Citat:
Ursprungligen postat av
Hulk64U
Tack för svar. Då känns det som en rätt bra kombination med nebido och tbol.
Om jag förstått det rätt så sänker tbol shbg så att det fria testosteronet blir betydligt högre.
Är det något mer Tbol gör?
Det stämmer fint. Smått överraskande att du besitter den kunskapen men saknade kunskap om androgen verkan får jag lov att säga.

Sen ska man tillägga att det verkar vara lite oklart hur pass stark affinitet är kontra testosteron då testosteron besitter ett avsevärt högre androgent värde än OT som ligger på 6. Detta innebär att det kanske inte nödvändigtvis kommer binda till SHBG lika starkt som fritt testo varpå en ökad mängd fritt testo som följd av OT-behandling inte behöver uppvisas.
Detta är ett förhållandevis outforskat område för mig så om någon med mer kunskap om just detta vill inflika så vore det givetvis tacksamt.
Hur som helst så finns det andra fina aspekter med OT kombinerat med testo så att OT eventuellt skulle påverka testovärdet genom att binda till SHBG känns för mig sekundärt.
Mvh,
-Alfred
Citat:
Ursprungligen postat av
alanya94
Hej
Susta o ot är de en bra kombination detta är min tredje kur just nu är ju på 400 mg I veckan. Funderar på att lägga till turinabol 40 mg. Är de ett bra val?
Ja har Nolvadex o proviron just in case
Mvh alanya94
Ja du. Hur långt är ett snöre? Vad är du ute efter? Vilka är målsättningarna och hur ser förutsättningarna ut? Detta är vad som avgör om det är ett bra val eller inte och tillika även frågor som du bör besvara, inte jag eller någon annan här. Om man däremot omformulerar frågan till "Går det att kombinera OT och testo?" så är svaret ja, om det inte redan framgått.
Mvh,
-Alfred