Citat:
Ursprungligen postat av
Alpha101
Påminner mig om när Stig Malm myglade till sig en lägenhet åt dottern (som inte ens stod i någon bostadskö).
Media försökte klämma åt honom, Men han var bara arg för att dom vågade fråga. Och så var han kolerisk på media för att dom vågade fråga dottern.
Men det lite intressanta här var när media frågade LO-arbetare. Dom var inte upprörda. Det var tydligen helt normalt i deras värld, att det skulle myglas och fuskas.
Inget problem. Men man får öppna plånboken. Smakar det så kostar det.
Fruängen. Något du trängtar efter att bo i ? Skulle inte tro det.
Och vad är du för fåntratt som tycks tro att det finns köer för allting ? Då kan du ju
försöka hyra hos Svenska Akademien. Efter att ha köat förstås.