Citat:
Ursprungligen postat av kaninbur
enligt en säker källa så har han under en längre tid varit otrogen mot molly med en av dansarna som vart med på hans turneer. men det var väll inget big-wow på det skvallret i suppose.
Men varför säga det högt då för publiken under en konsert att hon var bra på så mycket annat också! Hela Eskilstuna och djurparken hörde det. han sa nämligen om dansaren. "hon är bra på så mycket annat också.
Molly skrev i bloggen den 29

nde oktober att hon var crushed och att hon varit det sen i onsdagen dvs 26 oktober då hon var på väg till gävle. 2 dagar efter det postar hon en bild där hon står med malin olsson och ser hur glad ut som helst det var på fredagen dvs 28 oktober!. det var ju konstigt att hon la upp det där med att det var slut med saade just på hans födelsedag det hade nog varit slut långt innan för annars hade hon väl ej orkat skriva fredagens inlägg heller! hon skev ju att hon ej orkat gå upp i sängen sen i onsdags men det orkade hon visst för hon var ju på väg till gävle då!
http://blogg.veckorevyn.com/mollysanden/2011/10/
Så här skrev hon: Detta var den 29

nde. Hon skrev hon ej kunde gå upp ur sängen sen i onsdags men då var hon fan på väg till gävle. Hmmm
"Som en bomb från ingenstans har hela min värld vänts upp och ner… jag har inte kunnat gå upp ur sängen sedan i onsdags och jag står just nu inför det svåraste valet i mitt liv hittills…
Både mobilen och mailen har gått på högvarv i flera dagar utan att jag orkat lyfta ett finger… så jag antar att jag har en hel del att ta ställning till utöver detta också…
Men trots att jag inte vill något hellre, så kan jag inte tänka på något annat.
P.g.a. detta kommer jag nog vara lite frånvarande här på bloggen ett tag… hoppas ni har förståelse för det! "
SKUMT
men de kanske ej gjorde slut då hon kanske bara fått höra han var otrogen från nån men var ej säker förrän hon frågat erik