Citat:
Ursprungligen postat av pedalas
Har verkligen inte orkat eller brytt mig om att läsa längre än dit där du nämnde att du var 23, behöver inte läsa mer heller för att skriva detta:
Skaffa ett jävla jobb så slipper du soc, och så slipper vi vanliga skattebetalare pröjsa för ditt röka!
haha, vadå skaffa ett jobb jag har två jobb din jävla sopa.
Citat:
Ursprungligen postat av miscan
HAHAHA soc kärringen lyckades ge dig ångest och hjärntvätta dig via ett samtal, aa du kanske bäst du slutar för ditt psyke verkar inte det starkaste

Tror du seriöst att det är det de handlar om? Då kan du inte ha många hjärnceller vid liv.
Om du har en väl fungerade familj så lär du förstå hur jobbigt det blir när varje familjemedlem konfronterar dig med en sådan här sak.
När ens mor kommer hem till än gråtandes för att hon är orolig för än. Tror du att det är något som jag vill utsätta min egen mor för?
Mitt liv är bra nog som det är, utan att jag skall behöva göra det "bättre" med ett olagligt preparat.
Jag är absolut inte emot cannabis.
Men så länge det är olagligt i Sverige tänker jag inte använda det mer, blir det laglit får vi se.
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
haha Vilken soppa.. och vad mesig du verkar vara....
Läs ovan och förstå... sopa!!
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
om man frivilligt lämnar UP på soc står de verkligen och tittar på en när man kissar?
nu vet jag att du inte "behöver" lämna prov längre.. men har ni en så kass kommunikation inom familjen så att du inte hade kunnat ta ett djupt samtal med din mamma i det här fallet?
Förklara att du inte vill lämna urinprov för att det skulle visa positivt och att du hellre pratar med henne om saken. Om du inte lever att alltför destruktivt liv i allmänhet så borde väl din mamma förstå att det uppenbarligen inte kan vara så hemskt som hon tror eftersom det krävdes en bong för att hon skulle få reda på att du håller på med såna livsfarliga hemskheter! Hade det varit en dödsdrog som förstör ditt liv så borde hon väl ha märkt det kan man tycka..
Vad är det förresten för familjemedlem som tar något från din lägenhet och sedan lämnar den till soc direkt utan att prata med dig? För det första är det väl stöld och för det andra, hur dysfunktionell familj har du egentligen? Diskuterar ni något över huvud taget?
När jag fick reda på att denna familjemedlem för det första hade gått hem till mig utan att fråga mig. (för att hämta en mobiltelefon). Det var då bongen upptäcktes blev jag väldigt arg.
Men när jag sedan fick reda på att denna människa har diskuterat detta med en för mig främmande människa som jobbar för soc med knarkande ungdomar då blev jag så jävla ledsen, besviken, arg och rädd så det var sjukt.
Det här är enligt mig i första hand en familjär grej. Detta är något som min kära mor höll med om helt och hon har dessutom skällt ut denna person som gjorde så här emot mig REJÄLT.
Den som skvallrade på mig är 17 år och tjej! Hon var rädd och orolig för mig, mådde dåligt och kunde inte sova på några veckor.
Eftersom hon kände till denna soctant och visste att hon jobbade med att hjälpa ungdomar som har narkotikaproblem blev det den vägen hon valde. Hon var helt enkelt rädd och visste inte vart hon skulle vända sig. Jag försvarar inte det hon gjort, jag förklarar! Jag känner mig enormt sviken och ledsen över hennes agerande, men samtidigt förstår jag att hon hade ett helvete.
Hon tror att folk som brukar cannabis slutar som heroinister.