2010-03-19, 14:35
Medlem
Erics mamma är ifrån Sverige och hans pappa är från Libanon.

Källa: http://sydsvenskan.se/kultur-och-noj...ric-Saade.html*

*Sista frågan i intervjun
Citera
2010-03-19, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sy-s

Han har även spelat fotboll i Hasslarps BK, och när han sprang så såg det ut som han stod stilla. Ingen som helst rörelse i överkroppen.

Det här är skvallermotsvarigheten till veckans i-landsproblem.
Citera
2010-03-20, 08:25
Medlem
Shwantzs avatar
Jag anser att Molly Sanden inte är en kvinna. Hon är en transa. Tillsammans med Christer B slickade de och sög denna trio varandra i logen sammtidigt som Erik hest nynnade- "you can call me manboy". CB grät säkert när Anna "Vattenskallen" B. vann istället för hans lilla "manboy". Men det var ju inte svårt att räkna ut, jag menar förra året var det en Norsk tomtenisse som vann så det är ju inte mer än rätt att ett svenskt bergstroll vinner i år.
Citera
2010-03-20, 15:59
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Visst kan det vara så att han är en kristen arab, men det kan fortfarande vara så att han inte är arab .

Även om vissa libaneser, oftast de kristna, hellre vill klassas som fenicier, så är de araber.

Citat:
[i]n modern discourse, the Lebanese people ... are now often referred to as Arabs

http://en.wikipedia.org/wiki/Lebanese_people
Citera
2010-03-20, 16:09
Medlem
timpanis avatar
Dessutom är Saade ett arabiskt namn.
Citera
2010-09-24, 14:24
Medlem
-=Damian=-s avatar
Eric Saade pedo?

insåg nyss att jag hade en gemensam vän med Eric Saade, (manboy fjollan från melodifestivalen) och denna gemensamma vän har en lillasyster på 13 år. bland hennes bilder hittar man kommentarer som fan va snygg du är!!
är jag känslig.. eller inte fan skriver man så till en 13 årig tjej?
Citera
2010-09-24, 14:28
Medlem
Klasskillnads avatar
Frågan är vad fan du gjorde inne på hennes bilder?
Citera
2010-09-24, 14:30
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasskillnad
Frågan är vad fan du gjorde inne på hennes bilder?

haha då det är min polares lillasyster så har hon bilder på sig själv och sin syster blandat lite hur som helst så nej jag är inte tänd på lillasyster..
Citera
2010-09-24, 14:35
Medlem
Klasskillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
haha då det är min polares lillasyster så har hon bilder på sig själv och sin syster blandat lite hur som helst så nej jag är inte tänd på lillasyster..

Har du bild på hans kommentar?
Citera
2010-09-24, 14:36
Medlem
Jag tycker det är riktigt äckligt. Inte många brudar är mogna i sinne o kropp som 13åring.
Citera
2010-09-24, 14:47
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-

Brukar låta så ja..
Citera
2010-09-24, 15:09
Medlem
Fred Friendlys avatar
Hon är 13 år. Har säkert Eric som förebild. Om han ger henne en komplimang blir säkert lillasyster glad och hela helgen är räddad. Men pedofil? Nja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in