2010-03-03, 16:48
Medlem
bilarns avatar
Jag och 2 polare rökte lite brunt innan vi såg nå 3d film på cosmonova. Jag höll på att garva ihjäl när det började var så sjukt skön känsla.
Citera
2010-03-03, 17:57
Medlem
Vilken fråga. Vad jag kan minnas har jag sett en föreställning nykter de senaste kanske 4 åren. Resten av besöken har jag varit påverkad av en eller annan opioid och vid ett undantag nån stimulant.
Bio på nån fin hallucinogen ska dock prickas av nån gång.
Citera
2010-03-04, 11:36
Medlem
HurtigeHanss avatar
Röker oftast cb innan bio. Tycker filmerna är mycket bättre då, visst man kanske inte hänger med lika lätt men de är mycket mer spännande. Har sett: Public enemys, Avatar 3D, Sherlock Homes (som var jävligt flummig imo), Alice i underlandet 3D ska vi se idag Sen har jag sett fler påverkad på bio. Men de var de bästa, och de jag kommer ihåg mest av.
Citera
2010-03-07, 17:11
Medlem
DoomSowers avatar
Minns inte senast jag gick på bio nykter. Jag tycker att det förhöjer upplevelsen att röka en joint och kanske ta lite krypton. Nu när jag var senast så blev jag helt blown away av Clash of the titans trailern. När jag kollade på den hemma och nykter så var den inte lika märkvärdig.
Citera
2010-03-07, 17:58
Medlem
Jag gick på bio med en polare som hade fixat två biljetter till en vampyr film och de ville jag verkligen se så jag röker två fetingar innan jag går in. När jag väll sätter mig i biosalongen jag ville se slakt och galna vampyrer. Men nej de blev twilight fan va besviken jag blev , fattade ingeting av filmen och muppen kunde inte berätta vilken film de va innan vi gick in men de va endå gratis så de va lungt.

Men ska fan gå på alice i underlandet fan den verkar grymt trippig och såklart blire att röka innan
Citera
2010-03-07, 23:26
Medlem
InkeTinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenurban
Jag gick på bio med en polare som hade fixat två biljetter till en vampyr film och de ville jag verkligen se så jag röker två fetingar innan jag går in. När jag väll sätter mig i biosalongen jag ville se slakt och galna vampyrer. Men nej de blev twilight fan va besviken jag blev , fattade ingeting av filmen och muppen kunde inte berätta vilken film de va innan vi gick in men de va endå gratis så de va lungt.

Men ska fan gå på alice i underlandet fan den verkar grymt trippig och såklart blire att röka innan
Var nyss och såg Alice i underlandet! ... nykter dock
Tyckte den var sådär, men kan tänka mig att den blir otroligt mycket bättre/coolare om man är bäng.
Trippig film iaf
Citera
2010-03-07, 23:29
Medlem
tramtorskens avatar
jag rökte en fet innan jag såg "the day the earth stood still" höll på att somna, sjukt tråkig film förövrigt.
Citera
2010-03-07, 23:53
Medlem
korqs avatar
Ska försöka gå på Alice i Underlandet bäng, det lär vara sjukt coolt med 3d'n. Såg avatar nyligen, grymt coola effekter även som nykter
Citera
2010-03-07, 23:54
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramtorsken
jag rökte en fet innan jag såg "the day the earth stood still" höll på att somna, sjukt tråkig film förövrigt.

Haha den är nog inte så svår att somna till nykter heller.
Citera
2010-03-07, 23:54
Medlem
TechoNisses avatar
en polare och jag gick på bio när vi hade Lunar Gold, rökte varsin joppe, precis 5 min innan filmen började, sen så gick vi in på filmen(de var någon random film vi valde ut för att vi hade gratis biljetter) men vi garva sönder i reklamen och somna när filmen börja för ruset försvann då
Citera
2010-03-07, 23:55
Medlem
nuplie22s avatar
OT så brukar jag inte bli särskilt filmsugen om jag röker, pallar mest bara se serier då. Men vill verkligen testa att se på bio på någon hallucinogen, helst 3D då också. Lär vara mäktigt.
Citera
2010-03-08, 04:18
Medlem
RH-SiFRAs avatar
Rökte lite hash och tog några glas vodka innan snabba cash! gjorde dock inte filmen bättre för det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in