Citat:
Ursprungligen postat av adammm5
Sedan i April 2009 så ringde gubbens bank till min mamma och bad henne att komma in på ett möte, då hade hon ju sina aningar om vad det gällde men iallafall så åkte hon in. Då sa banktjänstekvinnan att morbrorn hade blivit inrullad i banken på en rullstol av iraniern (som de kände igen eftersom hon hade varit där och tagit ut hyfsat stora summor på hans konto). Då hade han skrivit över dessa 2+ miljoner på iraniern och hon hade hjälpt honom att medla. Banken hade då reagerat på detta eftersom de ansåg att hon hade och utnyttjade honom, så de slog min mor en pling. Tydligen fanns där inget vi eller banken kunde göra. Senare ringde desutom iraniern till min mammas moster och sa att testamentet var ändrat och låg i bankfacket.
Nu blir det krångligare, om banken tyckte att det inte såg ut att gå rätt till skall de inte upprätta ett testamente, så banken måste ha tyckt att det fanns underlag nog för att fullfölja uppdraget.
Har ni sett det nya testamentet, det är kanske bara snack från iraniern.
Fråga banken om det verkligen gjordes upp ett nytt testamente och hur det kom in i bankfacket då det bara är de som är uppskrivna för tillgång till facket som kan komma åt det.