2010-02-16, 13:35
Medlem
epluribuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skincare
haha typiskt en blatte att likställa fylleknull med våldtäkt.

men du får gärna förklara varför afrikaner är kraftigt överrepresenterade när det gäller överfallsvåldtäkter i sverige? du vet den där 12-åringen t.ex i höstas som våldtog kvinnor mitt på dagen och slog dem sönder och samman? gissa var han kom ifrån? och säg gärna "det där var bara ett enda exempel det säger ingenting" så ska jag bombardera dig med andra exempel, med tid, plats och namn på förövaren från tidigt 90-tal och framåt.

Den statistiken har jag inte koll på, men det skulle vara intressant att se ett fint stapeldiagram över vilka nationaliteter som gör vad i detta land och gärna vart geografiskt med antal nationaliteter i området.
Då kan vi prata demografisk undersökning.

OT:
Ja, verkligen blattestajlen. Då min syn på "blattar" är att de tycker det är helt ok att supa ned tjejer och göra dem medgörliga för att sedan råna mig i taxin med sin blatteställda taxameter.
En hel del bonnfinniga svenssons anser också fulla småtjejer vara heeelt ok ragg, taxametern brukar dock stämma men de tar rödlysena ist för ginaste vägen.

Svenssons har bara lite mer finess. Men jag tror det har med kultur och jantelag att göra?
2010-02-16, 13:48
Medlem
epluribuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MatseKestaM
Kurrekurredutter...

Den dagen vi behöver arbetare inom tung industri alt. jordbruk är
sinnessvaga och underbegåvade en tillgång som kan utföra monotona
jobb OCH sjunga samtidigt ska vi naturligtvis hämta arbetskraften i det
mörkaste afrika. Ordet evolution såg jag som hastigast och jag upprepar
att om nu Afrika är livets vagga vore det rimligt att detta land låg i
framkant i alla avseenden, krig som fred.

Jag anser inte att de är mindre värda, men helt klart skiljer sig vi oss från dem.
Alla lika, alla olika?

Så hette de ja..
2010-02-16, 23:08
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
I min mening - en livstid med skolgång och avsaknad av svält och krig.
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/sats/interviews/thernstrom.html
Citat:
One of the most disturbing, I think perhaps the most disturbing fact in our whole book is that black students coming from families earning over 70,000 are doing worse on their SATS, on average--it's always on average--than white students from families in the lowest income group. You want to cry hearing that figure. I mean, it's so terrible.
I en mening - Barn till rika, framgångsrika svarta amerikaner presterar sämre än barn till WT. Förklaringen är "regression towards the mean".

Under hela ditt liv har du matats med egalitära lögner. Man har lurat dig. Det hela är väldigt utstuderat.

Människor är olika.
Du har ingen själ.
Ditt "jag" existerar inte oberoende av din fysiska hjärna utan är enbart en effekt av din hjärnas biologiska förutsättningar - förutsättningar som är unika för just dig, och därför gör dig och just dina talanger och brister unika.

Dessa genetiska förutsättningar är resultatet av evolutionärt tryck och samvarierar därför med geografisk härstamning.
2010-02-17, 01:32
Medlem
epluribuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badsector
Dessa genetiska förutsättningar är resultatet av evolutionärt tryck och samvarierar därför med geografisk härstamning.

Som blond svensk och blåögd skall jag då vara betingad att kunna prestera goda resultat menar du då?
(Eller iaf ha större förutsättningar att "lyckas" än andra etniska grupper)

Det tolkar jag som att jag rätt att vara deprimerad som vit och västerländsk när jag inte kan leverera för jag har större krav på mig än andra grupper.
Vi ska helt enkelt se genom fingrarna när någon med sämre förutsättningar begår fel eller misslyckas med sina företaganden?

..låter rätt deprimerande faktiskt.

Då blir det legitim diskriminering åt andra hållet (som redan sker i samhället).
2010-02-17, 03:02
Bannlyst
Den här videon visar hur negern är kopplad. Videon är helt underbar. Den bör ses av alla.

http://www.liveleak.com/view?i=77f_1266356912

1-0 till Farfar
2010-02-17, 08:28
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epluribus
Som blond svensk och blåögd skall jag då vara betingad att kunna prestera goda resultat menar du då?
Du som individ kan vara en gallopperade jubelidiot. Det vet jag inget om. Jag pratar om generella trender.
Citat:
Det tolkar jag som att jag rätt att vara deprimerad som vit och västerländsk när jag inte kan leverera för jag har större krav på mig än andra grupper.
Vem ställer dessa "större krav" på dig?
Du pratar igen om dig som individ, vilket jag inte gjort.
Om du föddes utan armar och ben som en stammande dyslektiker och har en IQ på 70 spelar det ingen roll vilka dina förfäder var - dina förutsättningar suger och det är inget du ska vara deprimerad över - du är den du är och kan inte vara någon annan.
Citat:
Vi ska helt enkelt se genom fingrarna när någon med sämre förutsättningar begår fel eller misslyckas med sina företaganden?
Nej.
Citat:
Då blir det legitim diskriminering åt andra hållet (som redan sker i samhället).
Dåre. http://www.finallyequal.com/

Däremot är det "legitimt" att prata om långsiktiga samhällskonsekvenser av invandring från geografiska områden där anlag för lägre intelligens, kort time preference och låg altruism är mer spridda.
2010-02-17, 09:45
Medlem
Nepotists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis(SM)
A whiteman´s consumption. Done of the white man for the white man.

Förnekar man skillnader mellan raser förnekar man evolutionen. Det är som att säga att det inte är någon skillnad på en schäfer och bulldog (som faktiskt ligger närmare varandra genetiskt än vita och negrer)
2010-02-17, 12:40
Medlem
IQzeagulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderbrekk
Den här videon visar hur negern är kopplad. Videon är helt underbar. Den bör ses av alla.

1-0 till Farfar

Klockren !

Farfar ger nigga'n en omgång som heter duga, så jävla fint !
2010-02-17, 13:28
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badsector
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/sats/interviews/thernstrom.htmlI en mening - Barn till rika, framgångsrika svarta amerikaner presterar sämre än barn till WT. Förklaringen är "regression towards the mean".

Under hela ditt liv har du matats med egalitära lögner. Man har lurat dig. Det hela är väldigt utstuderat.

Människor är olika.
Du har ingen själ.
Ditt "jag" existerar inte oberoende av din fysiska hjärna utan är enbart en effekt av din hjärnas biologiska förutsättningar - förutsättningar som är unika för just dig, och därför gör dig och just dina talanger och brister unika.

Ja det ser ju inget vidare ut det kan jag hålla med om, och jag är inte blind för att det finns en klar vilja ifrån makteliterna att på olika sätt styra folks värderingar och livssyn osv. Men jag får nog höra lite ifrån motståndarsidan också innan jag förbereder mig för raskrig.
2010-02-17, 13:55
Medlem
Diseaseds avatar
Citat:

1-0 till Farfar

Det bästa jag har sett på länge!
2010-02-17, 15:34
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Ja det ser ju inget vidare ut det kan jag hålla med om, och jag är inte blind för att det finns en klar vilja ifrån makteliterna att på olika sätt styra folks värderingar och livssyn osv. Men jag får nog höra lite ifrån motståndarsidan också innan jag förbereder mig för raskrig.
Det är nog väldigt, väldigt få om ens någon alls som vill ha "raskrig".
Att lyfta dessa frågor handlar till stor del om att undvika ett "raskrig".

Risken för en våldsam motreaktion när folket inser att politiker och system skaffat sig demokratiska mandat genom att ljuga/förtiga fakta för väljarna är ganska stor, och större ju värre skadeverkningarna hinner bli - jag förstår att uppgifter som motsäger egalitarianismen förtigs, men det gör det inte rätt.

Snarare tvärt om, om man verkligen tror på demokrati som koncept trots sina brister.

Om du borrar ordentligt i argumenten från "motståndarsidan" så kommer du märka att i kärnan finns "tabula rasa";
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tabula_rasa
Citat:
är en humanfilosofisk hypotes som hävdar att människan föds utan förutbestämda egenskaper, och att alla hennes egenskaper är förvärvade under livets gång.
Jag skulle nästan gå så långt som att säga att allt som brukar kallas "vänster" = derivat av "tabula rasa".

Att människor skulle födas helt utan några egenskaper i någon form av "tomt tillstånd" är som du säkert redan vet/förstått rent nonsens och sedan länge motbevisat.
2010-02-17, 15:43
Medlem
Mad monks avatar
Citat:

1-0 till Farfar

Underbart att se en vit man göra motstånd för engångs skull. När jag blir gammal ska jag bli som den här gubben. Vad negrer inte förstår(och vi själva) är att vi ofta är fysiskt starkare än vad dom är. Det är väl därför dom går på oss i gäng för annars får dom råstryk.
Senast redigerad av Mad monk 2010-02-17 kl. 15:45.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in