2010-02-10, 13:27
Bannlyst
Tack för bra tips!

Ska testa på lite saker nu!
Citera
2010-02-10, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MatseKestaM
Själva sexet är sällan upphov till orgasm för en kvinna utan hon
stimuleras mer av en helhetsupplevelse, det monotona fram och
tillbaka är endast upphetsande för mannen.

Vad har du läst det nånstans, i veckorevyn eller? Tjejer är precis lika intresserade av sex som killar. Mer, till och med. Att de säger annorlunda hör inte till saken.
Välj vilka råd du lyssnar på noga TS, vissa har bevisligen inga som helst erfarenheter av kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av Superflay
Så det handlar bara om hur upphetsad hon är? Det är inte så att det finns kvinnor som har det svårt för o komma. Antar att du är en kille som skriver.

Det finns det säkert, men det mest sannolika är att du inte kåtat upp henne tillräckligt. Gå på det sannolika. För övrigt så har tjejer som har "svårt för att komma" ofta nån slags psykisk blockering, lösningen där stavas också upphetsning.
Citera
2010-02-10, 14:03
Medlem
HerrMoros avatar
Citat:
Hallo alla glada!

Nu är det så att min tjej har svårt för att komma. Jag har haft min del av partners, men har aldrig tidigare träffat på nån som har så svårt för & komma som hon har. Jag slickar & stimulerar, testar o slicka på olika sätt osv, men inget verkar funka riktigt.

Det är väldigt viktigt för mig att min tjej kommer, det stör mig nästan att hon har det så svårt.

Finns det nån tjej här med erfarenhet om detta, lite tips & råd på hur man kan göra lr gå till väggas med detta. Vi har även pratat om det, men jag vill inte prata för mycket med henne om att, då blir det säkert bara svårare för henne.

Här är ett exempel.
Det viktigaste är att hon är relaxad. Se till att ha gott om tid, kör lite lugn musik och ha dämpad belysning. Massera ordentligt innan så hon blir lugn både för nacke huvud, stjärt och lår (de brukar glömmas). Kyss henne lite i nacken och ha lite dialog med henne. Håll dig borta från muttan så länge som möjligt. (det ökar upphetsningen, särskilt när hon blir masserad i närheten) Men när du väl börjar fingra där nere så har du ett par alternativ, dels testa lite olika lugna rörelser för att se vilka rörelser som stimulerar bäst (du kan även fråga) eller så kan du be henne använda din hand för ändamålet. Då kommer du märka vad som funkar.

Och sen gäller det att du kan ignorera mjölksyran som du garanterat kommer få. Börjar hon komma nära så GE FAN I ATT AVBRYTA, annars får du fortsätta tills du är slut i andra armen också. Förhoppningsvis går det aldrig så långt men var med på att tjejer kan vara 'precis på gränsen' hur länge som helst och man måste fatta om de vill att man fortsätter bygga upp tills de kommer av att du behåller tempot eller om du måste öka intensitet och styrka vart efter resp om du behöver variera smekandet. Ofta så är det klitoris som behöver stimulans hos de som har svårt att komma (tillsammans med att de måste ha rätt sinnesstämning) så då är det den som ska vaggas upp och ner eller i sidled.

Hur du tar hand om henne sen får väl fantasin sätta gränserna för (eller verkligheten).

Jag har själv råkat ut för det du skriver och ovanstående fungerar utomordentligt. Naturligtvis ska hela situationen var chill. Och våga ta lite tid på dig. Lycka till och kom ihåg att slänga upp en film med resultatet när du e klar.
Senast redigerad av HerrMoro 2010-02-10 kl. 14:06.
Citera
2010-02-10, 14:28
Medlem
SallySimpsons avatar
1. Onani. Hon kommer antagligen aldrig kunna komma med en kille om hon inte känner sin egen kropp till 100%

2. Upphetsning. Den psykiska delen är superviktig, fysisk stimulans ger mycket mer om man är rejält kåt.

3. Tid. Tjejer tar generellt sett mycket längre tid på sig än killar, räkna med kramp i fingrarna
Citera
2010-02-10, 14:45
Medlem
Utan att läsa igenom varje inlägg. Självklart kan tjejer tända på hardcore sex eller vaniljsex. Men den vanligaste anledningen till att kvinnor har svårt att komma är nog själva pressen att komma. Säger en tjej att hon gillar strypsex så försöker killen strypa henne blå i tro att hon ska komma. Även om jag kanske föredrar mer hardcore så är en av de skönaste gångerna jag kommit med riktigt vaniljsex så man kan aldrig veta.

HerrMoros taktik kanske är bra? Tror det är viktigt att tjejen känner att killen bryr sig.

Men i övrigt, ta det luuuugnt, sluta fråga henne varje jäkla gång om hon har kommit. Då blir det obekvämt för henne. Ta det som det kommer. Det handlar nog mycket om tilliten till dig. Få henne att känna sig bekväm, sluta tjata och koppla av och ha det skönt tillsammans. Även om hon inte KOMMER så har hon det ju skönt med dig.
Citera
2010-02-10, 14:50
Medlem
KickAss-1337s avatar
Borde inte det bästa vara att ta reda på hennes vildaste fantasi? Försök att uppleva den tillsammans med henne så ska det väll hända grejer
Citera
2010-02-10, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Borde inte det bästa vara att ta reda på hennes vildaste fantasi? Försök att uppleva den tillsammans med henne så ska det väll hända grejer

Det är det jag menar, tjejer som har svårt att komma är lite mer komplicerade än killar på den punkten. Du kan slänga in henne i vilket scenario du än vill som hon tänder på, men känner hon sig inte bekväääääm till 110% med dig och är tilliten inte på max så blir det svårt ändå.
Citera
2010-02-10, 14:52
Medlem
spänn på henne i röven---funkar mer eller mindre alltid
Citera
2010-02-10, 18:38
Medlem
ekoapelsins avatar
Lägg er i sängen och låt henne stimulera sig själv till orgasm, du kan runka samtidigt. Men låt henne ta hand om sig själv. När hon väl har nåt klimax med dig i sängen så går det lättare senare.

Detta funkade för mig och en tjej som hade en mental block. Efter detta så släpte det för henne.
Citera
2010-02-10, 19:02
Medlem
Citat:
Hallo alla glada!

Nu är det så att min tjej har svårt för att komma. Jag har haft min del av partners, men har aldrig tidigare träffat på nån som har så svårt för & komma som hon har. Jag slickar & stimulerar, testar o slicka på olika sätt osv, men inget verkar funka riktigt.

Det är väldigt viktigt för mig att min tjej kommer, det stör mig nästan att hon har det så svårt.

Finns det nån tjej här med erfarenhet om detta, lite tips & råd på hur man kan göra lr gå till väggas med detta. Vi har även pratat om det, men jag vill inte prata för mycket med henne om att, då blir det säkert bara svårare för henne.

Hur gammal är hon?
Citera
2010-02-10, 22:37
Medlem
Sinsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
Orgasm handlar inte om fysisk teknik utan om hur upphetsad du får henne. Folk kan få orgasmer i sömnen utan någon som helst stimulans. Satsa på att få henne tänd. Vet du inte hur man gör det så kanske du borde leta upp en bättre kille åt henne.

Håller med helt här, om hon är maximalt upphetsad kommer de bara krävas små små lätta smekningar på klitoris för att hon ska komma. Det är dock svårt att komma till den här upphetsnings-nivån... de tar tid och de krävs att du vet vad hon tänder på (på riktigt) inga levande ljus och skit utan hårda, manliga tag med mera
Citera
2010-02-10, 22:38
Medlem
Sinsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekoapelsin
Lägg er i sängen och låt henne stimulera sig själv till orgasm, du kan runka samtidigt. Men låt henne ta hand om sig själv. När hon väl har nåt klimax med dig i sängen så går det lättare senare.

Detta funkade för mig och en tjej som hade en mental block. Efter detta så släpte det för henne.

Perfekt tips! Att vara pro på att onanera är ju A och O som tjej om det överhuvudtaget ska finnas en chans att komma med en kille. Om hon kan komma när du är närvarande så kommer definitivt den mentala blocken att släppa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in