2012-04-20, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adcspectrum
Körde 4 dagar sen blev jag sjuk..Så avbröt men är på nu igen..
Hur många dagar har du kört samt vilken dos?

LionLab ska vara det bästa, gött
Snart inne på tredje vecka och är kåt som en bock under våren
Citera
2012-04-20, 13:50
Medlem
Vilken dos kör du på?
Har du ökat något i styrka och vikt?
Citera
2012-04-20, 14:17
Medlem
Citat:
Vilken dos kör du på?
Har du ökat något i styrka och vikt?

40mg i 50 dagar och jag deffar fram till pct, igår började jag känna att det börjar hända grejer men kan vara placeboeffekten, det brukar ta ca 3 veckor tills man känner bra tryck
Citera
2012-04-24, 12:32
Medlem
Hur lång tid brukar det ta för OT.n att kicka in?
Kör Lionlab
Citera
2012-04-24, 13:43
Medlem
Mr.Chucks avatar
Citat:
Hur lång tid brukar det ta för OT.n att kicka in?
Kör Lionlab

Någon/några veckor.
Citera
2012-04-24, 19:15
Medlem
adisban1s avatar
Tänkte beställa in lite OT nu, någon som vet hur det fungerar ihop med winstrol?
Citera
2012-05-06, 19:40
Medlem
*alexxx*s avatar
Hur är aptiten på OT över 50mg?
Oftast rätt individuellt men är det någon överhuvudtaget som upplever försämrad aptit?
Citera
2012-05-06, 21:17
Medlem
Hejsan, jag är sugen på en OT kur men som fotbollsspelare undrar jag om det går bra med OT samtidigt som man spelar fotboll? Jag vet ju om värken i vader och nedre rygg och det är det är ju det som är problemet.

Tror ni det kan gå eller inte? Tror jag kommer få i svar att jag får pröva och se efter, men skulle helst vilja veta om någon har erfarenhet ifrån det.

OBS, självklart är OT kuren för byggandet av massa och inte för fotbollen. Gymmar 3x + nu i veckan samtidigt som jag tränar fotboll 3x + i veckan.
Citera
2012-05-06, 23:48
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *alexxx*
Oftast rätt individuellt men är det någon överhuvudtaget som upplever försämrad aptit?

Individuellt, men på grund av att OT är lågandrogen, dvs 0 på androgenkvoten, så blir man inte vrålhungrig som på exempelvis tren. Dock kan vissa uppleva extrem letargi på 17aa, i synnerhet OT och anavar, och det kan förslöar en till den mån att man inte orkar laga mat/äta. Hygienen kan också påverkas, att man inte orka duscha/raka sig osv..

Citat:
Ursprungligen postat av Juicy-fruit
Hejsan, jag är sugen på en OT kur men som fotbollsspelare undrar jag om det går bra med OT samtidigt som man spelar fotboll? Jag vet ju om värken i vader och nedre rygg och det är det är ju det som är problemet.

Tror ni det kan gå eller inte? Tror jag kommer få i svar att jag får pröva och se efter, men skulle helst vilja veta om någon har erfarenhet ifrån det.

OBS, självklart är OT kuren för byggandet av massa och inte för fotbollen. Gymmar 3x + nu i veckan samtidigt som jag tränar fotboll 3x + i veckan.

Hade samma problem, dock var inte fotboll sporten. Jag fick en extrem ländryggspump i ryggen som förhindrade mig från att vara med på träningarna, gjorde fruktansvärt ont efter att ha sprungit några minuter. Kände också av smärta i vaderna, men det var mest ländryggspumpen som höll mig på bänken. Skippa OT om du ska vara ute och sparka boll, test och eq sitter nog fint
Citera
2012-05-06, 23:54
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Hade samma problem, dock var inte fotboll sporten. Jag fick en extrem ländryggspump i ryggen som förhindrade mig från att vara med på träningarna, gjorde fruktansvärt ont efter att ha sprungit några minuter. Kände också av smärta i vaderna, men det var mest ländryggspumpen som höll mig på bänken. Skippa OT om du ska vara ute och sparka boll, test och eq sitter nog fint
Man vänjer sig med tiden också, de första kurerna brukar vara värst här.
Citera
2012-06-04, 07:19
Medlem
tezzie1s avatar
Är det någon som har koll på hur OT påverkar tjejer, jag syftar lite mer på biverkningar och så?
Jag lyckas inte hitta något mer konkret, än att tjejer ska köra på betydligt lägre dos än män.
Jag tar gärna lite tips, om ni har någon erfarenhet.
Citera
2012-06-04, 09:49
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *alexxx*

Märkte personligen ingen skillnad på aptiten när jag körde 80/50 i våras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in