2010-02-11, 09:03
Medlem
...
Det som hänt här är att en familjemedlem hittat en bong hemma hos mig. Det första denne smartskalle gjorde var att gick och tog det med en tant som jobbar på soc, en vi känner i familjen.
Sedan fick mamma även reda på det och nu vill mor min att jag skall ringa denna soctant.

Det jag undrar är:
Är jag misstänkt för något för att jag har en bong hemma?
Jag menar det är mer vanligt än ovanligt i min stad att folk har bongar och vattenpipor hemma, ofta för att röka smaktobak.
Måste jag ringa denna tant för att hon vet om att jag har en bong hemma?
Bör jag kanske göra det för att reda ut saker och ting?

Vad kan jag i så fall säga för att slippa gå dit och pissa?

Så sjukt tacksam för hjälp här, har på ren jävla otur hamlat i en så fruktansvärt jobbig sits, och mår så jävla dåligt att jag inte kan sova eller äta.
Jag har inte heller lust att ringa denna tant, men jag tror min mor vill det.
*suckar*
Citera
2010-02-11, 09:14
Medlem
Moakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Success
...
Det som hänt här är att en familjemedlem hittat en bong hemma hos mig. Det första denne smartskalle gjorde var att gick och tog det med en tant som jobbar på soc, en vi känner i familjen.
Sedan fick mamma även reda på det och nu vill mor min att jag skall ringa denna soctant.

Det jag undrar är:
Är jag misstänkt för något för att jag har en bong hemma?
Jag menar det är mer vanligt än ovanligt i min stad att folk har bongar och vattenpipor hemma, ofta för att röka smaktobak.
Måste jag ringa denna tant för att hon vet om att jag har en bong hemma?
Bör jag kanske göra det för att reda ut saker och ting?

Vad kan jag i så fall säga för att slippa gå dit och pissa?

Så sjukt tacksam för hjälp här, har på ren jävla otur hamlat i en så fruktansvärt jobbig sits, och mår så jävla dåligt att jag inte kan sova eller äta.
Jag har inte heller lust att ringa denna tant, men jag tror min mor vill det.
*suckar*

Min polare åkte dit för att han hade sin bong på sitt rum som sin farsa hitta han kom dock på honom medans han rökte men jag skulle tro att du kommer få pissa. Du kan ju alltid försöka förklara för dem att du bara röker smak tobak..
Citera
2010-02-11, 09:19
Bannlyst
Hur gammal är du?
Citera
2010-02-11, 09:20
Medlem
Moakers avatar
Antagligen är han väll under 18..
Citera
2010-02-11, 09:20
Medlem
Jag är 23.
Citera
2010-02-11, 09:21
Medlem
magers avatar
Citat:
Jag är 23.
problemet löst !
Citera
2010-02-11, 09:21
Bannlyst
Citat:
Jag är 23.

Nej, då måste du inte pissa.
Citera
2010-02-11, 09:29
Medlem
Det måste jag inte? Woohoooo! Har ni några bra tips på vad jag skall säga till denna dam eller skall ajg bara ignoera att ens höra av mig till henne och dra någon kalja för morsan om att jag har ringt och pratat med henne?
Citera
2010-02-11, 09:32
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Det måste jag inte? Woohoooo! Har ni några bra tips på vad jag skall säga till denna dam eller skall ajg bara ignoera att ens höra av mig till henne och dra någon kalja för morsan om att jag har ringt och pratat med henne?

Äsch du kan väl ringa o säga att du faktiskt är 23 och att de kan suga din slaka fb-kuk (dvs 27 slaka centimeter ner i halsen)
Citera
2010-02-11, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Äsch du kan väl ringa o säga att du faktiskt är 23 och att de kan suga din slaka fb-kuk (dvs 27 slaka centimeter ner i halsen)

Men om jag ringer henne som kommer hon förmodligen börja spela på min moral, men om du inte har något att testa dig för kan du inte göra det för din familj då för att dom skall se att du är ren... bla bla bla.
Är väl kanske bara jag som är toknojig.
Sedan så ser det väl iofs bättre ut om jag vågar ta kontakt med människan.
Jag vill egentligen göra det men jag har ingen aning om hur jag skall hantera frågan.
"Men skall du inte komma på ett prov ändå?"
Får jag den är det ju kört, svarar jag nej där blir jag ju misstänkt dirr
Citera
2010-02-11, 09:39
Medlem
Moakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
HAHA ofta du trodde att du var tvungen att dra och pissa som 23åring på soc! Ring och be dem fara åt helvete
Citera
2010-02-11, 09:42
Medlem
Moakers avatar
Citat:
Men om jag ringer henne som kommer hon förmodligen börja spela på min moral, men om du inte har något att testa dig för kan du inte göra det för din familj då för att dom skall se att du är ren... bla bla bla.
Är väl kanske bara jag som är toknojig.
Sedan så ser det väl iofs bättre ut om jag vågar ta kontakt med människan.
Jag vill egentligen göra det men jag har ingen aning om hur jag skall hantera frågan.
"Men skall du inte komma på ett prov ändå?"
Får jag den är det ju kört, svarar jag nej där blir jag ju misstänkt dirr

Du kan ju dra dit och fuska de är inte så komplicerat och du säger till dem att om pisset visar sig vara rent så ska dem lämmna dig i fred. Dock hade jag sagt åt dem att ja inte alls tänkte de, och sen skulle ja gömma bongen bättre:P

Och du kan ju säga till dem om du inte vill fuska, att du kan komma förbi och snacka med dem om dem vill och komma på något smart att säga.

Ja hade struntat helt i de eller lämmnat ett falskt piss prov vilket inte e komplicerat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in