2010-05-06, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Snarare är jag bekymrad. Jag vill inte att jorden skall förvandlas till en enda stor kaotisk och smutsig soptipp och slavfarm befolkad av rotlösa och själlösa bruna rashybrider. De flesta människor är fullständigt irrationella och styrs av simpla emotionella impulser och kan därför inte se större samband eller tänka långsiktigt. Eftersom vi lever i en judedominerad dumokrati så kommer vansinnet och förfallet att fortsätta ett tag till.

Det kommer bli väldigt kletigt och lukta misslyckad grillfest över hela jorden när det väl kommer nya ledare som inser vad som måste göras, och som också gör det. Ju mer vi låter tiden gå desto mer kommer de föröka sig och sprida sig, och desto jobbigare kommer det bli att få ordning på eländet.

Det tragikomiska här är ju att ditt inlägg inte gör situationen, som du ser det, till det bättre. Du känner dig maktlös och finner denna forumdel och denna tråd som en flyktingväg, en oas, en ventil. Det är egentligen rätt patetiskt. Du borde istället ta vara på din drivkraft och göra något av dig själv, starta ett framgångsrikt bolag eller politiskt parti som ger reell makt. Annars förblir du inget annat än en virtuell loser som merparten av Sveriges befolkning som folk bara ser som den simpla "rasisten". Vilket i sin tur gör dig mer bitter. En ond cirkel av meningslöshet. Du förblir patetisk i mina ögon såvida du inte är en miljardär av rang och skriver av dig här.

P.S Det är inte inläggen du skriver här som betyder något, utan hur ditt egna jävla liv ser ut utanför nätet. Där har du nog källan till ditt frenetiska sökande efter iQ, negrers oduglighet och Rushton-hyllande. Så bekymra dig om din egna tillvaro min vän innan du blickar över den stora vida världen.
2010-05-06, 22:27
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmtripleX
Rushtons bullshit aside så är väl den genetiska komponentens betydelse för iQ redan fastställd och erkänd. Men vissa här på I&I har ju en försmak för att slå in öppna dörrar.Det intressanta är att samma personer som skriker sig hesa om detta inte vill låta sig kännas vid, säg, tvåspråkighetens positiva inverkan på neuroplasticitet och i förlängningen hjärnans tillväxt.
Så du håller med om att negrer har lägre IQ och att detta styrs av generna?
I det genomsnittliga negerlandet talas det ju ett tvåsiffrigt antal språk så negrerna borde ju vara jättesmarta i så fall. Verkar som den effekten har uteblivit.

Citat:
Men det klart, det skulle ju bädda för ett inlägg där hypotesen att en utbildad somalier eller burundiers intelligens och hjärnkapacitet gynnas och ökar i större grad än en gymägare från Ockelby med 0.1 i HP kommer på tal.
???
2010-05-06, 22:38
Medlem
Citat:
Det tragikomiska här är ju att ditt inlägg inte gör situationen, som du ser det, till det bättre. Du känner dig maktlös och finner denna forumdel och denna tråd som en flyktingväg, en oas, en ventil. Det är egentligen rätt patetiskt. Du borde istället ta vara på din drivkraft och göra något av dig själv, starta ett framgångsrikt bolag eller politiskt parti som ger reell makt. Annars förblir du inget annat än en virtuell loser som merparten av Sveriges befolkning som folk bara ser som den simpla "rasisten". Vilket i sin tur gör dig mer bitter. En ond cirkel av meningslöshet. Du förblir patetisk i mina ögon såvida du inte är en miljardär av rang och skriver av dig här.

P.S Det är inte inläggen du skriver här som betyder något, utan hur ditt egna jävla liv ser ut utanför nätet. Där har du nog källan till ditt frenetiska sökande efter iQ, negrers oduglighet och Rushton-hyllande. Så bekymra dig om din egna tillvaro min vän innan du blickar över den stora vida världen.

Du har rätt och fel. Visst är det till stor del en fåfäng kamp mot övermakten att skriva inlägg på FB. Min kapacitet och den tid jag lagt på FB skulle nog ha kunnat kanaliseras på mer effektiva sätt och skulle ha kunnat nå ut till fler människor. Jag har funderat kring detta och vi får se vad framtiden har att erbjuda. FB handlar ju för många mest om att skriva av sig lite frustration. Helt bortkastad har tiden dock inte varit då det verkar som att jag har öppnat ögonen på ganska många personer som i sin tur förhoppningsvis kan göra detsamma med andra.

Hur mitt eget liv ser ut har ganska liten betydelse så länge jag inte lyckas bli enormt rik eller väldigt inflytelserik på något annat sätt. Även om jag har det bra och har ett bra liv, så förändrar ju det inte verkligheten och de stora skeenden som pågår nu. Även om jag är en mångmiljonär med allt man kan önska sig i mitt eget personliga liv så riskerar ju svenska folket och andra vita folk ändå att bli minoriteter i sina egna länder och hela skiten kommer ändå att gå åt helvete. Sanningen förblir densamma oavsett om jag bor i en gammal kartong under en bro eller i ett slott.
Senast redigerad av Varnagel 2010-05-06 kl. 22:44.
2010-05-08, 13:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Riorio
Detta är en extremt rasistisk tråd. Det är ingen skillnad på svarta och vita, däremot gör kulturen oss olika. Skillnaderna är således inte biologiska.

Det är väll en jävla skillnad på svarta och vita? Färg, lukt och IQ.
Svarta är lata, förvirrade och har ytterst sällan kommit på något bra. Bara en sådan sak att bygga bajshyddor 2010 säger ju en hel del.
Alla hade samma förutsättningar till en början, men den svarta lata mannen trivs tydligen att bada i sin egen smuts och ligga med sina syskon. Att med gula och blodspränga ögonvitor titta på medans tekniken fullkomligt rusar förbi. Och kvar står han,,,förvirrad, rädd och ranglig.
2010-05-09, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Det är väll en jävla skillnad på svarta och vita? Färg, lukt och IQ.
Svarta är lata, förvirrade och har ytterst sällan kommit på något bra. Bara en sådan sak att bygga bajshyddor 2010 säger ju en hel del.
Alla hade samma förutsättningar till en början, men den svarta lata mannen trivs tydligen att bada i sin egen smuts och ligga med sina syskon. Att med gula och blodspränga ögonvitor titta på medans tekniken fullkomligt rusar förbi. Och kvar står han,,,förvirrad, rädd och ranglig.
Om du har den bilden av afrikaner så tycker jag du ska läsa denna artikeln

http://www.arbetaren.se/articles/utrikes2010055-3

Han kan knappast betraktas som en "primitiv varelse"
2010-05-09, 02:53
Medlem
MatseKestaMs avatar
Citat:

En fluga gör ingen sommar.

En lyckträff är ju inte att betrakta som en sanning, visst gör den här mannen
tillsammanss med sina kamrater en beundrandsvärd insats för världens kvinnor
och män, men i det stora hela är det ju uppenbarligen verkningslöst i många
mindre västinfluerade länder.

Som tidigare hävdar jag att om det nu var så att att allt startade i "livets vagga"
är det forfarande *kraftord* märkligt att de idag ligger ljusår efter i all form av
framgång.
2010-05-09, 02:57
Medlem
trickydicks avatar
Citat:

Jo för han fattade inte att han kämpade för att förstöra sitt land så även negrerna fick det sämre.

Så här såg Johannesburg ut 1972
http://www.youtube.com/watch?v=5I4e2hP3pQk

Och så här idag
http://www.youtube.com/watch?v=yl3SwMTfXr8&feature=related
2010-05-09, 03:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henderson
Ett resultat av de senaste 20årens invandringspolitik är att man idag kan se människor härstammande från Afrika i alla svenska städer.

Därmed blir det också intressant att granska hur de integrerar sig i samhället.

Obs! Dogdylan har redan kikat närmare på afrikanen i universitetsvärlden(tyvärr låst):
https://www.flashback.org/t969929
Och den afrikanska kvinnan(med inriktning på rasaspekten):
https://www.flashback.org/t1036903

Här tänkte jag att vi skulle titta närmare på vardagslivet i Sverige.
Vad har ni för erfarenheter?
Finns det något som afrikanerna borde förändra för att smälta in bättre i det svenska samhället? Eller är de redan helt integrerade?
Vad är det som funkar? Vad är de bra på?

det där är skit snack det finns ju folk från det mörkaste djupaste Afrika som jobbar som professorer,ingenjörer i USA i dag så denna teorin om deras IQ stämmer inte alls.
2010-05-09, 03:05
Medlem
Kristallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 360
det där är skit snack det finns ju folk från det mörkaste djupaste Afrika som jobbar som professorer,ingenjörer i USA i dag så denna teorin om deras IQ stämmer inte alls.

Men låt dessa tro att svarta är dummare än vita. De sover bättre på nätterna då ju. Om det är sant eller inte spelar väl ingen roll för dem
2010-05-09, 03:10
Medlem
Jean-LucPicards avatar
Vet inte hur tråden har gått, orkade bara läsa första sidan.

Och det var ganska roande eftersom jag brukar höra muslimer tala om européer på samma sätt.
2010-05-09, 03:18
Medlem
MatseKestaMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jean-LucPicard
Vet inte hur tråden har gått, orkade bara läsa första sidan.

Och det var ganska roande eftersom jag brukar höra muslimer tala om européer på samma sätt.

Muslimer, ett folkslag?

Nu var väl islam upp och vände i Spanien iaf under sin storhetstid och med facit
kan vi (jag) väl säga att det inte gick mycket bättre för kristendomen med
tanke på dagsläget hos katolikerna.

Religion och politik påverkar individen olika beroende på grundförutsättningar,
men annars anser jag att europeér och asiater har utvecklats i jämförelse med
det mörkaste afrika.
2010-05-09, 03:23
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 360

Dessa är ofta olika grader av mulatter.. När jag ser på Tv en negerpilot eller neger advokat eller negerläkare så är dom oftast väldigt ljusa dvs mer vit än neger.. Glöm ej alla amerikanska negrer i snitt är 25% vita..

Du ser aldrig en kolsvart bantuneger som ingenjör, däremot kan du se en rätt ljus mulatt som är det…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in