2012-06-04, 23:18
Medlem
Sen är dina resultat skrattretande bengtzz. Måste kännas jobbigt att bli omkörd av rent folk när din styrka samt massa är så dålig. Förstår att du började med doping =)
Citera
2012-06-04, 23:31
Medlem
ojtbss avatar
BengtZz är extremt kunnig inom AAS, träning och även matematik. Ibland, dock väldigt sällan, kan hans påståenden vara sanningar med en viss modifikation och han kan ofta ha en extremt förnedrande och arrogant ton, men överlag så är hans kunskap av stor nytta till oss här på f12.
Citera
2012-06-04, 23:40
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Källorna var steroid.com och wikipedia, beklagar att jag inte angav dem. Hoppas du inte blev alltför skitig i byxan.
Det är ju onödigt med pajkastning såklart, men att ange en källa utan att ange en källa blir ju lite konstigt. Men för mig hade det kvittat om du angav källan för jag vet att den är felaktig ändå. Eller i vilket fall är ditt påstående om att:
Citat:
inga förmanligande effekter
Ja det är fel och det är citerat från dig, nu är källan angiven.

Citat:
Ja, enligt den anabol:androgenkvoten som bland annat glomgold har skrivit mycket om, så har oral turinabol 0 på den androgena skalan. I vissa profiler, som exempelvis steroid.com ger man OT 6 på den skalan (fortfarande väldigt liten).
Nu tror jag inte glomgold påstår att OT har 0 androgen aktivitet och det är vad den kvoten skulle betyda. Vilket är fel, för den besitter alltså en androgen aktivitet, det gör alla AAS.

Och även om han (Glomgold) nu gör det, så är det alltså fel.

Citat:
BengtZzz hade rätt om att alla AAS har förmanligande effekter, vissa mer än andra. Frågan som ställdes angick om OT var ett bra val för tjejer som inte ville ha förmanligande effekter och vad doseringen skulle ligga på. Svaret var ja, bra val, och mellan 5-15mg.
Ja det är ett bra val, även om jag personligen tror att anavar är ett bättre val. I vilket fall så var det inte det som debatterades.

Citat:
Beklagar för att jag svarade på frågan och att jag gav korrekt fakta angående turinabols androgena egenskaper.
Men snälla människa ge dig, du gav inte korrekt fakta. Det är ingen fara, det är bara att säga "Oj sorry fan det var visst fel" och så går man vidare sedan. Alla har fel ibland, då accepterar man det, går vidare och är nu en människa som har mindre risk att ha fel, eftersom man har en möjlighet att lära sig något om man går vidare.
Senast redigerad av BengtZz 2012-06-04 kl. 23:43.
Citera
2012-06-04, 23:45
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
BengtZz är extremt kunnig inom AAS, träning och även matematik. Ibland, dock väldigt sällan, kan hans påståenden vara sanningar med en viss modifikation och han kan ofta ha en extremt förnedrande och arrogant ton, men överlag så är hans kunskap av stor nytta till oss här på f12.
Skulle säga att det beskriver mig rätt bra. Oftast är jag nog rätt trevlig men nu blev jag förnedrande och arrogant, det var onödigt. Men jag tyckte det hade kunnat räcka med ett inlägg, men det blev fel.

I vilket fall ber jag om ursäkt till dig, dock inte till kirrenx för han sprider lögner och hittepå hela tiden och vägrar sluta.

Jag ogillar osanningar.

Angående viss modifikation så handlar det ofta om feltolkningar, man gör fel helt enkelt! Jag gör fel väldigt ofta, men oftast vet jag inte om det. Det gäller nog alla.
Citera
2012-06-04, 23:50
Medlem
Att säga att blodfetterna kommer drabbas negativt av 120mg OT är inte någon direkt lögn. När jag preppade och fick mina värden på papper var de skrämmande. Jag tror att folk underskattar orala aas påverkan av blodfetter.

Mvh
Citera
2012-06-05, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Att säga att blodfetterna kommer drabbas negativt av 120mg OT är inte någon direkt lögn. När jag preppade och fick mina värden på papper var de skrämmande. Jag tror att folk underskattar orala aas påverkan av blodfetter.

Mvh

Försämrade blodfettvärden tvekar jag till att de är permanenta?
Citera
2012-06-05, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fefferoni
Försämrade blodfettvärden tvekar jag till att de är permanenta?

De förbättras vanligen efter kuren. Risken är dock att man får permanenta skador under kurens gång.
Citera
2012-06-05, 15:07
Medlem
unsungs avatar
Lägg av med att snacka goja med varandra och diskutera topic istället.
OT raderat!

// moderator
Citera
2012-06-05, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
De förbättras vanligen efter kuren. Risken är dock att man får permanenta skador under kurens gång.

Lite risker får man räkna med om man vill växa hastigt.
Citera
2012-06-12, 21:31
Medlem
Avslutade en 60/50 idag. Har legat på 25mg proviron från 20 dagar in i kuren och till avslut.

Läste runt lite i slutet på tråden om aptiten. Kan säga att jag upplevt mer hunger, plus ett jävla sötsug. Har säkert kastat i mig en snickers varannan dag och försökt se lika oskyldig ut som vilken "kraftig" eller " jag har stor benstomme" fetto som helst när jag gnagat på dessa sötsaker..

Har inte märkt så mirakulösa underverk direkt, men det visste jag innan också.
Är väl lite bortskämd då man körde en testo+dbol i vintras och drog iväg från 84 till 96 på 12 veckor.

Men tanken med OT var ju kvalitet före kvantitet, plus att jag inte ville svulla upp fejset till dessa månader på året.
Men självklart ökningar i styrka och en rejäl hårdhet plus massiv pump under passen.

Har mått som vanligt under hela kuren förutom dom här två sista veckorna som varit.

Det första negativa jag upplever är att det från ingenstans mitt under ett bröstpass nyper till i kulorna.
Upplevde en sån fruktansvärd smärta att jag tom fick sitta ner och byta om i omklädningsrummet.
Men rätt standard ändå, hände även under min första tur med dbol.

Nån dag går och sen händer nästa grej som jag har upplevt varje dag sen någon vecka tillbaka.
OCH... Jag säger inte att det beror på OT, för det vet jag ej ännu. Men i samband med dessa biverkningar införskaffade jag också en ny pwo som kallas Craze. Har testat säkert 20 olika pwos och aldrig känt av något obehagligt..

Det som händer är att ca 10 min in i passen så får jag riktig jävla bomulls käft, sveper vatten hela tiden men det blir ej bättre. Och nu till det mest obehagliga som gjort att jag måste avbryta helt.
Känns som det slår lock i strupen och får riktigt dåligt med syre. Vet inte om det är halsmandlarna som svullnar upp. Får även spy reflexer.. Springer in - två i halsen, bara luft.. samma sak varje gång.

Måste även harkla mej hela tiden, låter värre än ett thai luder efter en bukkake ..

Så nu till frågan: Är det här med strupen vanligt, att det känns som att man har ett sugrör i halsen att leva på när man pysslar med roids?

Fick halsmandlar som pingisbollar för 5 år sen när jag körde troy labs dbol, trodde att det berodde på genetiken, när det väl var dags att bränna bort skiten hade dom lagt sej. Efter avslutad kur..

Eller kan det vara någon tillfällig kemisk reaktion med ot,provi plus alla jävla kosttillskott inblandade..?

Provar pwon om några dagar igen, händer det samma sak så är ju svaret funnet..
Citera
2012-06-13, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av restlezz
Avslutade en 60/50 idag. Har legat på 25mg proviron från 20 dagar in i kuren och till avslut.

Läste runt lite i slutet på tråden om aptiten. Kan säga att jag upplevt mer hunger, plus ett jävla sötsug. Har säkert kastat i mig en snickers varannan dag och försökt se lika oskyldig ut som vilken "kraftig" eller " jag har stor benstomme" fetto som helst när jag gnagat på dessa sötsaker..

Har inte märkt så mirakulösa underverk direkt, men det visste jag innan också.
Är väl lite bortskämd då man körde en testo+dbol i vintras och drog iväg från 84 till 96 på 12 veckor.

Men tanken med OT var ju kvalitet före kvantitet, plus att jag inte ville svulla upp fejset till dessa månader på året.
Men självklart ökningar i styrka och en rejäl hårdhet plus massiv pump under passen.

Har mått som vanligt under hela kuren förutom dom här två sista veckorna som varit.

Det första negativa jag upplever är att det från ingenstans mitt under ett bröstpass nyper till i kulorna.
Upplevde en sån fruktansvärd smärta att jag tom fick sitta ner och byta om i omklädningsrummet.
Men rätt standard ändå, hände även under min första tur med dbol.

Nån dag går och sen händer nästa grej som jag har upplevt varje dag sen någon vecka tillbaka.
OCH... Jag säger inte att det beror på OT, för det vet jag ej ännu. Men i samband med dessa biverkningar införskaffade jag också en ny pwo som kallas Craze. Har testat säkert 20 olika pwos och aldrig känt av något obehagligt..

Det som händer är att ca 10 min in i passen så får jag riktig jävla bomulls käft, sveper vatten hela tiden men det blir ej bättre. Och nu till det mest obehagliga som gjort att jag måste avbryta helt.
Känns som det slår lock i strupen och får riktigt dåligt med syre. Vet inte om det är halsmandlarna som svullnar upp. Får även spy reflexer.. Springer in - två i halsen, bara luft.. samma sak varje gång.

Måste även harkla mej hela tiden, låter värre än ett thai luder efter en bukkake ..

Så nu till frågan: Är det här med strupen vanligt, att det känns som att man har ett sugrör i halsen att leva på när man pysslar med roids?

Fick halsmandlar som pingisbollar för 5 år sen när jag körde troy labs dbol, trodde att det berodde på genetiken, när det väl var dags att bränna bort skiten hade dom lagt sej. Efter avslutad kur..

Eller kan det vara någon tillfällig kemisk reaktion med ot,provi plus alla jävla kosttillskott inblandade..?

Provar pwon om några dagar igen, händer det samma sak så är ju svaret funnet..

Nej det är inte vanligt att man har ett sugrör i halsen att leva på. Det är troligtvis craze, innehåller säkert nån sjuk kemikalie. Om du inte får den där bieffekten dagarna du tränar utan craze och du får den när du tar craze då har du svaret framför dig. Ta det inte igen..
Citera
2012-06-14, 19:01
Medlem
locmans avatar
Hej, tänkte gå på en 40/50 inom kort, kanske ökar till 60/50, kan jag köra PCT på bara Clomid? Har tidigare haft lite problem med Nolva och skippar helst det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in