Citat:
Ursprungligen postat av
calvincandie
Du skrev inte att du "tror", utan du skrev "Jag är övertygad om att det var Ulf som tog Jasmina". Sedan skrev du att du tror att Jasmina var Ulfs första offer, vilket jag poängterade inte kan stämma i och med att hans första två offer mördades 8 år innan Jasmina försvann. Att du missar den detaljen gör att allt annat du skriver kan ses som oseriöst svammel, i och med att du inte ens har koll på vilka år som hans brott begicks.
När jag har fel så står jag för det, du har rätt gällande datumen.
Tror och är övertygad om att Ulf ligger bakom Jasminas försvinnande och troligen mordet på henne.
Att kidnappa ett barn och hålla henne inlåst i flera dagar och förgripa sig på barnet under flera dagar är väldigt ovanligt. De flesta barn som blir utsatta/ mördade i sexualbrott så mördas barnen efter några timmar efter försvinnandet.
Därav tror Jag tror Jasmina blev kidnappad och hölls fången av Ulf och sedan mördad och nergrävd av Ulf.
Men du har absolut rätt, jag hade fel.
Jasmina var inte Ulfs första offer, men det jag skrev om att vissa poliser har uttryckt att det är polisiärt uppklarat står jag fast vid.
Men det är som sagt inte mina egna ord utan andrahands information, men enligt mig säker källa.