Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-21, 11:30
  #1
Medlem
jag behöver hjälp med att väga upp mitt 2c-p.
Jag vet att det bästa skulle vara en mg våg, men det har jag inte.
Jag har 1g 2c-p och en dos är 10mg, jag har även hundra kapslar.

Nån här i sthlm med mg våg som vill hjälpa mig?

Och vad tycker ni en tripp på 2c-p är värt?
Citera
2010-02-21, 13:24
  #2
Medlem
simonpimonpoos avatar
Var fick du tag på 2cp:t? har letat som en galning på internet och mg:et har ju stängt för nya kunder.
Citera
2010-02-21, 17:56
  #3
Medlem
2c-p

Nu är det såhär att jag har ett hundrapack 10mg 2c-p kapslar.
Det är riktig bra kvalitet,
Renlighet på 99.97%

Frågan är hur mycket tycker ni man ska sälja varorna för, alltså prissättning?

Pris på 1-10st?
Pris på 10st uppåt?

Väldigt tacksam för seriösa svar.

Mvh
Chrisse
Citera
2010-02-21, 18:00
  #4
Medlem
Bokias avatar
Har aldrig förr hört talas om denna substans, men jag hade tagit 100 kronor för en tablett.

10st - 900 kronor.

Räcker ett piller till en tripp?
Citera
2010-02-21, 19:06
  #5
Medlem
TjackadHamsters avatar
Verkligen inte. 100mg 2c-p går för max 150 spänn. Däremot kan du ju sälja dem trippvis till mindre erfarna, om det är syftet. Annars går de för 15-20 kr.
Citera
2010-02-22, 00:16
  #6
Medlem
BenAsslicks avatar
Hittar ingenting om 2cp på erowid, dock fanns 3cp.. en stimulant.

Du menar inte 2cb då?
Citera
2010-02-22, 00:49
  #7
Medlem
Drittewelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Verkligen inte. 100mg 2c-p går för max 150 spänn. Däremot kan du ju sälja dem trippvis till mindre erfarna, om det är syftet. Annars går de för 15-20 kr.

För det första finns det naturligtvis ingen klar prissättning för denna substans, den är väldigt okänd och förekommer knappt i landet så det är meninglöst att tala om gatupriser. Eftersom den fortfarande är laglig är den riskfri att införskaffa från butik och då får man ju betala ungefär 1000kr/g. Men det betyder inte att du kan vara säker på att få hem den. Om tullen plockar paketet kan du få vänta väldigt länge, om du har otur kommer allt förverkas i analysen. De som därför inte har för avsikt att inhandla större mängder själva men ändå är intresserade av just detta ämne kan garanterat tänka sig att betala mer än 15-20kr för en uppvägd tripp men marknaden är givetvis mycket begränsad.

Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Hittar ingenting om 2cp på erowid, dock fanns 3cp.. en stimulant.

Du menar inte 2cb då?

Det är ju en jävla massa droger som det inte informeras om på Erowid så det är inte mycket att gå efter. Däremot finns det några rapporter gällande den där. Här är hur som helst utdraget om 2C-P från PiHKAL. Den fanns för övrigt ute till försäljning redan 98/99 vill jag minnas, då hos japanska återförsäljare.
Citera
2010-02-22, 02:37
  #8
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drittewelle
För det första finns det naturligtvis ingen klar prissättning för denna substans, den är väldigt okänd och förekommer knappt i landet så det är meninglöst att tala om gatupriser. Eftersom den fortfarande är laglig är den riskfri att införskaffa från butik och då får man ju betala ungefär 1000kr/g. Men det betyder inte att du kan vara säker på att få hem den. Om tullen plockar paketet kan du få vänta väldigt länge, om du har otur kommer allt förverkas i analysen. De som därför inte har för avsikt att inhandla större mängder själva men ändå är intresserade av just detta ämne kan garanterat tänka sig att betala mer än 15-20kr för en uppvägd tripp men marknaden är givetvis mycket begränsad. [...]

Skulle självklart jag också kunna göra. Men med tanke på att marknaden inte alls är värst begränsad, då vilken privatperson som helst kan köpa det för runt 1000 spänn grammet, som till och med var billigare än det jag skrev, vilket var ett maxpris för mig i större mängder, ser jag ingen anledning till att ta väldigt mycket mer för dem. (då bortser vi hela tullgrejen och om att man kanske inte helt säker får hem det, man får utsätta sig för risker) Inte för erfarna knarkare. Kanske de som har mindre koll. Men förstår din poäng. Själv däremot skulle jag inte ge mer än 20spänn per kapsel.
Citera
2010-02-22, 21:26
  #9
Medlem
Mullemecks avatar
Vore uppskattat med länk vart man kan köpa denna substans, även vilj jag veta om den är klassad eller laglig
Citera
2010-02-22, 21:39
  #10
Medlem
hoffmanintowns avatar
jag vet inte hur mkt man behöver men sälj det per tripp 100-150 kr för en tripp tycker jag är rimligt
Citera
2010-02-23, 08:56
  #11
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullemeck
Vore uppskattat med länk vart man kan köpa denna substans, även vilj jag veta om den är klassad eller laglig

Leta på. Finns på vissa utländska sidor t.ex.

Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanintown
jag vet inte hur mkt man behöver men sälj det per tripp 100-150 kr för en tripp tycker jag är rimligt

Skulle nog gå att kränga lätt i de flesta fall. Skulle jag enbart ta en tripp skulle jag pröjsa mellan 50-100 spänn, men denna substans kommer nog köpas in i större mängd för min del.
Citera
2010-02-23, 09:17
  #12
Medlem
cercinas avatar
Verkar vara en ganska svårdoserad hallucinogen, ett par mg kan uppenbarligen göra stor skillnad.
Enligt Shulgin så är en dos på 16mg en "överdos" med stora fysiska besvär, så var försiktiga med denna substans.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback