2010-02-21, 23:13
Bannlyst
Ni européer är inte ett dugg bättre än afrikanerna. Ni kan ju inte ens bygga civiliserade nationer.
2010-02-22, 02:09
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoot4Zion
Ni européer är inte ett dugg bättre än afrikanerna. Ni kan ju inte ens bygga civiliserade nationer.

Varför vill då negern flytta till oss?

Ge exempel på en civiliserad nation?
2010-02-22, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Också har dom ökat från ca 32 miljoner till 74 miljoner innevånare på 25 år också... Väl använda biståndspengar…

Etiopiens befolkning är nu tydligen över 85 miljoner. Minst sagt skrämmande och deprimerande läsning i länken nedan.

http://diamed-the-road-less-traveled...k-data-ii.html
2010-02-22, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21Nyheterna
Så negerns våldsamhet manifesterar sig i alla samhällen han lever i ?

Ja. Nämn ett land med mycket negrer som inte också lider av typiska negerproblem. I Afrika, i Nord- och Sydamerika, i Europas storstäder, överallt där negrer finns har man också likartade problem.

Citat:
Tycker du att det är vetenskapligt bevisat eller kan du förstå att andra människor tycker att du representerar fördomar och vidskepelse och framstår som en idiot som påstår något sådant ? Hur många miljoner människor bor inte i Afrika.

Alldeles för många, och så är Afrika också ett groteskt skithål präglat av misär, kaos, våld och konflikter.
2010-02-22, 12:19
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Så negerns våldsamhet manifesterar sig i alla samhällen han lever i ?

Tycker du att det är vetenskapligt bevisat eller kan du förstå att andra människor tycker att du representerar fördomar och vidskepelse och framstår som en idiot som påstår något sådant ?

Om du betraktar planeten jorden som en vetenskaplig studie i hur negroiden påverkar olika samhällen, vad skulle du själv dra för slutsatser?
2010-02-23, 22:58
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Etiopiens befolkning är nu tydligen över 85 miljoner. Minst sagt skrämmande och deprimerande läsning i länken nedan.

http://diamed-the-road-less-traveled...k-data-ii.html

Det är verkligen en skrämmande och deprimerande läsning.
Som någon skrev i tråden så har Sverige pumpat in flera miljarder till dessa negerländerna genom åren. Har det hjälpt?
Totalt bortkastade pengar..
Negrerna förökar sig som kaniner och misären och negerkaoset bara fortgår. Business as usual.

Idag så är det inte nog att vi ska fortsätta pumpa in miljarder efter miljarder till diverse negerländer.
Vilket (alla borde inse) är ett totalt hopplöst projekt dömt att misslyckas.
Vi förväntas också välkomna varenda nattsvarta neger som söker sig till vårt land annars så är vi rasister och nazister. Alltid vårt fel!
Det sjuka jäkla folket (som tog negern till floden Rhen) vill se våra vita länder bli förvandlade till en tredje världens djungel.

Den som har läst denna tråden och fortfarande har mage att framhärda att negrerna är som oss. Alla lika alla olika!
Den personen borde söka vård.
2010-02-24, 14:45
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Jag vill att 21nyheterna skall komma tillbaka till tråden och fortsätta att argumentera. Det är intressant för oss som inte är så insatta i det hela. Det skulle vara givande med en ordentlig debatt mellan folk från bägge sidor i den här frågan, utan allt för mycket vulgärargument och pajkastning. Det kanske redan finns sådana trådar?
2010-02-25, 13:20
Medlem
21Nyheternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Jag vill att 21nyheterna skall komma tillbaka till tråden och fortsätta att argumentera. Det är intressant för oss som inte är så insatta i det hela. Det skulle vara givande med en ordentlig debatt mellan folk från bägge sidor i den här frågan, utan allt för mycket vulgärargument och pajkastning. Det kanske redan finns sådana trådar?
Det finns inget mer att diskutera tror jag. Jag har inget problem med negrer eller deras länder eller att Sverige bidrar med pengar till bistånd. Personligen ser jag mycket mer problem i samband med islams utbredning i Europa. Det är en enorm potentiell konflikthärd som jäser och vem vet hur det ser ut om 200 år ? Troligtvis kommer Europa decimeras och i värsta fall hela länder eller delar av länder att helt islamiseras. Och en sak är säker. Det kommer inte vara negrernas fel. Vad man kan hoppas på är att USA/Israel uppfinner ett supervirus som slår ut stora delar av mellanöstern innan det är försent. Till slut kommer även demokratierna i EU att inse att det i längden inte går att föra diskussioner med människor som har mandat av gud i alla frågor och vars högsta önskan är att se den gröna flaggan vaja över Rom och Washington. Då är det game over mina herrar. Man ska komma ihåg att det är radikala strömningar inom Islam som vinner mark idag och så har det sett ut under en lång tid. Titta bara på utvecklingen i Turkiet och Indonesien. Två länder som ansetts vara moderata och mer moderna muslimska länder.
Det finns många judehatare i dessa trådar, men tro mig. Israel är i längden våra bästa vänner.
Senast redigerad av 21Nyheterna 2010-02-25 kl. 13:26.
2010-02-25, 13:51
Medlem
Citat:
Det finns inget mer att diskutera tror jag. Jag har inget problem med negrer eller deras länder eller att Sverige bidrar med pengar till bistånd. Personligen ser jag mycket mer problem i samband med islams utbredning i Europa. Det är en enorm potentiell konflikthärd som jäser och vem vet hur det ser ut om 200 år ? Troligtvis kommer Europa decimeras och i värsta fall hela länder eller delar av länder att helt islamiseras. Och en sak är säker. Det kommer inte vara negrernas fel. Vad man kan hoppas på är att USA/Israel uppfinner ett supervirus som slår ut stora delar av mellanöstern innan det är försent. Till slut kommer även demokratierna i EU att inse att det i längden inte går att föra diskussioner med människor som har mandat av gud i alla frågor och vars högsta önskan är att se den gröna flaggan vaja över Rom och Washington. Då är det game over mina herrar. Man ska komma ihåg att det är radikala strömningar inom Islam som vinner mark idag och så har det sett ut under en lång tid. Titta bara på utvecklingen i Turkiet och Indonesien. Två länder som ansetts vara moderata och mer moderna muslimska länder.

Det finns många judehatare i dessa trådar, men tro mig. Israel är i längden våra bästa vänner.

Det är judar som hindrar oss från att stoppa invandringen. Det är judar som ligger bakom invandringen. Det är även judiskt inflytande som hindrar oss från att kasta ut muslimerna från vår del av världen.
2010-02-25, 13:53
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Vädigt nyfiken på hur du tänker här.
2010-02-25, 16:18
Medlem
21Nyheternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Väldigt nyfiken på hur du tänker här.

Nej du får tänka själv om du klarar av det. Du kanske kan producera en egen hotbild som inte innefattar en judisk världskonspiration du läst om på något förvirrat nynazistiskt fora ?

Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Det är judar som hindrar oss från att stoppa invandringen. Det är judar som ligger bakom invandringen. Det är även judiskt inflytande som hindrar oss från att kasta ut muslimerna från vår del av världen.

Nej så är det inte. Det är du som bara är lite paranoid. Jag börjar allvarligt tro att du är Ahmed Rahmi ?
Men stå du och krama muslimerna med koranen i handen när dom väller in, så kan ni gå och dricka thé sen och klia varann på era antisemitryggar. Ni har ju så mycket mer gemensamt som ni kan prata om...
2010-02-25, 16:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Nej du får tänka själv om du klarar av det. Du kanske kan producera en egen hotbild som inte innefattar en judisk världskonspiration du läst om på något förvirrat nynazistiskt fora

Jag kan tänka själv. Jag vill höra din åsikt. Kan du tänka öht?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in