2010-02-11, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playcontrol
Säg att du känner dig kränkt för att de tror att du är narkoman bara för att du har ett rökdon som alla andra du känner också har, och att hon har fått dig att må dåligt nu pga att du börjat fundera om det är normalt eller inte att röka smaktobak...

Gå inte med på att pissa för det kränker dig.
Du tycker inte om att bli anklagad för saker du inte gjort och att bli behandlad som en unge när du bara röker tobak som var och varannan människa, du är en vuxen man och kan ta hand om dig själv.

Det har du faktiskt helt jävla rätt i...

Tror jag ringer tanten i eftermiddag och säger något i den stilen om hon börjar mala på om att jag skall komma in och pissa hos dom.
Stort tack!
Citera
2010-02-11, 10:56
Medlem
Om hon frågar ifall jag skall komma in och pissa hade jag tänkt säga....

Är det verkligen nödvändigt att jag kommer in och tar ett urinprov bara för att jag haft en vattenpipa hemma? Jag menar varannan ungdom på orten har en sådan hemma.
Den som fanns hos mig rökte vi smaktobak ur på en fest, sedan blev den stående hos mig i ett par dagar.
Jag har varit på urinprov vid en anställning innan och det var inget jag tyckte var speciellt roligt, var jobbigt för mig att lyckas urinera där, å då var tanten bara i samma rum som mig, hos er har jag hört att folk står och stirrar på ens mest intima kroppsdelar?
Det här är inget jag känner att jag vill utsätta mig för pga en vattenpipa hemma.

Låter det bra, eller är det skit? Kan jag säga något annorlunda?
Citera
2010-02-11, 10:58
Medlem
Playcontrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Success
Om hon frågar ifall jag skall komma in och pissa hade jag tänkt säga....

Är det verkligen nödvändigt att jag kommer in och tar ett urinprov bara för att jag haft en vattenpipa hemma? Jag menar varannan ungdom på orten har en sådan hemma.
Den som fanns hos mig rökte vi smaktobak ur på en fest, sedan blev den stående hos mig i ett par dagar.
Jag har varit på urinprov vid en anställning innan och det var inget jag tyckte var speciellt roligt, var jobbigt för mig att lyckas urinera där, å då var tanten bara i samma rum som mig, hos er har jag hört att folk står och stirrar på ens mest intima kroppsdelar?
Det här är inget jag känner att jag vill utsätta mig för pga en vattenpipa hemma.

Låter det bra, eller är det skit? Kan jag säga något annorlunda?

Det låter för mycket som att du försöker dölja nåt osv... Kör mer på kränkt linjen och att du mår dåligt av att de tror att du är narkoman och att du inte vill ha med de att göra bara för att du röker tobak eller nåt.

*EDIT Kom inte med förklaringar varför den varit där, vad ni gör osv kör mer på hur dåligt du mår, att inte vill ha nåt med de att göra för du känner dig kränkt och att det är normalt att röka tobak.
Senast redigerad av Playcontrol 2010-02-11 kl. 11:02.
Citera
2010-02-11, 11:02
Medlem
Jag orkade inte läsa hela tråden men förklarar killen varför han bryr sig om soc ifall han är 23? Är det för att han egentligen är 13?
Citera
2010-02-11, 11:06
Medlem
Citat:
Det låter för mycket som att du försöker dölja nåt osv... Kör mer på kränkt linjen och att du mår dåligt av att de tror att du är narkoman och att du inte vill ha med de att göra bara för att du röker tobak eller nåt.

*EDIT Kom inte med förklaringar varför den varit där, vad ni gör osv kör mer på hur dåligt du mår, att inte vill ha nåt med de att göra för du känner dig kränkt och att det är normalt att röka tobak.

Sant kanske, men kommer hon inte då säga "men kom in å testa dig så kan vi stryka ett sträck över det här sedan" Denna tant på motsidan lär ju vara expert på vad folk säger för att komma undan.
Citera
2010-02-11, 11:09
Medlem
Playcontrols avatar
Citat:
Sant kanske, men kommer hon inte då säga "men kom in å testa dig så kan vi stryka ett sträck över det här sedan" Denna tant på motsidan lär ju vara expert på vad folk säger för att komma undan.

Du känner ju dig kränkt utav hennes sätt att klassa dig som narkoman och det är inget du accepterar!!!
Citera
2010-02-11, 11:17
Medlem
Citat:
Du känner ju dig kränkt utav hennes sätt att klassa dig som narkoman och det är inget du accepterar!!!

Ah sant fan!

jag säger typ:

VAA? *förvånad*
Skall jag behöva pissa för jag haft en pryl hemma som folk använder för att röka på?
Det är ju helt sjukt. Är alla som har en dator hemma per automatik misstänkta för brott mot ipred-lagen också?
Jag har utfört ett sådant här test innan vid en anställning och det var inte speciellt roligt, då var bara tanten i samma rum som mig och ändå tog det mig 45 minuter att urinera. Hos er står dessutom någon och stirrar på ens mest intima kroppsdelar, inget jag finner mig i.
Speciellt inte när ni ser på mig som en knarkare för att jag haft en vattenpipa hemma, de här är ju en enorm kränkning emot mig.
Citera
2010-02-11, 11:29
Medlem
Playcontrols avatar
Citat:
Ah sant fan!

jag säger typ:

VAA? *förvånad*
Skall jag behöva pissa för jag haft en pryl hemma som folk använder för att röka på?
Det är ju helt sjukt. Är alla som har en dator hemma per automatik misstänkta för brott mot ipred-lagen också?
Jag har utfört ett sådant här test innan vid en anställning och det var inte speciellt roligt, då var bara tanten i samma rum som mig och ändå tog det mig 45 minuter att urinera. Hos er står dessutom någon och stirrar på ens mest intima kroppsdelar, inget jag finner mig i.
Speciellt inte när ni ser på mig som en knarkare för att jag haft en vattenpipa hemma, de här är ju en enorm kränkning emot mig.

Jag tror inte du hänger med riktigt, tror du kommer torska och få pissa iaf...
Om du nu är 23 så flytta hemmifrån...
Citera
2010-02-11, 11:34
Medlem
Citat:
Jag tror inte du hänger med riktigt, tror du kommer torska och få pissa iaf...
Om du nu är 23 så flytta hemmifrån...

Jag bor ju själv, bongen fanns i min lägenhet.

fan nu vågar jag inte ringa henne typ Å gör jag inte det så väcker det väl misstankar om något.
Tror inte jag tänker så smart å väl nu pga att jag faktiskt är skyldig och jävligt orolig. faaaaan
Senast redigerad av Success 2010-02-11 kl. 11:36.
Citera
2010-02-11, 11:41
Medlem
Citat:
Jag bor ju själv, bongen fanns i min lägenhet.

fan nu vågar jag inte ringa henne typ Å gör jag inte det så väcker det väl misstankar om något.
Tror inte jag tänker så smart å väl nu pga att jag faktiskt är skyldig och jävligt orolig. faaaaan

Du bor själv, är 23 och är rädd för att någon ska ringa soc för att du har en bong hemma? När de ringer för att be dig komma och pissa så ska du helt enkelt säga "Nej, varför ska jag det?" och sedan lägga på.
Citera
2010-02-11, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Du bor själv, är 23 och är rädd för att någon ska ringa soc för att du har en bong hemma? När de ringer för att be dig komma och pissa så ska du helt enkelt säga "Nej, varför ska jag det?" och sedan lägga på.

Nej, soc vet redan om att jag har en bong hemma, tackvare en mindre smidig familjemedlem!
Citera
2010-02-11, 11:46
Medlem
Playcontrols avatar
Jamen vad spelar det för roll, du är ju oskyldig? Be dem dra för att de kränker dig helt enkelt det finns inget de kan göra. Du kan bara faila om du pratar för mycket.

Alltså, du får se det ifrån att du faktiskt är oskyldig. Även fast du inte är det. Intala dig själv att du är oskyldig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in