Citat:
Ursprungligen postat av Henderson
Ras förklarar väldigt mycket. Framförallt så förklarar den varför en neger beter sig som han gör i alla samhällen som han lever i(Ja, nu generaliserar jag. Och ja, det måste man göra.). Den förklarar negerns våldsamhet, svårkontrollerbara sexdrift och låga empati.
Den förklarar varför miljön inte kan förklara allt.
Alla som är intresserade av varför världen ser ut som den gör och alla som är intresserade av vilket slags folk som strömmar in i Sverige bör titta på rasförklaringen.
En större svaghet är att inte våga lita på sitt eget förnuft och inte våga dra slutsatser som går utanför de allmänt accepterade.
Ras finns.
Även om judarna under 50år försökt tuta i folk att det inte är så. Propagandan har varit så stark och jakten på, och stigmatiseringen av, oliktänkande varit så hätsk att folk på allvar tror att alla är likadana och att ingen evolution skett...
Ifrågasätter du att västafrikaner är de bästa kortdistans-sprintarna? Att östafrikaner är de bästa långdistans-sprintarna? Tillfälligheter?
Ja, ungerfär lika mycket tillfällighet som att de som hävdat att det inte finns några raser "råkat" vara judar.
Om eritrianerna vore ett sånt driftigt och trevligt folk skulle inte deras land vara ett sånt skithål.
Jo, situationen är ju enormt mycket bättre i de kristna syrianernas Södertälge.
Nej, givetvis inte, det vore vansinne.
Jag är orolig för att deras låga intellekt, agressiva karaktär och fula utseende ska blanda in sig i den svenska genpoolen. Jag är orolig för att det svenska folket ska bytas ut och förändras för all framtid. Jag vill inte riskera att mina barnbarn och barnbarnsbarn ska riskera att skaffa barn med en arabhybrid med lätt mörktoning på huden.
Jag ser inte bara till mig själv, utan kan tänka lite längre. Tack och lov är det ju mest det lägsta skiktet svenskar som sysslar med rasblandning. Börjar folk bara tänka i ras-termer så kan vi börja lösa problemen.
Jag har inte samma värderingar och åsikter som du har. Vi tänker väldigt olika så det spelar antagligen ingen roll hur länge vi diskuterar.
Jag förnekar inte att västafrikaner är de snabbaste sprintrarna eller att östafrikanerna de bästa långdistansarna. Orsaken är givetvis genetiska. Men är alla västafrikaner snabba ? Eller är alla östafrikaner bra på långdistans ? Givetvis inte.
På samma sätt är det förstås så att alla vita inte är smartare än alla svarta, eller att alla asiater eller judar är smartare än alla vita. Och givetivs hittar du svarta som är smartare än den genomsnittlige juden. Vad beträffar intelligens är det fastslaget genom experiment att Ashkenazi-judarna är det smartaste folket i världen. Läs här
http://www.futurepundit.com/archives/002812.html Priset dom har fått betala är dock högt, det är också ett av de sjukaste folken i världen.
Det finns uppenbart genetiska skillnader mellan olika folkslag men hur viktigt är det att holländare är längre än kurder. Gambianer är snabbare än svenskar eller att judar är smartast ? Genomsnittligt sett altså.
Spelar det någon roll och är skillnaderna så pass stora att någon/några folk kandiderar på att
upphöra att kallas mänskliga ? När upphör man att vara människa och vilka är kriterierna för detta. Nej sånt där snack är givetvis bullshit. Homo Sapiens är en ras.
Jag personligen tycker det är mycket intressantare att diskutera kulturella skillnader eftersom det är dessa som kan skapa problem i ett multikulturellt samhälle. Hedersmord, könsstympningar, bortgifte av minderåriga etc är samtliga inte en konsekvens av ett medfött beteende. Jag personligen gillar inte alla blattar och blattekulturer och vill inte heller se alla inom landets gränser. Men å andra sidan gillar jag absolut inte heller alla svenskar. Långt ifrån. Man får inte min respekt bara för att man är etnisk svensk.
Eller resonerar du annorlunda ?
Jag har träffat på tillräckligt många bra och sympatiska utlänningar för att inse att det finns oerhört
många undantag från de generaliseringar som görs härinne. Att Sverige bör ha en restriktivare
invandringspolitik handlar i första hand om ekonomiska aspekter inte om att vi tar in "skräp" i vår genpool. Det finns för många obegåvade whitetrash människor för att det argumentet skall äga någon
som helst riktighet. Det kanske du också inser om du tänker efter lite.
Rasspåret är en enda lång återvändsgränd. Vetenskapligt, moraliskt, etiskt och empiriskt.