2018-01-02, 21:01
Medlem
Jag läste att Tboll skulle ha en antikoagulerings effekt på blodet vilket kan vara allvarligt vi blödningar inre som yttre.

Så det jag har funderat på är om denna orala steroid har denna egenskap, bör den då inte vara posetivt att använda denna vid högtblodtryck?
Finns flera medeciner som har denna egenskap som ``bieffekt´´ tex Treo.
Citera
2018-01-15, 19:40
Medlem
Unniss avatar
Kör tbol 50 mg + testo e. Började tbol i fredags och är så fruktansvärt trött och allmänt seg i huvudet och har typ ingen aptit heller. Blir den här skiten bättre? Funderar på att lägga av redan för den här tröttheten är olidlig.
Citera
2018-01-15, 20:02
Medlem
TheChosenKurtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnis
Kör tbol 50 mg + testo e. Började tbol i fredags och är så fruktansvärt trött och allmänt seg i huvudet och har typ ingen aptit heller. Blir den här skiten bättre? Funderar på att lägga av redan för den här tröttheten är olidlig.

Hur ser din kost ut?
Citera
2018-01-15, 21:09
Medlem
Citat:

vännen, är det inte Anavar som är känd för att skapa trötthet?

Har extrema sömnbesvär just nu på anavar, kan vara mitt egna fel oxå förstås och lite placebo...
Citera
2018-01-15, 21:39
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChosenKurtz
Hur ser din kost ut?
Min kost ser vanligtvis bra ut, sen jag började med tbol har jag dock inte kunna äta lika mycket pga sämre aptit och ont i magen. Jag äter cleant. Vad vill du komma fram till?
Citera
2018-01-15, 21:40
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN

Har extrema sömnbesvär just nu på anavar, kan vara mitt egna fel oxå förstås och lite placebo...
Kan bli jävligt trött av alla orala om man har otur vilket jag verkar ha.
Citera
2018-01-15, 21:41
Medlem
Citat:
Kan bli jävligt trött av alla orala om man har otur vilket jag verkar ha.

Testa effedrin då
Aldrig haft sömnproblem på OT, kan inte heller minnas mig att någon annan har klagat på det tidigare.

Mvh
Senast redigerad av LotN 2018-01-15 kl. 21:44.
Citera
2018-01-15, 21:45
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Testa effedrin då
Har adhd medicin (utskrivet) som jag vanligvis blir pigg av, men inte sen jag började med tbol. Men går det över är frågan?
Citera
2018-01-15, 23:08
Medlem
TheChosenKurtzs avatar
Citat:
Min kost ser vanligtvis bra ut, sen jag började med tbol har jag dock inte kunna äta lika mycket pga sämre aptit och ont i magen. Jag äter cleant. Vad vill du komma fram till?

Tänkte ifall du ändrat något särskilt sen du klev på.
Citera
2018-02-09, 19:33
Medlem
Citat:

har med börjat köra på tboll fast dock endast t bollar märkte av en liten trötthet men den är borta nu kan vara för att jag har tagit i hårt då jag har känt ett stort sug att träna och bra pump btw första gången jag tar steroider men känner redan av de inne på vecka 1 nu
Citera
2018-04-29, 13:26
Medlem
Generalen11s avatar
Någon som testat pheno pharmacys OT ?
Testat någon annan OT från ngt UG labb tidigare men inte dessa.

Hur väl funkar det att kura dessa med pheno pharmas anavar ?
Citera
2018-06-16, 23:51
Medlem
Har ett litet problem med min OT, börjar min första kur om ett par dagar, 50/40 tänkte jag köra på, men har endast 20mg tabletter, är rädd att om jag försöker dela dessa på mitten med hjälp av rakblad eller liknande att pillerna kommer gå i sönder och bli till småsmulor... Är det någon som har stött på detta problemet men ändå löst det?
Ska jag kanske sänka dosen till 40/40 eller höja till 60?
OTn är från mshop, och dom är små som fan bild här: https://gyazo.com/0dae3e7b32cfdbca6b814225d52f9c50

Extremt tacksam för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in