
Gick och såg snabba cash och var jätte fuckt på tram och röka, och en utav mina tjej polare (som ej röker så mycket snea ur typ) stackarn Men ja hade dock väldigt kul
Citera
2010-02-22, 19:12
Medlem
Bullsquids avatar
Funderade på att se avatar 3d trippad
kanske på 2c-b

återstår att se hur det blir med det

Nu senast hade jag tagit 3 hbw och 2 ikto innan jag såg Snabba Cash
Var inget speciellt förutom att jag hade oturen att torska precis när jag gick utanför dörrn och skulle åka ner Lika bra att gå opåverkad kanske
Senast redigerad av Bullsquid 2010-02-22 kl. 19:14.
Citera
2010-02-22, 19:13
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
någon som vet hur det är att se på bio när man är lätt svampad? typ avatar i 3D och lite lätt svampad borde ju vara otroligt
Teater på svamp är väldigt häftigt i alla fall (alltså om man är i publiken på svamp, inte om skådespelarna är påtända - eller vad vet jag)...
Citera
2010-02-22, 19:19
Medlem
10mgs avatar
Tagit 4-HO-MET innan bion en gång, det blev en ganska så skev och rolig upplevelse. Kommer dock inte ihåg vilken film jag såg. Men det var under visningen jättekul att kommentera filmen, skratta åt sina egna skitfula kommentarer och smådryg mot sina pårökta vänner

Har också varit helt nerbensad och pårökt på bio, om man nu skulle skriva alla sina bravader. Väck på benso var ingen höjdare, gräs på bio är som gräs i vilken situation som helst, men visst blev filmen lite roligare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in