2012-06-15, 15:09
Medlem
Hur ser spårtiden på OT ut?
Citera
2012-06-16, 03:37
Medlem
TS skriver att OT kan försämra blodets förmåga att koagulera. Beror det på att OT dödar röda blodplättar(trombocyter) eller är det p.g.a. någon annan anledning?

Har läst att Dianabol används som blastpreparat i perioder på en längre Testo/Deca kur. Skulle det funka lika bra att använda OT istället för Dianabol?

Om svar JA, behöver man höja dosen med Testo p.g.a. att Deca redan är lågandrogen och nu även OT? Säg t.ex. på en 250mg Testo / 200mg Deca kur eller 500mg Testo / 400mg Deca kur.
Citera
2012-06-16, 12:23
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adcspectrum
Hur ser spårtiden på OT ut?

Drygt 6v.
Citera
2012-07-05, 03:07
Medlem
frezzigts avatar
Bör jag köra PCT på en 40/50 eller 50/50 Turinabol kur.

Detta blir isåfall min första kur.

Bör man köra nolvadex som PCT?
Citera
2012-07-05, 04:21
Medlem
Strand.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frezzigt
Bör jag köra PCT på en 40/50 eller 50/50 Turinabol kur.

Detta blir isåfall min första kur.

Bör man köra nolvadex som PCT?

Jag har också funderat på att köra OT som första kur men fick ganska många rekommendationer att börja med lågdos testo första gången. Alltså 250mg e5d. Självklart går det bra att köra på OT men du kan ju fundera i alla fall, säger dom att testo är bättre första gången är det förmodligen också det
Citera
2012-07-26, 22:47
Medlem
grabbar, phenom pharma eller lion lab på min ot-kur? lion lab är lite billigare....
Citera
2012-07-26, 23:12
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortapojken
grabbar, phenom pharma eller lion lab på min ot-kur? lion lab är lite billigare....

lion
Citera
2012-07-29, 10:24
Medlem
panzertaxs avatar
Är lite i valet eller kvalet. Två tidigare kurer på OT+provi, där den på lion fungerade mycket bättre än den på liang. Bra styrkeökningar, lite mer volym och rätt så bestående efter avslutad kur i båda fall. Inga biverkningar whatsoever mer än nedstängdhet innan egenprod kom igång igen. Dock lär blodfetter o levervärldena inte vara så vackra.

Kan inte riktigt bestämma mig om det är dags för en tredje OT, eller växla till dbol. Stannar på oral only ett tag till. Det är skönt att slippa bloaten från dbol kanske, men inbillar mig att det går att få ut aningen mer volymresultat ur dbol än OT. Samtidigt var OT trevligt just med tanke på de få/ringa biverkningarna.

Någon här som kört båda? Ger dbol ett pass bättre resultat än OT att det är värt finnar, bloat, högre gynorisk osv?
Citera
2012-07-29, 10:47
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Är lite i valet eller kvalet. Två tidigare kurer på OT+provi, där den på lion fungerade mycket bättre än den på liang. Bra styrkeökningar, lite mer volym och rätt så bestående efter avslutad kur i båda fall. Inga biverkningar whatsoever mer än nedstängdhet innan egenprod kom igång igen. Dock lär blodfetter o levervärldena inte vara så vackra.

Kan inte riktigt bestämma mig om det är dags för en tredje OT, eller växla till dbol. Stannar på oral only ett tag till. Det är skönt att slippa bloaten från dbol kanske, men inbillar mig att det går att få ut aningen mer volymresultat ur dbol än OT. Samtidigt var OT trevligt just med tanke på de få/ringa biverkningarna.

Någon här som kört båda? Ger dbol ett pass bättre resultat än OT att det är värt finnar, bloat, högre gynorisk osv?

Ja, dbol ger betydligt mer styrka/massa men också mer acne/bloat. Varför inte bara köra testo? Ett mycket effektivare och hälsosammare alternativ.
Citera
2012-07-30, 13:34
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Ja, dbol ger betydligt mer styrka/massa men också mer acne/bloat. Varför inte bara köra testo? Ett mycket effektivare och hälsosammare alternativ.

Jag måste få tag i någon som kan sticka mig isf, har en enorm sprutfobi och köpte nål/pump osv och provade, men hade enorma problem med att sticka mig själv. Aspirera gick bara inte och dessutom körde jag första sticket rätt in i en nerv. Vågade inte på ett andra stick på flera veckor. Det jag är mest nojig över är att jag varken ser eller lyckas med aspireringen heller, så jag skulle garanterat köra skiten rätt in i blodet. Den dagen jag hittar en lösning på fobin eller får tag i någon som kan ta hand om sticken så är saken biff. Testoinjects levererar ju betydligt bättre än OT osv, där råder inga tvivel.
Citera
2012-08-22, 14:31
Medlem
Laaazes avatar
Har aldrig provat ot men får man ut mycket av det? såpass mycket att det är värt en kickstart på testo enan kur samt 4 sista veckorna på testo kuren?
Citera
2012-08-22, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze
Har aldrig provat ot men får man ut mycket av det? såpass mycket att det är värt en kickstart på testo enan kur samt 4 sista veckorna på testo kuren?

Omöjligt att svara på. Men att du inte skulle få absolut någonting av det är ganska långsökt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in