hej jo de e såhär att jag har ärvt efter farmors sambo.
och han skrev testamentet som så att jag först ska få arvet när farmor har gått bort..
det var för att kringå mina stora skulder hos kronofogden så han tänkte att farmor
skulle få portionera ut de lilla i pengar han hade : 28000kr till mej.
och detta sa boupptäckarn att det går bra jag kan få del av precis allt bara
vi två / jag och farmor e överens.
efter att allt e klart så går farmor till banken å ska försöka avsluta hans konto
men de enda dom säger att de e inte du som har fått ärva till henne så hon kan inget göra..
och jag har ringt till dom å till mej säger dom att jag kan inte ta del av pengarna förens hon gått bort..
jag tycker ju att om farmor ger mej en fullmakt eller så på att ja får ta del av pengarna som jag ärvt
före hon dör så borde väl det gå bra?
när vi var inne på boupptäckningen så skrev boupptäckarn en fullmakt som ja skulle skriva på som var att farmor får göra va hon vill med mitt arv så länge hon lever (just för att hon skulle kunna ge mej då) men det här pappret som jag skrev under å han antagligen skickade in fanns aldrig med i
papprena ens när vi fick hem med posten att allt var klart...
ja tror att den här boupptäckarn inte viste allt va som gäller för enligt han skulle farmor bara kunna
gå å avsluta kontot efter detta...
nu e de säkert många som kommenterar att de e väl bra att pengarna går till mina skulder sen..
jo visst det om det gäller 300 000 så ja blir skuldfri men just nu hade ja verkligen behövt dom 28000 te å renovera käften bland annat

tacksam för svar å era synpunkter av gärna kunniga.
Mvh