Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-14, 02:30
  #1
Avstängd
Fanns en liknande tråd fast med en annan artist. Men min fråga är vart man kan hitta den gröna skinnjackan Andreas bar? Eller nån liknande.
Citera
2010-02-14, 09:37
  #2
Medlem
Namters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latly
Fanns en liknande tråd fast med en annan artist. Men min fråga är vart man kan hitta den gröna skinnjackan Andreas bar? Eller nån liknande.
Har du bild
Citera
2010-02-14, 13:20
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Namter
Har du bild

Sorry ska fixa det!

http://www.ladda-upp.com/bilder/3055...3-B6ngr-C3-B6n

http://www.ladda-upp.com/bilder/3055...3-B6ngr-C3-B6n

Två bilder på jackan, kanske lite svårt att se..
__________________
Senast redigerad av latly 2010-02-14 kl. 13:23.
Citera
2010-02-14, 23:37
  #4
Avstängd
Ingen som vet? Eller finns det inga gröna skinnjackor?
Citera
2010-02-14, 23:49
  #5
Medlem
Whiteliess avatar
inget snygg alls om jag ska vara ärlig. svart är det enda rätta när det gäller skinn, förutom machomänniskor som ska uppträda på melodifestivalen då. då kanske grönt funkar lite bättre.

du frågade visserligen inte om min åsikt, sorry
Citera
2010-02-15, 00:50
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelies
inget snygg alls om jag ska vara ärlig. svart är det enda rätta när det gäller skinn, förutom machomänniskor som ska uppträda på melodifestivalen då. då kanske grönt funkar lite bättre.

du frågade visserligen inte om min åsikt, sorry

Nej verkligen inte! Har en svart skinnjacka, men orkar inte gå klädd som alla andra :P Inte ens säkert jag ska köpa en grön, men intresserad av vart man kan finna dom
Citera
2010-02-17, 19:18
  #7
Medlem
Rugbys avatar
Måste den vara i just skinn?
Moncler har annars ett alternativ i nylon, den heter Moncler Kiwi, precis inhandlat en sån i röd, men den finns i grönt också!
Citera
2010-02-18, 13:20
  #8
Medlem
unsungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latly
Ingen som vet?

Jag hörde en intervju med Andreas innan den deltävling där han hade jackan och den är specialgjord av Lars Wallin.
Citera
2012-03-28, 22:52
  #9
Medlem
Jackan gavs ut av Jofama. Just nu har de en i mitt tycker lite snyggare grön skinnjacka kallad Bill som går att köpa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback