Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Snarare är jag bekymrad. Jag vill inte att jorden skall förvandlas till en enda stor kaotisk och smutsig soptipp och slavfarm befolkad av rotlösa och själlösa bruna rashybrider. De flesta människor är fullständigt irrationella och styrs av simpla emotionella impulser och kan därför inte se större samband eller tänka långsiktigt. Eftersom vi lever i en judedominerad dumokrati så kommer vansinnet och förfallet att fortsätta ett tag till.
Det kommer bli väldigt kletigt och lukta misslyckad grillfest över hela jorden när det väl kommer nya ledare som inser vad som måste göras, och som också gör det. Ju mer vi låter tiden gå desto mer kommer de föröka sig och sprida sig, och desto jobbigare kommer det bli att få ordning på eländet.
Det kommer bli väldigt kletigt och lukta misslyckad grillfest över hela jorden när det väl kommer nya ledare som inser vad som måste göras, och som också gör det. Ju mer vi låter tiden gå desto mer kommer de föröka sig och sprida sig, och desto jobbigare kommer det bli att få ordning på eländet.
Det tragikomiska här är ju att ditt inlägg inte gör situationen, som du ser det, till det bättre. Du känner dig maktlös och finner denna forumdel och denna tråd som en flyktingväg, en oas, en ventil. Det är egentligen rätt patetiskt. Du borde istället ta vara på din drivkraft och göra något av dig själv, starta ett framgångsrikt bolag eller politiskt parti som ger reell makt. Annars förblir du inget annat än en virtuell loser som merparten av Sveriges befolkning som folk bara ser som den simpla "rasisten". Vilket i sin tur gör dig mer bitter. En ond cirkel av meningslöshet. Du förblir patetisk i mina ögon såvida du inte är en miljardär av rang och skriver av dig här.
P.S Det är inte inläggen du skriver här som betyder något, utan hur ditt egna jävla liv ser ut utanför nätet. Där har du nog källan till ditt frenetiska sökande efter iQ, negrers oduglighet och Rushton-hyllande. Så bekymra dig om din egna tillvaro min vän innan du blickar över den stora vida världen.