2015-06-30, 17:38
Medlem
Tjenare,

Funderar på en 40/50 OT kur med nolva som PCT 40mg dag 1-7 och 20 mg dag 8-30. Priviron på lager utifall att.

Har dock lite frågor:
Ser upplägget bra ut?
Vilket märke av OT rekommenderar ni och isf vilken shop?
Kan bli kallad på pissprov av jobbet, hur länge syns OT på ett vanligt pissprov cirkus?

Tacksam för svar
Citera
2015-07-01, 22:28
Medlem
Tjena boys! När det kommer till orala kurer, exempelvis OT. När (på ett ungefär) vet man när det är dags att hoppa av kuren OM man råkar ut för biverkningar?

Vilka biverkningar / symptom säger att: NU är det dags att kliva av.

Lite vad som helst kan ju inträffa menar jag. Urinet byter färg, avföringen, magsmärtor.. Ja liksom, finns det några riktlinjer? Stort tack mina vänner.
Citera
2015-07-17, 14:29
Medlem
Tja!

Vad jag har förstått det enligt inlägg jag läst här, så börjar man känna av OT runt dag 10-20 (baserat på vad olika har skrivit utifrån deras egna kurer). Vad jag undrar då är hur man känner av att det faktiskt har börjat verka?

Sedan undrar jag en annan sak, det är väldigt blandade åsikter kring OT verkar det som här på FB, många som hyllar det, många som totalsågar det och säger att man inte blir mer intressant efter en OT-only kur. Vad är det man jämför med då? Jämför man med förmågan att växa som naturlig eller förmågan att växa på t.ex. en tyngre kur på testo, Tren osv? Har svårt att tänka mig att man knappt växer i jämförelse till naturligt av en låt säga 50/50 OT-kur, men sen kan jag förstå att ökningen på OT är ointressant och liten mot en kur på t.ex. Tren.

Alla åsikter och svar uppskattas! Tack för er tid
Citera
2015-07-18, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggagains
Tjenare,

Funderar på en 40/50 OT kur med nolva som PCT 40mg dag 1-7 och 20 mg dag 8-30. Priviron på lager utifall att.

Har dock lite frågor:
Ser upplägget bra ut?
Vilket märke av OT rekommenderar ni och isf vilken shop?
Kan bli kallad på pissprov av jobbet, hur länge syns OT på ett vanligt pissprov cirkus?

Tacksam för svar
Det du frågat finns i tråden men:
Vad jag läst så är upplägget bra. Vissa tycker 40 mg är lite lite men upp till dig ju. Shoppar och märken står det om i tråden.
Om det är ett vanligt drogtest så kommer det ej synas ö.h.t. då AAS inte testas. Annars så har du en spårtid på 5-6 veckor (säg 6 veckor för att vara safe). Kuren är 7 veckor. Ovanpå det har du spårtid från nolvan som du använder i 4 veckor som har spårtid på ca 5-6 veckor. Dvs spårtid för OT kommer överlappas av Nolvan. Detta betyder att du kommer testa positivt i ca 16-17 veckor, dvs drygt 4 månader.
Citera
2015-07-18, 15:29
Medlem
Hejhej. Har nu fått gynokänningar (om det inte är extrem noja) på OT. Misstaget var att inte beställa hem proviron och letro utan har endast nolva.
Skulle man kunna slänga in upplägget för en "vanlig" kur eller det förvärrar bara situationen? Dvs 40-60 mg nolva tills känningarna går över sen cruisa på 20 mg till kuren är över?

Har inga extrema känningar än så har lite tid på mig att vänta. utan det har varit att det svider lite ibland. Ingen grov smärta etc. Är väldigt tidigt inne i kuren också som gör att jag inte har panik än...
Citera
2015-08-18, 10:09
Medlem
Extremt blodtrycksfall, vad göra?

Hej,

Är på dag 40 av min 50/50 OT-kur.

Under en period har jag fått vad jag tror är blodtrycksfall men igår var det som värst. Kanske 10 minuter efter jag hade haft sex så känns det som jag ska svimma, går inte att prata med mig, visste inte var jag bodde eller vilken månad det var o.s.v..

Utöver detta hade jag precis arbetat 24 h nattpass i helgen och sen vänt tillbaka dygnet direkt med att sova 4-5 timmar och dagen bestod inte av den bästa maten, samt hade tränat ben.

Det jag menar är ju att det kan ju vara så att kroppen är utmattad och reagerade så, eller kan det bero på kuren? Vad tror ni?

Om jag borde hoppa av kuren, då borde jag väl köra den vanliga PCT-n eftersom jag trots allt är på dag 40 av 50?

Hoppas ni kan komma med lite inputs till mig...
Citera
2015-08-18, 13:43
Medlem
Blev du kallsvettig i samband med din blackout? I så fall stämmer alla symtom in på blodsocker fall skulle jag vilja säga. Har du ätit dåligt i samband med jobbet så är det sannolikt det. Jag har lätt att få blodsockerfall framförallt när jag ligger på tren. Men du kan ju ha fått det iaf.

Mvh
Citera
2015-08-18, 14:30
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejrandomnamn
Utöver detta hade jag precis arbetat 24 h nattpass i helgen och sen vänt tillbaka dygnet direkt med att sova 4-5 timmar och dagen bestod inte av den bästa maten, samt hade tränat ben.

Detta kan nog få en och annan att bli redigt trött i knoppen, även utan OT. Jag tycker du ska ta dig ett riktigt sovmaraton, sov ut rejält. Ät mycket och drick mycket vatten. Se om det blir bättre. Om du är orolig för hälsan kan du ju hoppa av, trots allt bara 10 dagar kvar.
Citera
2015-08-18, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Blev du kallsvettig i samband med din blackout? I så fall stämmer alla symtom in på blodsocker fall skulle jag vilja säga. Har du ätit dåligt i samband med jobbet så är det sannolikt det. Jag har lätt att få blodsockerfall framförallt när jag ligger på tren. Men du kan ju ha fått det iaf.
Ja det blev jag. Okej, ja jag åt väldigt lite mat jämfört med vad jag brukar. Tack för svar.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Detta kan nog få en och annan att bli redigt trött i knoppen, även utan OT. Jag tycker du ska ta dig ett riktigt sovmaraton, sov ut rejält. Ät mycket och drick mycket vatten. Se om det blir bättre. Om du är orolig för hälsan kan du ju hoppa av, trots allt bara 10 dagar kvar.
Hehe ja det kanske du har rätt i. Sånt man inte riktigt tänker på hur det verkligen kan påverka antar jag.
Tror jag hoppar av, hur mycket skillnad kan 10 dagar göra liksom...
Tack för svaret.
Citera
2015-08-18, 17:27
Medlem
Mac10jiffys avatar
Som grafikkort säger, tror jag absolut på blodsockerfall. Jag har lättare att få det om jag sovit dåligt, och ätit oregelbundet. Just efter sex är iaf det absolut vanligaste att jag får det av. Drick en cola lr en drickyoguhrt eller så, så ska du se att det reder upp dig inom ett par minuter
Citera
2015-08-18, 17:29
Medlem
Plötsliga svettningar, overklighetskänslor och allmänt sämre mående = blodsockerfall

Dra i dig något med mycket kolhydrater, så blir det genast bättre.
Citera
2015-08-18, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Som grafikkort säger, tror jag absolut på blodsockerfall. Jag har lättare att få det om jag sovit dåligt, och ätit oregelbundet. Just efter sex är iaf det absolut vanligaste att jag får det av. Drick en cola lr en drickyoguhrt eller så, så ska du se att det reder upp dig inom ett par minuter

Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Plötsliga svettningar, overklighetskänslor och allmänt sämre mående = blodsockerfall

Dra i dig något med mycket kolhydrater, så blir det genast bättre.
Jag har en familjemedlem med diabetes typ 1. Är det något jag borde oroa mig för eller var det bara något tillfälligt tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in