2011-03-13, 02:46
  #2701
Medlem
DirectXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Håller med! Låt oss förbjuda fel åsikter!
Vad ni håller på med i denna tråden är för övrigt hets mot folkgrupp, vilket är ett brott i sig!

Men jag håller med, låt oss förbjuda åsikter som skapar hat och fientlighet mot andra människor. "Negern" är precis som oss, det finns ingen som helst anledning att myttare på FB ska sitta och gråta ihop historier om hur hemska dom där farliga mörka människorna är från en annan kontinent.

Vi lever inte i USA på 1930-talet längre.. Om ni vill tillbaka dit föreslår jag att ni köper en biljett tillbaka i tiden snarast!
2011-03-13, 02:56
  #2702
Medlem
somalisomaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Aksumriket existerar inte längre.

i Etiopien är snarare kollektiva mulatter, mixen är 50% negroid och 50% kaukasoid (från mellanöstern; dock inte nödvändigtvis arabisk).

du khanes! det finns inga vetenskapliga bevis att det skulle finnas ett ras som heter kaukasoid .
en arab kristen från IRAK och en nord europeer svensk tillhör absolut inte samma ras.
Citat:
There was no universal consensus of the validity of the "Caucasian" grouping within those who attempted to categorize human variation. Thomas Henry Huxley in 1870 wrote that the "absurd denomination of 'Caucasian'" was in fact a conflation of his Xanthochroi and Melanochroi types


Back to the topic! Etiopien och etiopier är 100% svarta afrikaner själva nämnet Etiopier betyder
Citat:
Svart män

http://www.google.se/imgres?imgurl=http://images.zeit.de/bilder/2005/47/reise/aethiopien_aksum_320.gif&imgrefurl=http://tigray_nacht.images9.com/aethiopien_aksum.html&usg=__VhrpuRHIWko09fLMWGJ84G bi5lQ=&h=320&w=320&sz=19&hl=sv&start=0&zoom=1&tbni d=i451L1sztFwQzM:&tbnh=114&tbnw=114&ei=RCl8TZCpAYW LswbBkaj8Bg&prev=/images%3Fq%3Daksum%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26r lz%3D1R2ACPW_sv%26biw%3D1899%26bih%3D903%26tbs%3Di sch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=749&oei=RCl8TZCpAYWL swbBkaj8Bg&page=1&ndsp=71&ved=1t:429,r:10,s:0&tx=6 7&ty=48

Aksum är ett stad som ligger innersta Etiopien, ett land som är befolkat Sub-sahara Afrikaner.
Jag vet det är svårt att en självhatande Sverigedemokrat- kristen arab skulle begrippa detta

Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Om du kollar in din grymt roliga stavning och grammatik, så kanske du förstår varför rasister är skeptiska till negroid förmåga (eller brist därav) att bilda civilisationer.

Araben mitt svensk stavning och grammatik beror på att jag kom Sverige som vuxen cirka 8 årsedan, mina brister om detta språk som är icke mitt modersmål har ingenting att göra med alltså den intellektuella förmågan jag har som person.

Första gången jag har hört ett svensk ord var det när jag var 28 år gammal, medan du din hemlösa kristna araben har bott sverige hela sin självhatande khanes hmar liv.
__________________
Senast redigerad av somalisomalier 2011-03-13 kl. 03:19.
2011-03-13, 03:24
  #2703
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Vad ni håller på med i denna tråden är för övrigt hets mot folkgrupp, vilket är ett brott i sig!

Men jag håller med, låt oss förbjuda åsikter som skapar hat och fientlighet mot andra människor. "Negern" är precis som oss, det finns ingen som helst anledning att myttare på FB ska sitta och gråta ihop historier om hur hemska dom där farliga mörka människorna är från en annan kontinent.

Vi lever inte i USA på 1930-talet längre.. Om ni vill tillbaka dit föreslår jag att ni köper en biljett tillbaka i tiden snarast!

Negern är inte alls precis som "oss"; araben är inte som asiaten, asiaten är inte som juden. Alla besitter olika egenskaper - både rasgenetiskt och kulturellt, vissa mer snarlika än andra. Det betyder inte nödvändigtvis att de är sämre, bara att vi är olika. Gillar du inte olika?

(En kort fråga: tycker du att det är fredsbefrämjande att svarta helt öppet kan hata vita utan konsekvens?)

Negern är vidare en kategori för sig. Du kan fråga vem som helst - oavsett genetisk sammansättning (asiat, jude, arab, vit osv) - och du kommer att få ett svar som dina PK-öron inte behagar acceptera; negern är annorlunda på många sätt och vis och bekräftar detta allt för ofta i form av beteendemönster. Som "negervän" (jag har många vänner som är svarta) dömer jag aldrig negern utifrån hans hudfärg, men jag bortser heller inte från etnicitetens väsentlighet om beteendet speglar den särpräglade naturen de har i gömma. Mina svarta vänner är civiliserade precis som du och jag. Men det finns allt för många som inte är det; deras beteende, i form av destruktivitet, våld, passivitet etc, är inte en konsekvens av "rasism" eller utanförskap, då detta i så fall även skulle framkalla samma beteende hos andra grupper i samma sits, vilket det bevisligen inte gör i samma omfattning. Något annat måste smärre "avgörande" och utlösande.

Som liberal är jag förstås väldigt mån om yttrandefriheten. Man skall få starta en tråd om Negerns beteende precis som man skall få starta en tråd om "Vitingens" beteende. Något säger mig att du dock inte har något emot sistnämnda. Sedan får du vidga dina vyer; ha i åtanke att man alltid kan hävda rasegenskaper om de är positiva (negrer är ju tydligen "sprinters" av ren genetik - tydligen också "välutrustade..."; judar är intelligenta; asiater är intellektuella osv) men aldrig påvisa något negativt. Enligt er spelar genetik och ras bara roll om det lyfter fram något positivt - men aldrig om det är negativt. Ni kan säga att negrer som etniska karaktärer springer snabbare än andra raser men i samma veva hävda att hans mentalitet och diverse våldsamma framföranden däremot är en produkt av "oss andra", eller socio-ekonomiska faktorer (som förstås också spelar sin roll). Antingen är "genetik" irrelevant för våra egenskaper, eller så är det relevant både på gott och ont.

Personligen är jag mer inne på "kultur-spåret" - men jag vore naiv om jag inte erkände rasbiologi.
__________________
Senast redigerad av Caine.Atrebatum 2011-03-13 kl. 03:30.
2011-03-13, 03:44
  #2704
Medlem
DirectXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Negern är inte alls precis som "oss"; araben är inte som asiaten, asiaten är inte som juden. Alla besitter olika egenskaper - både rasgenetiskt och kulturellt, vissa mer snarlika än andra. Det betyder inte nödvändigtvis att de är sämre, bara att vi är olika. Gillar du inte olika?

(En kort fråga: tycker du att det är fredsbefrämjande att svarta helt öppet kan hata vita utan konsekvens?)

Negern är vidare en kategori för sig. Du kan fråga vem som helst - oavsett genetisk sammansättning (asiat, jude, arab, vit osv) - och du kommer att få ett svar som dina PK-öron inte behagar acceptera; negern är annorlunda på många sätt och vis och bekräftar detta allt för ofta i form av beteendemönster. Som "negervän" (jag har många vänner som är svarta) dömer jag aldrig negern utifrån hans hudfärg, men jag bortser heller inte från etnicitetens väsentlighet om beteendet speglar den särpräglade naturen de har i gömma. Mina svarta vänner är civiliserade precis som du och jag. Men det finns allt för många som inte är det; deras beteende, i form av destruktivitet, våld, passivitet etc, är inte en konsekvens av "rasism" eller utanförskap, då detta i så fall även skulle framkalla samma beteende hos andra grupper i samma sits, vilket det bevisligen inte gör i samma omfattning. Något annat måste smärre "avgörande" och utlösande.

Som liberal är jag förstås väldigt mån om yttrandefriheten. Man skall få starta en tråd om Negerns beteende precis som man skall få starta en tråd om "Vitingens" beteende. Något säger mig att du dock inte har något emot sistnämnda. Sedan får du vidga dina vyer; ha i åtanke att man alltid kan hävda rasegenskaper om de är positiva (negrer är ju tydligen "sprinters" av ren genetik - tydligen också "välutrustade..."; judar är intelligenta; asiater är intellektuella osv) men aldrig påvisa något negativt. Enligt er spelar genetik och ras bara roll om det lyfter fram något positivt - men aldrig om det är negativt. Ni kan säga att negrer som etniska karaktärer springer snabbare än andra raser men i samma veva hävda att hans mentalitet och diverse våldsamma framföranden däremot är en produkt av "oss andra", eller socio-ekonomiska faktorer (som förstås också spelar sin roll). Antingen är "genetik" irrelevant för våra egenskaper, eller så är det relevant både på gott och ont.

Personligen är jag mer inne på "kultur-spåret" - men jag vore naiv om jag inte erkände rasbiologi.
Att vi har olika kulturer i världen är självklart, men det har inget med svarta i sig att göra. En svart som är uppvuxen i Sverige är som vilken svensk som helst, medan en svart som är uppvuxen i somalia givetvis kommer ha andra värderingar osv beroende på vart han kommer ifrån. Det har inget att göra med att han är svart.
2011-03-13, 03:52
  #2705
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Att vi har olika kulturer i världen är självklart, men det har inget med svarta i sig att göra. En svart som är uppvuxen i Sverige är som vilken svensk som helst, medan en svart som är uppvuxen i somalia givetvis kommer ha andra värderingar osv beroende på vart han kommer ifrån. Det har inget att göra med att han är svart.

Det har det visst det, det handlar inte bara om kultur. Kulturer formas ursprungligen från både religion och ras; kultur är inget som bara uppstår, utan kulturen formas av egenskaper och beteende. Och även om resten av Sveriges födda skulle vara negrer och "födas upp" i ett land med "andra värderingar" än den afrikanska hade deras beteende ändå varit annorlunda än etniska svenskar och andra folkgrupper. Och anledningen till att de kan vara som vilken svensk som helst beror just på att det bor andra vita och icke-svarta i landet som funktionerar som exempel på hur man skall leva. Negern tar således efter i beteende; är man något sånär extrem kan man säga att han behöver vägledning. Hade det bott uteslutande svarta i Sverige som sjöng nationalsången, firade midsommar, käkade kräftor, och försökte anamma allt "svenskt" hade de likt förbannat levt ut sina "negeregenskaper". Du ser - det har mycket att göra med att de är svarta.
__________________
Senast redigerad av Caine.Atrebatum 2011-03-13 kl. 04:10.
2011-03-13, 08:55
  #2706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Att vi har olika kulturer i världen är självklart, men det har inget med svarta i sig att göra. En svart som är uppvuxen i Sverige är som vilken svensk som helst, medan en svart som är uppvuxen i somalia givetvis kommer ha andra värderingar osv beroende på vart han kommer ifrån. Det har inget att göra med att han är svart.

Oj då ännu en vänstermänniska som inte kan se världen för vad den är utan försöker argumentera ner en hel tråd full av fakta med att ni har fel. Jag vet inte hur det är med er andra men jag känner nu efter att ha läst den här personens tre inlägg att jag inser att negern är precis som oss andra.... Eller inte En neger är en neger oavsett om han bott i sverige i några år det är genetiskt. För att ta lite från en annan tråd om jag bor i kina i 10 år så är jag fortfarande inte en kines.
2011-03-13, 11:05
  #2707
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wingie
Jag spydde lite inombords när du nämnde att du var assyrier. Snälla säg inte att du är en rasist.
Jag är en rasmedveten assyrier Har även lite armeniskt påbrå också, om det får dig att må bättre. Och det är för övrigt genetiskt verifierat.

Jag förstår dock inte varför du går omkring och leker negerbeskyddare i den här tråden? Tror du att negrer gillar assyrier? De hatar oss precis lika mycket som de hatar européer, om inte mer. Negrer ogillar verkligen mellanöstern, de förnekar att t.ex. Egypten var en mellanösterncivilisation försöker negrofiera Egypten, och så vidare.

Du verkar inte ha mycket kött på benen Wingie, ny på forumet, men när du blir äldre så förstår du.

Citat:
Ursprungligen postat av somalisomalier
du khanes! det finns inga vetenskapliga bevis att det skulle finnas ett ras som heter kaukasoid .
en arab kristen från IRAK och en nord europeer svensk tillhör absolut inte samma ras.



Back to the topic! Etiopien och etiopier är 100% svarta afrikaner själva nämnet Etiopier betyder

http://www.google.se/imgres?imgurl=http://images.zeit.de/bilder/2005/47/reise/aethiopien_aksum_320.gif&imgrefurl=http://tigray_nacht.images9.com/aethiopien_aksum.html&usg=__VhrpuRHIWko09fLMWGJ84G bi5lQ=&h=320&w=320&sz=19&hl=sv&start=0&zoom=1&tbni d=i451L1sztFwQzM:&tbnh=114&tbnw=114&ei=RCl8TZCpAYW LswbBkaj8Bg&prev=/images%3Fq%3Daksum%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26r lz%3D1R2ACPW_sv%26biw%3D1899%26bih%3D903%26tbs%3Di sch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=749&oei=RCl8TZCpAYWL swbBkaj8Bg&page=1&ndsp=71&ved=1t:429,r:10,s:0&tx=6 7&ty=48

Aksum är ett stad som ligger innersta Etiopien, ett land som är befolkat Sub-sahara Afrikaner.
Jag vet det är svårt att en självhatande Sverigedemokrat- kristen arab skulle begrippa detta



Araben mitt svensk stavning och grammatik beror på att jag kom Sverige som vuxen cirka 8 årsedan, mina brister om detta språk som är icke mitt modersmål har ingenting att göra med alltså den intellektuella förmågan jag har som person.

Första gången jag har hört ett svensk ord var det när jag var 28 år gammal, medan du din hemlösa kristna araben har bott sverige hela sin självhatande khanes hmar liv.
Nu är jag ju inte arab, men du borde inte kalla mig arab då du erkänner att jag är rasligt överlägsen dig och övriga negrer, varje gång du kallar mig arab, eftersom araberna alltid pwnat negrer (slaveri, kastrering etc.). Assyrier har dock aldrig förtryckt negrer (bortsett från ett tillfälle när Assyrien räddade Egyptien från negroid styre, som det nu görs en anti-assyrisk Hollywoodfilm om med Will Smith i huvudrollen).

Det är alltid lika ironiskt med negrer som försöker gå till attack mot assyrier genom att förneka vår unika icke-arabiska etniska identitet, genom att kalla oss araber. Det är inte oss du förnedrar när du jämför oss med araber, utan det är snarare negrer du förnedrar eftersom araber länge har varit slavägare över negrer.

Dessutom är jag fan hellre "hemlös" än att jag kallar sub-Sahara Afrika, mitt hem.

Etiopier är ju vad negrer kallades förr, och negrer borde börja kallas etiopier igen (afrikaner var vad man kallade icke-negroida berber och fenicier förr under antiken). Habeshafolket har egentligen inte mer rätt till att bli kallade "etiopier" än vilken annan blåneger som helst. I 1700-tals antropologi var det vanligt att läsa om "Ethiopian race". Abyssiniafolket är hur som helst inte renrasigt negroida. Detta bekräftas av alla genetiska tester hittills.

Citat:
Ursprungligen postat av lockespindel
En PCA graf baserat på genotypnings- eller CNV-data från mongoloider skulle onekligen vara intressant att se. Kromosomrubbningar som Trisomi-21 skulle nog innebära ett eget Ica-Jerry-kluster i något avlägset hörn

https://www.flashback.org/sp23368966
Varsågod:

http://www.scs.illinois.edu/~mcdonald/PCA84pops.html
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2011-03-13 kl. 11:09.
2011-03-13, 14:25
  #2708
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Vad ni håller på med i denna tråden är för övrigt hets mot folkgrupp, vilket är ett brott i sig!
Det är inte vårt fel att saklig och sanningsenlig rapportering om negerns natur och förehavanden är missaktning.

Här har vi tex en anekdot:
Neger våldtar sin 8 dagar gamla dotter
http://www.liveleak.com/view?i=9b2_1299707489
vilket måste vara något slags neger-rekord.

sedan backar jag upp det med lite fakta:

Child-rape epidemic in South Africa
Citat:
According to the latest report by South Africa's Police Service,[South Africa has] one of the highest child sexual exploitation rates in the world. ... The trend is worsening. Babies as young as only a few months old are being raped almost daily. ... "This story has been largely ignored by the mainstream media in the United States and the Western world, in order to perpetuate the Mandela myth of the wonderful New South Africa," said former Republic of South Africa military intelligence officer Koos Ven der Merwe. ...
On Nov. 11, a nine-month-old baby girl from Kimberley in the Northern Cape who survived a gang rape underwent a full hysterectomy and will require further surgery to repair intestinal damage, a hospital spokesperson said. The baby from Louisville was left unattended by her 16-year-old mother when six Upington men allegedly raped her. The baby had undergone a full hysterectomy and she suffered extensive damage to her colon and anus as well The six men, aged between 22 and 66, appeared in the Kimberley Magistrates Court on charges of rape and indecent assault on Monday.
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=25806

eller

Baby Rape in South Africa
Linda M. Richter
Child, Youth and Family Development
Human Sciences Research Council; School of Psychology University of Natal, South Africa

Citat:
According to the police statistics, in Johannesburg, more
than a quarter of all rapes are committed against children of
primary school age or younger. Of all rapes in the metropolitan
area, 2% are of infants and 8% are of toddlers
(neither age
group is precisely defined in the report). From these statistics,
one can conclude that roughly 10% of all rapes in South
Africa are committed against children under 3 years of age.
At least in South Africa, the conclusion has to be drawn that
the rape of very young children is not uncommon.
...
The rape of an infant or toddler is a brutal act. To penetrate
the vagina of a small child, the perpetrator must first create a
common channel between the vagina and the anal canal by
forced insertion of an implement. Rape in this manner can be
immediately life-threatening

Jag drar sedan slutsatsen att många fler negrer våldtar spädbarn än vita och att detta inte är isolerade incidenter. (Alltså, verkligen våldtar = fullbordat samlag). Är missaktning mot negern? Bör jag dömas som påpekar det?

Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Varsågod:

http://www.scs.illinois.edu/~mcdonald/PCA84pops.html
Det är något religiöst vackert över den där animationen. Notera hur etiopier inte hopar sig vid de rena bantu-negrerna som vissa sinnesförvirrade individer menar, utan "på vägen" mot semiterna.
__________________
Senast redigerad av servus 2011-03-13 kl. 14:28.
2011-03-13, 14:53
  #2709
Medlem
KickassDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Men jag håller med, låt oss förbjuda åsikter som skapar hat och fientlighet mot andra människor.
Och om åsikterna råkar överensstämma med sanningen? Ska sanningen då förbjudas?

Nu kommer du att kontra med att dessa åsikter inte är sanningen, men det är ju just det som är grejen. Du anser inte att det är sanningen. Ergo: det finns olika åsikter och ingen av dem bör förbjudas.
2011-03-13, 17:34
  #2710
Bannlyst
Att läsa det här och andra "neger-trådar" ger mig en motivation som inget annat skulle ge mig. Varje dag som går så jobbar jag hårt för att uppnå mitt mål och lyckas. Bara för att visa för er rasister.. vänta bara.
2011-03-13, 17:37
  #2711
Medlem
brum brums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Att läsa det här och andra "neger-trådar" ger mig en motivation som inget annat skulle ge mig. Varje dag som går så jobbar jag hårt för att uppnå mitt mål och lyckas. Bara för att visa för er rasister.. vänta bara.

Mao är det fler rasister integrationspolitiken behöver. Utan oss ingen motivation!
2011-03-13, 18:42
  #2712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jag är en rasmedveten assyrier Har även lite armeniskt påbrå också, om det får dig att må bättre. Och det är för övrigt genetiskt verifierat.
Jag förstår dock inte varför du går omkring och leker negerbeskyddare i den här tråden? Tror du att negrer gillar assyrier? De hatar oss precis lika mycket som de hatar européer, om inte mer. Negrer ogillar verkligen mellanöstern, de förnekar att t.ex. Egypten var en mellanösterncivilisation försöker negrofiera Egypten, och så vidare.
Du verkar inte ha mycket kött på benen Wingie, ny på forumet, men när du blir äldre så förstår du.
Tror du helt ärligt att det handlar om att "gilla" varandra? Kan det inte vara av den enkla anledningen att jag inte öht tror på ett hierarkiskt system av raser?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in