2013-05-19, 17:56
Medlem
Bara jag som störde mig som fan på Saade? Betedde sig som en wanabee svart rappare.. ungefär som justin bieber. Ville bara mörda honom, och hans # skämt kändes bara smaklösa.

Citat:
Ursprungligen postat av losfer
Också intressant att MILF (Mamma Jag Skulle Vilja Knulla) has blivit ett sånt modeord i Sverige. Tror inte man skulle använda det i såna här sammahang i tex USA eller England.

#Milf var censuerat i den brittiska sändningen
Citera
2013-05-19, 19:32
Medlem
Kaitas avatar
En J-la massa skit Saade får ta emot idag. På Twitter hånas han hårt. Gillar inte den mobbar-stilen.

Killen gjorde ingen bra insats. So what..? Han e sångare, inte programledare. Ett sopigt försök till #skämt som blev fel. Man behöver ju inte tolka milf dåligt. Fråga istället varför han inte fick bättre manus och instruktion från SVT-produktionen.
Citera
2013-05-26, 21:14
Medlem
von-Utfalls avatar
Killen har dock bra smak för solbrillor. Nån som vet vilka märken det är han bär?
Citera
2013-06-09, 20:52
Bannlyst
Nån som vet vem miss unknown som eric sjunger om i låten är.
Citera
2013-07-10, 20:43
Medlem
Lakritskakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keej
Emma Andersson, Helsingborg.

Citat:
Ursprungligen postat av Kraag
nån som har bilder?
Facebook: https://www.facebook.com/emma.andersson.9440
Instagram: http://instagram.com/emmajosefineandersson
Gammal blogg: http://emmajosefin.myshowroom.se/

Tyvärr är både facebook och instagram privata, men någon kanske kan fixa sig in?
Väldigt söt tjej, gick på samma skola som henne när hon gick i 7an till 9an. Runt 3-4 år sedan, hon har ju gått ut gymnasiet nu, alltså född 94a.
Citera
2013-11-26, 20:40
Medlem
Barbara Anns avatar
Vem är kompisen ("kompisen"?) som hänger efter flinar i bakgrunden? Efter första pausen:
http://www.tv3play.se/play/328751?autostart=true

"Jag släpper er här, jag ska gå och förbreda grillen" säger han och slickar sig runt munnen.

Saade berättar även om hans föräldrars långa skilsmässa samt kidnappningsförsök som han utsattes för av sina föräldrar..
Citera
2013-11-26, 23:47
Medlem
ace_secs avatar
Kompisen var ju defintivt inte hetero iaf haha
Citera
2014-08-11, 10:39
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Kompisen var ju defintivt inte hetero iaf haha
Erik är homo vilket jag skrivit tidigare i tråden. Tyvärr kan man inte vara det offentligt om man vänder sig till småtjejer. Hela poängen är att de skall kunna projicera pojkväns fantasier ...
Citera
2014-08-11, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Erik är homo vilket jag skrivit tidigare i tråden. Tyvärr kan man inte vara det offentligt om man vänder sig till småtjejer. Hela poängen är att de skall kunna projicera pojkväns fantasier ...
Nej för han sa på sin spelning i etuna att tjejen dvs dansaren somdansa med han var bra på så mycket annat. det bevisar han haft sex och varit otrogen med henne. men tjejen kan iof varit en kille som var utklädd till tjej! sen några månader senare gjorde ju han och molly slut. erik har en ny tjej nu dels!
Citera
2014-08-11, 22:51
Medlem
Jag kommer från samma lilla håla som Saade, är förvisso ett gäng år äldre men kan inte känna igen det här med rasismen ( hade vänner och klasskamrater som inte var svenskar ) minns inte Eric nåt, men hans stora syster däremot som var ( är?) otroligt söt, stora fina ögon, kort, med långt jättefint ljust hår
men visst, jargongen där kan vara rätt så hård så inte helt omöjligt att han blev hackad på! Enda jag vet är att han spelade även fotboll ( en vän till mig var hans tränare ) och på den tiden var det vad jag vill hört ganska många med utländsk härkomst som spelade i laget!
Citera
2014-08-13, 11:43
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RainbowJuice
Nej för han sa på sin spelning i etuna att tjejen dvs dansaren somdansa med han var bra på så mycket annat. det bevisar han haft sex och varit otrogen med henne. men tjejen kan iof varit en kille som var utklädd till tjej! sen några månader senare gjorde ju han och molly slut. erik har en ny tjej nu dels!
JA. och Peter Jöback tog Lisette PÅlsson i tvåan?
Citera
2014-08-15, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
JA. och Peter Jöback tog Lisette PÅlsson i tvåan?
Iof hörde jag en slängde upp en dildo till saade på scen. Kan det betyda nått!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in