2011-03-19, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Jag har absolut inget emot negrer här i Sverige, i alla fall inte Eritreer och Gambianer, men nu ska jag prata om amerikanska negrer. Eller det är inte rätt att kalla dessa negrer. Jag kallar dom hellre niggers. Kom ihåg att jag pratar om Amerika, inte Kanada eller andra länder.

Jag tror inte dom flesta vet hur dom är. Till att börja med kan jag säga:

"Dis racis scumbag wun giv me nomo wellfare checks, nomsayn? Fucn pacis ruind everytin, ima shut don sum little whiteys n get me sum fiad chikn. Muh dik!"

Haha Malmö är som ett dagis jämfört med vad niggerna håller på med.
Stackars Irakiska barn som ser upp till 50cent och försöker rappa om hur dom har det i ghetton
.

Jag är faktiskt stolt över araberna som visar hur starka dom är genom att slåss emot regimen, men Irakierna förtjänar diktatur, och bör hålla sig borta från resten av världen.

Niggerna står för majoriteten av brott, fast dom är nog bara runt 15% av amerikanerna.

Majoriteten av män kommer någon gång dömas för grovt brott, och dom har utnyttjat vänstern så mycket att dom håller på att bli riktigt galna.

Ett tiotal niggers kan faktiskt förstöra en hel by. Dom tar med sig ghettos, våld, och knullar allt dom ser.

Om det finns svarta här som ser upp till niggerna så tycker jag att dessa är helt jävla korkade. Jag kan inte ens fatta varför man tycker synd om dessa.

Efter jag hade rest i Sverige och stannat här ett par år och hälsat på i Amerika igen, så tänkte jag "Äh niggerna är väl inte så dumma ändå" och just i den stunden såg jag en nigger kasta en sten på rutan och alla niggrerna sprang fram och plundra mitt på ljusa dan. Varför marten var stängd vet jag inte. Alla vita såg förskräckt på medans dom snodde till sig allt. Haha!

Dom är våldsamma rasister. Punkt slut. Jag har stött på rasism massor av gånger, har hört "Paki" runt 5000 gånger. Hatar dessa jävla äckliga rasister.

Jävla feta sheboons som säger "Hey paci git outa America, diz our cuntry, hey Ey-Tasha gib me sum malted whisk' will ya, haf to calm dun mah gorill bran n check mah loya' abut dus late wellfa chekz"

(Jag vet att det finns bra negrer där, så jag generaliserar inte men jag måste säga att ni är otroligt korkade om ni inte fattat vad dessa håller på med, och detta kan uppfattas som extremt rasistiskt, men snälla, ta en semester till Amerika, även ni svarta, så får ni se.)

Hiphop-negrer är idioter och de som lyssnar på de är värre.
2011-03-19, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Hur länge man pluggat har ingenting med intelligens att göra, dom svarta har väl pluggat hemma i afrika, på något slött ställe. Eller så får dom inga jobb och pluggar därför mer än vita som jobbar. Det kommer dessutom mer av elit-negrer till England. I London finns det fler läkare från Malawi än det finns i hela Malawi. Brain drain kallas det, och det är inget att vara stolt över direkt.
Varför inte ta och läsa hela artikeln?
Citat:
Of course, there may be suspicion that some of these figures are inaccurate or misleading. I can’t rule this out, but one way of checking it is to look at the jobs people are actually doing. Table S109 in the Report gives the occupations of people aged 16-74 who were working in the week before the Census date, broken down by ethnic group. I have calculated the percentages of each group who fall into the combined categories Managers and senior officials, Professional, and Associate Professional and Technical. The rank order is as follows:

Chinese..................46.4
Indian....................44.4
Black African.........41.1
White British..........39.3
Black Caribbean....35.7
Pakistani................32.2
Bangladeshi...........27.4
Men man behöver inte alls ha IQ över 70 för att vara en chef?
2011-03-19, 21:20
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivupplopp
Jag måste till jobbet men var tvungen att plita ner den här anekdoten.

Min mor ser ett avsnitt av MTV:s "Cribs" och undrar bestämt varför alla noggrer så gärna vill visa upp hur mycket diamanter de har och insisterar på att berätta hur mycket de kostar, samt varför de allmänt är så kära i diamanter och stora glänsande smycken.

Jag sa att det var skillnad på hur negrer ser på pengar och saker och ting av värde.

"Men han ser ju ut som en rik gammal kärring med alla de där diamanterna"

http://www.youtube.com/watch?v=ReJWp3xstsg
Hon har även gjort en video på detta!
2011-03-19, 23:06
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Trevligt att du är ute igen Stig! Hur var det på mentalsjukhuset? Träffade du på några negrer där?
Nu ska du inte vara sån!
Bara för att du har bristfällig argumentationsförmåga så ska du väl inte behöva förfalla till sådant dravel.
Kom igen och kicka på niggersarna istället!
Kurdjävel eller syrian vad du nu råkar vara.
2011-03-20, 00:26
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flow91
Eftersom ni dyrkar judar och asiater för deras intelligens som visas genom att de är välutbildade och beter sig hövligt, så antar jag att det är vad Intelligens betyder för er?
Judar i Israel har lägre IQ än vita överlag. Asiater har också lägre IQ. Vilka är det som dyrkar dem säger du?

Nordostasiater har däremot högre IQ än andra asiater, i samma storleksordningen som nordeuropéer. Det har bland annat svensk adoptionsforskning visat.
https://www.flashback.org/sp29326729

Citat:
Ursprungligen postat av Flow91
Om man går på FB-rasisters resonemang så kan inte en person som har IQ på 60 plugga på väldigt höga utbildningar(i samma klass som asiater) för att det är intellektuellt krävande. Vad anser du om den saken? Hur visar man att man har en hög IQ?
Du kan inte plugga högre utbildningar om du är utvecklingsstörd, nej.

Jag har aldrig förnekat att det finns smarta negrer som klarar av högre utbildning. Däremot är dessa så få i förhållande till populationen i förhållande till andra raser. Att det just finns så få riktigt smarta negrer är en stor del av orsaken till negerländernas allmänna värdelöshet i deras naturliga habitat. Att många av de smarta negrerna (för att vara negrer) flyttar från sina efterblivna hemländer och utbildar sig i London, sk "brain drain", säger ingenting om neger-populationen i stort.

Det intressanta är medelvärdet och variationen inte några avstickare. Länder byggs upp av medelmåttor.
Senast redigerad av servus 2011-03-20 kl. 00:46.
2011-03-20, 03:48
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wingie
Varför inte ta och läsa hela artikeln?

Men man behöver inte alls ha IQ över 70 för att vara en chef?

Det handlar iaf om brain drain, och det är du stolt över? Skulle ett snitt av afrikas negrer komma dit skulle det inte se ut sådär. Det är klart att afrikas elit är bättre än genomsnittsbritten.
2011-03-20, 04:06
Medlem
Knivupplopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
http://www.youtube.com/watch?v=ReJWp3xstsg
Hon har även gjort en video på detta!

Stor humor. En svensk dito skulle få offra sina barn+familj till Satan för att få komma in i mediavärmen igen.
2011-03-20, 10:55
Medlem
servuss avatar
Citat:
Det handlar iaf om brain drain, och det är du stolt över? Skulle ett snitt av afrikas negrer komma dit skulle det inte se ut sådär. Det är klart att afrikas elit är bättre än genomsnittsbritten.

Vi ska inte glömma att en stor del av negrerna inte arbetar över huvud taget. Arbetslösheten bland dem är 4 gånger så stor som bland vita britter ( http://www.statistics.gov.uk/StatBase/Product.asp?vlnk=10441&Pos=&ColRank=1%3Cbr%20/%3E&Rank=422 s10x). Folkräkningen är dessutom självrapporterad och från 2001. Mycket har ändrats sedan dess.

Negerproblemet är lika uttalat i UK som över allt annars. Se nedan från tidigare sammanfattning:

[UK]Svarta bakom hälften av alla gruppvåldtäkter i London,2
Citat:
Police figures have revealed muggers could be behind a rise in allegations of gang rape in London. ...
Suspects of African or Caribbean backgrounds were identified in 49% of attacks or allegation of assaults and 13% were committed by men of Indian or Pakistani appearance. ...
Med data ifrån:[spioler]In the 2001 census, 71.15% of these seven and a half million people classed their ethnic group as white, including White British (59.79%), White Irish (3.07%) or "Other White" (8.29%, mostly Polish, Greek Cypriot, Italian and French). 12.09% classed themselves as British Asian, including Indian, Pakistani, Bangladeshi and "Other Asian" (mostly Sri Lankan, Arab and other Southern Asian ethnicities). 10.91% classed themselves as Black British (around 7% as Black African, 4.79% as Black Caribbean, 0.84% as "Other Black"). 3.15% were of mixed race; 1.12% as Chinese; and 1.58% as other (mostly Filipino, Japanese, Korean, Vietnamese and other "British Orientals"). [/spoiler]
ger det en överrepresentation gentemot icke-svarta icke-asiater på
Svarta - 9,2 gånger gentemot icke-svarta icke-asiater
Asiater (dvs blatter, inte kineser) - ca 2,4 gånger gentemot icke-svarta icke-asiater
Citat:
Gang rape: Is it a race issue?
A high proportion of such attacks appears to be carried out by young black men, according to Metropolitan Police statistics. Sorious Samura investigates this horrendous crime – and what it says about Britain today

[UK]Svarta tar med sig vanor från Afrika - systematiska gruppvåldtäkter 'Jack Rolling'
Citat:
'Jack rolling' link to rape gang
Rapists who are terrorising a town may have brought their violent tactic from South Africa
Police have warned women not to go out alone at night after five attacks in nine days by a gang who cruise the town centre in two cars.
Jack rolling became notorious in South Africa during the 1990s, when gangs of youths in cars blocked off streets and raped every woman caught in their net.

[UK]Svarta och "colored" bakom 72% av alla gruppvåldtäkter i London enligt undersökning 2009 (dokumentär BBC)
Jmf med ovan 50% från 2004.

[UK]Svarta britter i "svår kris" - hög brottslighet
Rapporten från House of Commons
Citat:
Black people make up 2.7% of the UK population aged 10 to 17, but represent 8.5% of those in that age group arrested in England and Wales, the report said.

[UK]The truth about black on black crime
Citat:
This prompted Tony Blair to speak out last week, claiming the spate of murders in London was not being caused by poverty, but by a distinctive black culture.

[UK]Majoriteten av de anhållna för vapenbrott, rån och gatubrott i London är svarta
Citat:
Violent inner-city crime, the figures, and a question of race

The official figures, which examine the ethnicity of those accused of violent offences in London, suggest the majority of men held responsible by police for gun crimes, robberies and street crimes are black.

Black men are also disproportionately the victims of violent crime in the capital.

Just over 12 per cent of London’s 7.5 million population is black, including those of mixed black and white parentage, while 69 per cent is white, according to the Office for National Statistics.

[UK]Black men 'to blame for most violent city crime'
Citat:
The majority of violent inner-city crime is committed by black men, police figures suggest.
...
olice hold black men responsible for more than two-thirds of shootings and more than half of robberies and street crimes in London, according to figures released by Scotland Yard.
...
The statistics released under Freedom of Information laws have provoked a debate about the racial make-up of violent crime in the capital.

The data, which provides the ethnicity of the 18,091 men and boys who police took action against in London during 2009-10, looked at both violent and sexual offences.

It found that 67 per cent of those caught by police for gun crimes were black.

Among those proceeded against for street crimes, including muggings, assault with intent to rob and snatching property, 54 per cent were black males.

On sex offences, black men made up 32 per cent of all male suspects, with 49 per cent of those apprehended by police being white men.

[UK]The number of black people jailed in England and Wales is seven times larger than the amount they make up of the population – in the US number is four times as many

Citat:
"Black prisoners make up 15% of the prisoner population and this compares with 2.2% of the general population
...
A quarter of the people in prison are from an ethnic minority. Muslims now make up 12% of the prison population in England and Wales.
2011-03-20, 11:04
Medlem
paulkersey1980s avatar
Citat:
Stor humor. En svensk dito skulle få offra sina barn+familj till Satan för att få komma in i mediavärmen igen.

Nu får vi ha i åtanke att Sarah Silverman är judinna och därför får hon skämta på detta sätt.
Hon tycker även det är bra att judarna dödade Jesus
http://www.youtube.com/watch?v=2ATcainiaHg

sorry för OT
2011-03-20, 11:22
Medlem
Citat:
Typ. Men de som är smarta OCH rika som kan ta sig ut. Det är lite svårt och veta vilken IQ den genomsnittsliga sub-sahariska negern har pga miljö-faktorn. Deras IQ som ligger runt 75 har jag för mig kan enkelt höjas med bra utbildning, bra läkarvård, ingen näringsbrist osv.
2011-03-20, 13:29
Medlem
Knivupplopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paulkersey1980
Nu får vi ha i åtanke att Sarah Silverman är judinna och därför får hon skämta på detta sätt.
Hon tycker även det är bra att judarna dödade Jesus
http://www.youtube.com/watch?v=2ATcainiaHg

sorry för OT

Tveksamt då det där är en ståupp-akt.
2011-03-20, 13:59
Medlem
paulkersey1980s avatar
Citat:
Tveksamt då det där är en ståupp-akt.

Jo det är mycket möjligt att hon inte menar det utan skojar till det och vill vara lite edgy.

Här är ett annat klipp där hon menar att vore nazityskland mångkulturellt så hade inte judarna skickats till läger utan negrerna.

http://www.youtube.com/watch?v=y6E9sJ6B-u8

Tänk dig en vit, heterosexuell, kristen man dra skämt på det här sättet, hade inte riktigt gått.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in