Citat:
Ursprungligen postat av Moaker
Du kan ju dra dit och fuska de är inte så komplicerat och du säger till dem att om pisset visar sig vara rent så ska dem lämmna dig i fred. Dock hade jag sagt åt dem att ja inte alls tänkte de, och sen skulle ja gömma bongen bättre:P
Och du kan ju säga till dem om du inte vill fuska, att du kan komma förbi och snacka med dem om dem vill och komma på något smart att säga.
Ja hade struntat helt i de eller lämmnat ett falskt piss prov vilket inte e komplicerat

Att lämna falskt var min första tanke, för då kommer jag ju verkligen kunna släppa det här.
Tejpa en färgningsflaska i armhålan och en slang ner till ballen, sedan pressa på flaskan i armhålan när jag väl skall pissa. Men det verkar vara förstora risker med detta, hörde något om att det kan förekomma koppar som mäter tempen på pisset, och är det inte 37 grader så är ju provet ogiltigt.
Då torskar jag ju bigtime och dom kommer ju harassa mig en bra tid framöver, så jag vetifan om den risken är värd att ta.
Skiter jag i det så kommer det förmodligen förfölja mig ett tag framöver. I form av oro och ångest.
EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Du kan ju be någon komma o säga "haaaan eee luuuuuuuugn saaa jaaaa!" till din morsa!
hihi
Haha! Den scenen är briljant.
JUST DET. OBS OBS OBS!
Denna familjevän som jobbar åt soc med ungar som har narkotikaproblem, är även tillsammans med en av stadens narkotikapoliser.
Saken är att hon har ju sekretess i sådana ärenden, men med tanke på att jag är en vän till deras familj kanske hon snackar med honom om att jag haft en bong hemma så får jag span på mig, eller är det nojjan som talar nu igen?