Citat:
Nej vi ser inte hur många tidsbegränsade kontrakt som syns på dom där förmedlingssidorna eftersom kontrakten inte är skrivna ännu. Vad är det för skillnad på tills vidare? Rätt som det är åker du ut.
Alla är tidsbegränsade men eftersom du inte fattar hur hyresmarknaden i den stora vida världen ser ut så tror du att det bara är att flytta till London och sitta på någon sorts fiktiv tillsvidarekontrakt som inte existerar i den verkliga världen. Förklara hur ett tillsvidarekontrakt skulle se ut? Vad är villkoren? Vem bestämmer när kontraktet är till ända? Du är för blåst för att äga en dator.
Det är i allt väsentligt ett andrahandskontrakt. Någon annan möjlighet finns inte. Några förstahandskontrakt existerar inte vilket jag förskökt förklara nu ett antal ggr. Antingen köper och äger du eller hyr av ägaren. Det brukar i Sverige kallas andra hand. Du kan ju kalla det vad du vill. 'Tillsvidarekontrakt' ha ha vad är det?Vad finns för juridiska regler kring dessa? Dom finns bara i din fantasi.
Alla är tidsbegränsade men eftersom du inte fattar hur hyresmarknaden i den stora vida världen ser ut så tror du att det bara är att flytta till London och sitta på någon sorts fiktiv tillsvidarekontrakt som inte existerar i den verkliga världen. Förklara hur ett tillsvidarekontrakt skulle se ut? Vad är villkoren? Vem bestämmer när kontraktet är till ända? Du är för blåst för att äga en dator.
Det är i allt väsentligt ett andrahandskontrakt. Någon annan möjlighet finns inte. Några förstahandskontrakt existerar inte vilket jag förskökt förklara nu ett antal ggr. Antingen köper och äger du eller hyr av ägaren. Det brukar i Sverige kallas andra hand. Du kan ju kalla det vad du vill. 'Tillsvidarekontrakt' ha ha vad är det?Vad finns för juridiska regler kring dessa? Dom finns bara i din fantasi.
Jag kan inte låta bli att börja skratta. Att ha med er verklighetsfrånvända kommunister tar på psyket men kan också vara underhållande.Här ser vi en punkt där allt bara faller ihop. Du säger att det finns andrahandskontrakt men inga förstahandskontrakt.
Någon med någon slags minimal förmåga till rationellt tänkande skulle här ha hejdat sig och börjat undra "Ööö men hur kan det finns andrahandskontrakt om det inte finns förstahandskontrakt???? Ett andrahandskontrakt tecknar man med den som har förstahandskontrakt."
Men den förmågan till tankeprocessning verkar saknas.
Och det är klart att när bristerna är så allvarliga då går varken min eller andras information fram.