• 1
  • 2
2004-03-02, 16:36
Medlem
Le Saboteurs avatar
Såg denna nya Fantasmak på väg till bussen idag, blev tvungen att köpa en. Smakar först bara kolsyra med socker,för att sedan få en eftersmak av BOB:s äppelsaft. Vet inte om den är god eller äcklig, Smakar lite halvskumt. Men vi skulle nog klarat oss utan den, Nån annan som provat den och har en åsikt?
Citera
2004-03-02, 16:50
Medlem
snapcases avatar
*flyttad till mat & dryck*
Citera
2004-03-02, 18:25
Medlem
rank81s avatar
Hmm..vart köpte du den? Måste ha varit en arabaffär som importerar från Tyskland? I Tyskland har de typ 13 olika smaker på Fanta.

Men äpple låter lite gott, jag har faktiskt saknat en kolsyrad dricka som smakar äpple, får se om jag hittar den i min lokala arabaffär.
Citera
2004-03-02, 18:41
Medlem
Fan de låter gott, har själv inte sett denna dryck
Citera
2004-03-02, 23:54
Medlem
Pellenezs avatar
De flesta drycker som har smak av äpple smakar junk. Klockrean exempel är äpplejuice och calvados.
Äpplecider funkar dock.
Citera
2004-03-03, 00:00
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
De flesta drycker som har smak av äpple smakar junk. Klockrean exempel är äpplejuice och calvados.
Äpplecider funkar dock.
What the fuck!!! Calvados, guds gåva till mänskligheten!!!
Citera
2004-03-03, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rank81
Hmm..vart köpte du den? Måste ha varit en arabaffär som importerar från Tyskland? I Tyskland har de typ 13 olika smaker på Fanta.

Jo jag vet, Det finns bl a Fanta Melon,Mandarin,Lime,Papaya och Coca-Cola körsbär i Tyskland.

Men äpple låter lite gott, jag har faktiskt saknat en kolsyrad dricka som smakar äpple, får se om jag hittar den i min lokala arabaffär.
Citera
2004-03-03, 22:32
Medlem
Klaus Meines avatar
Äppelsmak låter rätt, äppeljuice är t.e.x hur gott som helst. Så det borde funka som läsk också.
Citera
2004-03-07, 14:05
Medlem
Le Saboteurs avatar
Jag köpte min på Pressbyrån den var svensk. Har nu under helgen kommit fram till att den är helt grym att grogga med. Låt den stå och bli av med lite av kolsyran ett tag, i med lite vodka sen. Så har du din engen äppelfantadrink..
Citera
2004-03-07, 14:28
Medlem
Meazurys avatar
Jag testade den också igår. Borde vara gott att blanda med vaniljsprit.
Citera
2004-03-09, 02:09
Moderator
Evil Eds avatar
Kan fungera som blanddryck, men som törstskläckare kommer jag aldrig att köpa den igen.

Tror inte den är god som blanddryck heller egentligen, smakar bara kemiskt.
Citera
2004-03-09, 12:28
Medlem
Rubbermans avatar
Köpte en i morse på Pressbyrån. Inte alls så dum. Tyckte den var riktigt läskande och god. Ska prova den som groggvirke och se om den kan funka såsom Meazury tipsat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in