Skulle inte oroa mig. Har själv drabbats av detta ett flertal gånger, och det är inga som helst fel på mitt blodsocker. Om du är orolig, så kan du ta ett fasteprov hos närmaste vårdcentral. Ett enkelt stick i fingret.
Skulle inte oroa mig. Har själv drabbats av detta ett flertal gånger, och det är inga som helst fel på mitt blodsocker. Om du är orolig, så kan du ta ett fasteprov hos närmaste vårdcentral. Ett enkelt stick i fingret.
Hur vet man att man egentligen att man tar AAS och inte bara är placebo effekt när man kör en första kur när man inte har något annat att jämföra med?
Kör just nu Oral turnibol 40/50 med 25mg ed provirion, Jag får pump i ländryggen, har lite högt blodtryck, svetten sprutar på gymmet och alla andra vanliga effekter.
Men jag kanske förväntade mig dom och därför kom dom? Förstår ni?
Låter inte som att du fått tag på verkningslösa OT. Det du beskriver är tydliga bieffekter av OT. Du kanske har en rejäl övertro till prepp? Det har de flesta, till en början.
Jo jag kanske hade det..
Jag trodde man skulle känna en slags hunger eller något iaf.
Jag känner mig helt vanlig förutom att jag längtar ner till gymmet för att lyfta lite.
Köpte ju grejerna på AB och jag har aldrig hört något dåligt om dom.
låter som grejerna funkar! 40mg OT är inte så mycket. Så det du känner låter som det ska vara. AAS är ingen magi och många är besvikna med sin första kur för folk förväntar sig så mycket!