2017-03-17, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Minst 40mg i 50 dagar, det är en nybörjardos!

okej. tack

1. gör proviron bra på dig ?.

2. hur mycket kan man gå upp i kilo ?. man såklart sköter allt rätt ?.

mvh alanya94
Citera
2017-03-17, 09:22
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
okej. tack

1. gör proviron bra på dig ?.

2. hur mycket kan man gå upp i kilo ?. man såklart sköter allt rätt ?.

mvh alanya94

Jag har aldrig använt proviron. Testot gör mitt välmående i alla kurer

Omkring 3-5kg efter avslutad PCT och återhämtning har jag hört folk säga just ang nybörjarkur på OT, men jag vet inte hur det kommer gå för dig och det är något ingen kan svara på. Det finns massor med kurrapporter ang OT-only, titta dom!
Citera
2017-09-28, 08:26
Medlem
Kör testo 250 mg e5d ihop med 40/50 anavar. Just nu deffar jag. Mina anavar är slut vecka 7, deffen kommer fortsätta fram tills vecka 10.

Vecka 10 kommer jag bulka (cleanbulk) och hoppa på 50/50 Tboll. Mitt testo kommer jag köra i 16 veckor totalt.

Det är lugnt för levern va? Den får ju vila 3 veckor.

Tack
Citera
2017-09-28, 11:38
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Kör testo 250 mg e5d ihop med 40/50 anavar. Just nu deffar jag. Mina anavar är slut vecka 7, deffen kommer fortsätta fram tills vecka 10.

Vecka 10 kommer jag bulka (cleanbulk) och hoppa på 50/50 Tboll. Mitt testo kommer jag köra i 16 veckor totalt.

Det är lugnt för levern va? Den får ju vila 3 veckor.

Tack

Kvalificerat idiotupplägg för levern. För att inte tala om blodfetter.
Citera
2017-09-28, 11:43
Medlem
Är det bättre att dubblera dosen testo och skippa T-bollarna?
Citera
2017-09-28, 12:39
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:

Om du har bestämt dig för att kura så är inject med testo helt klart att föredra framför orala.
Citera
2017-09-28, 20:40
Medlem
Citat:

Det där är en smak sak.

Tbol & anavar är ju de mildaste orala du kan köra.

Folk brukar kunna köra 12v tbol och/eller anavar. Utan speciella förhöjda värden.

Jag säger inte att de INTE stressar levern för de gör alla. De påverkar väl blodfetter osv mer än levern.

Inject är alltid att föredra. Men samtidigt, får du en specifik resultat utav injects, som du inte får av orala och tvärtom så en kombination är alltid trevligare. Men ska man tänka på hälsan ska man väl inte kura överlag.

Men annars hålla sig till inject.

Och vill man ändå "framstå som hälsosam" för att lägga in ett oralt alternativ är ju definitivt anavar och/eller tbol de kortet du ska dra
Citera
2017-10-06, 14:29
Medlem
Någon som kan yttra sig om utbudet för OT i thailand?

Finns det? Vilka märken? Priser?
Citera
2017-10-17, 20:38
Medlem
tja
tänkte fråga hur mycket effekt man får på 30 mg ot i 40 dagar.

1. är de en bra dos elr ska ja höja till 40 mg ?.

2. jag har titat på isarms.com och lyssnat på en kille som heter Dylan Gemelli. han skrev du aldrig ska köra en oral-only kur.
den första skrev "Nothing. You would get absolutely nothing. That cycle makes NO sense whatsoever! You never run an oral without test..."
den andra skrev
"you would get completely shut down, feel like dog shit and lose any gains made, which wouldnt be much at 25 mg anyway... YOU NEVER USE ORALS WITHOUT TEST and you should definitely not use steroids when you have no clue how to actually use them"
3. stämmer detta ens ?.

mvh alanya94
Citera
2017-10-18, 11:13
Medlem
Citat:
tja
tänkte fråga hur mycket effekt man får på 30 mg ot i 40 dagar.

1. är de en bra dos elr ska ja höja till 40 mg ?.

2. jag har titat på isarms.com och lyssnat på en kille som heter Dylan Gemelli. han skrev du aldrig ska köra en oral-only kur.
den första skrev "Nothing. You would get absolutely nothing. That cycle makes NO sense whatsoever! You never run an oral without test..."
den andra skrev
"you would get completely shut down, feel like dog shit and lose any gains made, which wouldnt be much at 25 mg anyway... YOU NEVER USE ORALS WITHOUT TEST and you should definitely not use steroids when you have no clue how to actually use them"
3. stämmer detta ens ?.

mvh alanya94

oral only suger balle och är helt värdelöst att köra.....
Citera
2017-10-18, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
oral only suger balle och är helt värdelöst att köra.....

okej, men vilken person kör bara oral kur och speciellt när man aldrig tagit drogen tidigare ?.
jag håller mig till test e än så länge, kanske längre fram kombinerar d-bol elr t-bol med test vid ett annat tillfälle.

mvh alanya94
Citera
2017-10-19, 11:19
Medlem
Citat:
okej, men vilken person kör bara oral kur och speciellt när man aldrig tagit drogen tidigare ?.
jag håller mig till test e än så länge, kanske längre fram kombinerar d-bol elr t-bol med test vid ett annat tillfälle.

mvh alanya94

finns många idioter som gör detta ^^fler än vad du kan tänka dig och man ser dom till och från på f12

låter bra, ska du köra tboll skulle jag köra 40 mg åtminstonde för att besvara din fråga btw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in