2010-09-24, 15:16
Medlem
-Wasteland-s avatar
Det är väl inte pedofili om man är i samma ålder?

Citera
2010-09-24, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
insåg nyss att jag hade en gemensam vän med Eric Saade, (manboy fjollan från melodifestivalen) och denna gemensamma vän har en lillasyster på 13 år. bland hennes bilder hittar man kommentarer som fan va snygg du är!!
är jag känslig.. eller inte fan skriver man så till en 13 årig tjej?

Skulle han ha skrivit att hon var ful då? Hade det varit riktigare enligt dig?
Citera
2011-02-08, 22:45
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Finns en arab-familj som sysslar med små skit blåsningar på nätet som heter Saade från Helsingborg är det släktingar ? Vore pinsamt isf för svärmorsdrömmen och schlagerstjärnan.
Citera
2011-02-09, 12:17
Medlem
shws avatar
Gick på samma gymnasium som honom, dock inte samma klass. Det var inte ett mediagymnasium (vet inte var personen som skrev det fått det ifrån) däremot gick jag Media. Erik gick samhälle eller samhälle/idrott om jag inte minns fel.

Han var mycket medveten om att han är otroligt söt och utnyttjade det på ett antal sätt. Han var också väldigt säker på sig själv och visste att han hade talang, men han verkade liksom se ner på andra ganska rejält.

Han var alltid med och sjöng på julavslutningar och sånt men hans röst var inte lika bra då.
Citera
2011-02-20, 20:09
Medlem
Dantias avatar
Hört att han blivit en riktig diva i årets melodifestival, någon som har någon mer info eller något?

Förvånar mig inte ett dugg dock, han hade en halvbra låt förra året och nu var han favorittippad så han tror väl att han kan ställa krav nu, lite lustigt.
Citera
2011-03-12, 22:09
Medlem
rootbits avatar
Hur ska vi sammanfatta denna tragiska figur? Hmm.. vi kan börja med att konstatera att hela han skriker produkt. Men i det här fallet har skivbolagen gjort ett riktigt dåligt jobb. Hans låttext har fan en mening som dom kör på repeat. Melodin är dessutom (även utan den lilla smilfinken) i sig HELT värdelös. Ovanpå detta har man slängt in en Michael Jackson handske för att "bättra på" hans "coola" image. Människor som gillar den kombon har inget som helst mänskligt värde. Jag tänker kanonmat, stapelvaror och Japan just nu...

Det är helt enkelt riktigt Saad(e)... ahh juste.. lycka till..
Citera
2011-03-12, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Det kommer oavsett funka med öststaterna.Lovar han vinner i år.

Förmodligen har vi j-igt bra chans med Eric och hans bidrag.

Personligen är jag nöjd och tyckte det var helt rätt låt som vann.

OnT:
Skvaller, hmmm träffade honom på en release för ett tag sedan.
Mycket trevlig och sympatisk...fick med mig ett signerat foto till dottern.
Citera
2011-03-13, 00:50
Bannlyst
Den här melodifestivalen var nog på gott och ont ett generationsskifte med en dagispopöststatslåt.

En sak kan man iallafall lära av detta och det är att Svenska tonårsflickor har egna mobiler och väldigt hög veckopeng.
Citera
2011-03-13, 01:43
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Här ska det vara skvaller om Saade. Vill ni diskutera hans musik så använd musikforumet.

OT raderat.

/Mod
Citera
2011-03-13, 02:52
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MADEofSTONE
Finns en arab-familj som sysslar med små skit blåsningar på nätet som heter Saade från Helsingborg är det släktingar ? Vore pinsamt isf för svärmorsdrömmen och schlagerstjärnan.

jo då är tydligen hans farbror och kusiner som sysselsätter sin tid med små-blåsningar på tradera och andra sidor.
Citera
2011-03-13, 11:37
Medlem
SnappySnackShacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
insåg nyss att jag hade en gemensam vän med Eric Saade, (manboy fjollan från melodifestivalen) och denna gemensamma vän har en lillasyster på 13 år. bland hennes bilder hittar man kommentarer som fan va snygg du är!!
är jag känslig.. eller inte fan skriver man så till en 13 årig tjej?

Utan screencap så gills det inte, idiot!
Citera
2011-03-13, 12:29
Bannlyst
Står att han fick ett chockbesked efter finalen, vad var det för besked?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in