• 1
  • 2
2010-02-10, 12:37
Bannlyst
Hallo alla glada!

Nu är det så att min tjej har svårt för att komma. Jag har haft min del av partners, men har aldrig tidigare träffat på nån som har så svårt för & komma som hon har. Jag slickar & stimulerar, testar o slicka på olika sätt osv, men inget verkar funka riktigt.

Det är väldigt viktigt för mig att min tjej kommer, det stör mig nästan att hon har det så svårt.

Finns det nån tjej här med erfarenhet om detta, lite tips & råd på hur man kan göra lr gå till väggas med detta. Vi har även pratat om det, men jag vill inte prata för mycket med henne om att, då blir det säkert bara svårare för henne.
Citera
2010-02-10, 12:39
Medlem
Tetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superflay
Hallo alla glada!

Nu är det så att min tjej har svårt för att komma. Jag har haft min del av partners, men har aldrig tidigare träffat på nån som har så svårt för & komma som hon har. Jag slickar & stimulerar, testar o slicka på olika sätt osv, men inget verkar funka riktigt.

Det är väldigt viktigt för mig att min tjej kommer, det stör mig nästan att hon har det så svårt.

Finns det nån tjej här med erfarenhet om detta, lite tips & råd på hur man kan göra lr gå till väggas med detta. Vi har även pratat om det, men jag vill inte prata för mycket med henne om att, då blir det säkert bara svårare för henne.

Hon kanske inte är attraherad av dig helt enkelt.
Citera
2010-02-10, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teta
Hon kanske inte är attraherad av dig helt enkelt.

Det tror jag inte.
Citera
2010-02-10, 12:49
Medlem
Citat:
Det tror jag inte.

Testa duschmunstycket, funka för mig förut, när vi hade sex i duschen, och hon hade samma problem.
Citera
2010-02-10, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bytheline
Testa duschmunstycket, funka för mig förut, när vi hade sex i duschen, och hon hade samma problem.

Det ska jag ta & testa, inget som funkade för er i sängen? Jag vill gärna att hon ska komma var gång vi har sex & vill inte springa in i duschen var gång
Citera
2010-02-10, 12:52
Medlem
Orgasm handlar inte om fysisk teknik utan om hur upphetsad du får henne. Folk kan få orgasmer i sömnen utan någon som helst stimulans. Satsa på att få henne tänd. Vet du inte hur man gör det så kanske du borde leta upp en bättre kille åt henne.
Citera
2010-02-10, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
Orgasm handlar inte om fysisk teknik utan om hur upphetsad du får henne. Folk kan få orgasmer i sömnen utan någon som helst stimulans. Satsa på att få henne tänd. Vet du inte hur man gör det så kanske du borde leta upp en bättre kille åt henne.

Så det handlar bara om hur upphetsad hon är? Det är inte så att det finns kvinnor som har det svårt för o komma. Antar att du är en kille som skriver.
Citera
2010-02-10, 13:00
Medlem
MatseKestaMs avatar
Citat:
Det ska jag ta & testa, inget som funkade för er i sängen? Jag vill gärna att hon ska komma var gång vi har sex & vill inte springa in i duschen var gång

Själva sexet är sällan upphov till orgasm för en kvinna utan hon
stimuleras mer av en helhetsupplevelse, det monotona fram och
tillbaka är endast upphetsande för mannen.

Du kan slicka dig harmynt utan att det kommer att bli någon förändring.

Prova olika varianter, mysiga middagen med tända ljus och hårt sex i
tvättstugan och kanske ni hittar det där lilla extra som får henne till
exstatiskt rus, diverse hjälpmedel kan underlätta men det viktigaste
är kommunikationen och att du hela tiden är lyhörd på hennes signaler.
Citera
2010-02-10, 13:02
Medlem
Citat:
Så det handlar bara om hur upphetsad hon är? Det är inte så att det finns kvinnor som har det svårt för o komma. Antar att du är en kille som skriver.

Prova med en dildo med vibrator. Om inte det fungerar så vete fan vad som gör det.

Chockterapi kanske kan vara en sista utväg..stega in i sovrummet och skrik som en serbisk lägervakt och genomför en stenhård påsättning samtidigt som du skriker könsord på utrikiska och tuggar tobak.

...Nej skit i det sista förresten, hon kanske inte förstår vad du säger om hon inte behärskar språket

Om allt annat fallerar så tycker jag att du ska tjata på henne, trägen vinner.
Senast redigerad av holeshot 2010-02-10 kl. 13:11.
Citera
2010-02-10, 13:04
Medlem
Citat:

Jag är också kille och du har rätt, det finns vissa tjejer som har otroligt svårt för att komma, oberoende av hur upphetsade de är.

En del av det är mentalt (de har svårt att koppla av och låta sig själva tappa kontrollen då de känner sig utelämnade/sårbara). Men även de tjejer som kommit över det steget kan ha mycket svårt för att komma. Min nuvarande tjej (sen 5år) är en sådan. Tar minst 20-30min intensivt stimulerande av mig, som redan kan hennes kropp utan och innan, på klitoris och g-punkt eller anal innan hon kommer. (När hon väl kommer är det dock en mycket kraftig orgasm som lämnar henne väldigt trött/utmattad och inte sugen på fler orgasmer).

Vad du ska göra, ja träna träna träna är mitt förslag. Och bryta ner eventuella mentala spärrar så mycket som möjligt så hon verkligen fullt ut vågar lita på dig.

Kan hon få orgam när hon onanerar själv? Då kan ett bra steg på vägen vara att du får vara med och kyssa känna titta på henne medan hon gör det på sig själv, så hon vänjer sig vid att du är där.
Citera
2010-02-10, 13:10
Medlem
MatseKestaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holeshot
Chockterapi kanske kan vara en sista utväg..stega in i sovrummet och skrik som en serbisk lägervakt och genomför en stenhård påsättning samtidigt som du skriker könsord på utrikiska och tuggar tobak.

Bondageklubbar är nog absolut sista utvägen, ha ha ha.

Snacka me tjejen, hon måsta ju ha någon/några fantasier.

En annan variant är ju att sluta då och då, ta ur apparaten
när hon börjar låta/röra på sig för mycket och vänta en
stund, in med apparaten i några minuter osv. osv.
Hon kan också bli förbannad men den risken får du ta.
Citera
2010-02-10, 13:11
Bannlyst
Japp massa erfarenheter av detta.
Hade ett förhållande på 1 år och sen ett på 4,5 år och kom aldrig naturligt utan sexleksaker.
Det berodde inte enbart på killen utan mestadels på att jag visste inte vad jag njöt av till 100% och att det satt psykiskt.

När det tog slut med killen som jag hade i 4,5 år så gick det som på räls.
Så det satt rätt hårt psykiskt.

Vet hon vad hon gillar och kommer av?
Oralsex brukar vara bra för tjejer, dock har jag bara kommit så en enda gång.
Annars lära känan hennes g-punkt är ett hett tips.
Finns massa info om den på min blogg, http://nathaliestankar.bloggproffs.se och även en hel del leksaker man kan ha ihop.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in