2010-02-18, 04:41
Medlem
Schnyggves avatar
Hah! underbart!
2010-02-18, 20:03
Medlem
trickydicks avatar
Nigga Moment

http://www.youtube.com/watch?v=0B9QGrpdu5Y
2010-02-19, 11:08
Medlem
smokey.the.bears avatar
Det roliga med svarta att vissa beteer sig mer som svenskar än vanliga svenskar...

Som min kompis (eritrian) som beteer sig mer som svensk än dom flesta här på forumet.

Det är roligt.
2010-02-19, 11:59
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Det roliga med svarta att vissa beteer sig mer som svenskar än vanliga svenskar...

Som min kompis (eritrian) som beteer sig mer som svensk än dom flesta här på forumet.

Det är roligt.
Vissa?

Måste vara en på miljonen eller så vet du inte vad svenskt är.
2010-02-19, 12:41
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Vissa?

Måste vara en på miljonen eller så vet du inte vad svenskt är.

Oj, skrev lite fel.

Det jag menade var att vissa beteer sig som svenskar som fan, oftast folk från öst-afrika (undantag somalier.)
Men om man träffar min kompis så är han så svensk han kan bli, förutom hans hudfärg.
2010-02-19, 15:27
Medlem
Citat:
Oj, skrev lite fel.

Det jag menade var att vissa beteer sig som svenskar som fan, oftast folk från öst-afrika (undantag somalier.)

med vissa menar du 0.02% förmodar jag ?
2010-02-19, 16:43
Medlem
racerkatts avatar
En sak jag märkt med negrer är att de sällan är raggare. Vad kan detta bero på? Är det för att de inte har råd att köpa en trimmad 240 med tillhörande hb-dunk i bakluckan? Eller är det musiken de inte gillar? (högst tveksamt egentligen då den tidiga form av rock som raggare brukar lyssna på har tydliga kopplingar till den svarta bluesen). Eller är det rent av så att man inom raggarkretsar inte accepterar negrer?
2010-02-19, 16:51
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Det finns ett stort motorintresse bland svarta och andra minoriteter i Usa framför allt. Varför det inte finns så många negerraggare i Sverige kan du nog räkna ut själv, och nu insinuerar jag inte att rasism skulle vara den enda orsaken, även om det naturligtvis finns en del sådant. Man har ju sin identitet och känner av vilka kulturella yttringar som passar för en själv. Vad som gäller i bekantskapskretsen osv. Bland förvildade blattar i Sveriges slumområden så är det naturligtvis hip hop som gäller. Raggarkulturen är väldigt svensk, sitt ursprung till trots, och det lockar ingen blatte. Vad fan skall han göra där liksom? Lyssna på Eddie meduza och åka "jänkebil"? Nej nej det fungerar inte.
2010-02-19, 18:05
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skincare
med vissa menar du 0.02% förmodar jag ?

Ja
2010-02-19, 19:41
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Oj, skrev lite fel.

Men om man träffar min kompis så är han så svensk han kan bli, förutom hans hudfärg.

Inse en sak - Din negerkompis är inte och kommer aldrig att bli betraktad såsom svensk. Sen så må han vara hur väldresserad som helst..
Om jag flyttar till Kina och beter mig som kineserna så blir jag likväl aldrig en kines!
Man kan ju tycka att detta vore självklart för de flesta att förstå?
Somliga (!) vill ju ständigt trumma i folk att alla lika alla olika! Tyvärr så tycks många också svälja denna lögnen.
Den som har läst denna tråden och fortfarande har mage att hävda att negern "är som oss" den råder jag att tillbringa en tid i valfritt negerstyrt land.

En liten film där Mandela står och sjunger om att döda vita med lite bilder från dagens Sydafrika.
http://www.youtube.com/watch?v=fpYtb4Y79_o&feature=player_embedded#
2010-02-19, 20:22
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Inse en sak - Din negerkompis är inte och kommer aldrig att bli betraktad såsom svensk. Sen så må han vara hur väldresserad som helst..
Om jag flyttar till Kina och beter mig som kineserna så blir jag likväl aldrig en kines!
Man kan ju tycka att detta vore självklart för de flesta att förstå?
Somliga (!) vill ju ständigt trumma i folk att alla lika alla olika! Tyvärr så tycks många också svälja denna lögnen.
Den som har läst denna tråden och fortfarande har mage att hävda att negern "är som oss" den råder jag att tillbringa en tid i valfritt negerstyrt land.

En liten film där Mandela står och sjunger om att döda vita med lite bilder från dagens Sydafrika.
http://www.youtube.com/watch?v=fpYtb4Y79_o&feature=player_embedded#

Men du är ju dum. Jag har inte sagt det. Jag sa att han beteer sig helt som en svensk men skillnaden är att han är svart. Han är också född i detta land. Betee och att vara är två olika saker, även om jag råka skriva det.
2010-02-19, 23:05
Medlem
21Nyheternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henderson
Ras förklarar väldigt mycket. Framförallt så förklarar den varför en neger beter sig som han gör i alla samhällen som han lever i(Ja, nu generaliserar jag. Och ja, det måste man göra.). Den förklarar negerns våldsamhet, svårkontrollerbara sexdrift och låga empati.

Den förklarar varför miljön inte kan förklara allt.

Alla som är intresserade av varför världen ser ut som den gör och alla som är intresserade av vilket slags folk som strömmar in i Sverige bör titta på rasförklaringen.

En större svaghet är att inte våga lita på sitt eget förnuft och inte våga dra slutsatser som går utanför de allmänt accepterade.
Ras finns.
Även om judarna under 50år försökt tuta i folk att det inte är så. Propagandan har varit så stark och jakten på, och stigmatiseringen av, oliktänkande varit så hätsk att folk på allvar tror att alla är likadana och att ingen evolution skett...

Ifrågasätter du att västafrikaner är de bästa kortdistans-sprintarna? Att östafrikaner är de bästa långdistans-sprintarna? Tillfälligheter?
Ja, ungerfär lika mycket tillfällighet som att de som hävdat att det inte finns några raser "råkat" vara judar.

Om eritrianerna vore ett sånt driftigt och trevligt folk skulle inte deras land vara ett sånt skithål.

Jo, situationen är ju enormt mycket bättre i de kristna syrianernas Södertälge.

Nej, givetvis inte, det vore vansinne.
Jag är orolig för att deras låga intellekt, agressiva karaktär och fula utseende ska blanda in sig i den svenska genpoolen. Jag är orolig för att det svenska folket ska bytas ut och förändras för all framtid. Jag vill inte riskera att mina barnbarn och barnbarnsbarn ska riskera att skaffa barn med en arabhybrid med lätt mörktoning på huden.

Jag ser inte bara till mig själv, utan kan tänka lite längre. Tack och lov är det ju mest det lägsta skiktet svenskar som sysslar med rasblandning. Börjar folk bara tänka i ras-termer så kan vi börja lösa problemen.

Jag har inte samma värderingar och åsikter som du har. Vi tänker väldigt olika så det spelar antagligen ingen roll hur länge vi diskuterar.

Jag förnekar inte att västafrikaner är de snabbaste sprintrarna eller att östafrikanerna de bästa långdistansarna. Orsaken är givetvis genetiska. Men är alla västafrikaner snabba ? Eller är alla östafrikaner bra på långdistans ? Givetvis inte.

På samma sätt är det förstås så att alla vita inte är smartare än alla svarta, eller att alla asiater eller judar är smartare än alla vita. Och givetivs hittar du svarta som är smartare än den genomsnittlige juden. Vad beträffar intelligens är det fastslaget genom experiment att Ashkenazi-judarna är det smartaste folket i världen. Läs här http://www.futurepundit.com/archives/002812.html Priset dom har fått betala är dock högt, det är också ett av de sjukaste folken i världen.

Det finns uppenbart genetiska skillnader mellan olika folkslag men hur viktigt är det att holländare är längre än kurder. Gambianer är snabbare än svenskar eller att judar är smartast ? Genomsnittligt sett altså.

Spelar det någon roll och är skillnaderna så pass stora att någon/några folk kandiderar på att
upphöra att kallas mänskliga ? När upphör man att vara människa och vilka är kriterierna för detta. Nej sånt där snack är givetvis bullshit. Homo Sapiens är en ras.

Jag personligen tycker det är mycket intressantare att diskutera kulturella skillnader eftersom det är dessa som kan skapa problem i ett multikulturellt samhälle. Hedersmord, könsstympningar, bortgifte av minderåriga etc är samtliga inte en konsekvens av ett medfött beteende. Jag personligen gillar inte alla blattar och blattekulturer och vill inte heller se alla inom landets gränser. Men å andra sidan gillar jag absolut inte heller alla svenskar. Långt ifrån. Man får inte min respekt bara för att man är etnisk svensk.

Eller resonerar du annorlunda ?

Jag har träffat på tillräckligt många bra och sympatiska utlänningar för att inse att det finns oerhört
många undantag från de generaliseringar som görs härinne. Att Sverige bör ha en restriktivare
invandringspolitik handlar i första hand om ekonomiska aspekter inte om att vi tar in "skräp" i vår genpool. Det finns för många obegåvade whitetrash människor för att det argumentet skall äga någon
som helst riktighet. Det kanske du också inser om du tänker efter lite.

Rasspåret är en enda lång återvändsgränd. Vetenskapligt, moraliskt, etiskt och empiriskt.
Senast redigerad av 21Nyheterna 2010-02-19 kl. 23:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in