Citat:
Ursprungligen postat av *alexxx*
Hur är aptiten på OT över 50mg?
Oftast rätt individuellt men är det någon överhuvudtaget som upplever försämrad aptit?
Individuellt, men på grund av att OT är lågandrogen, dvs 0 på androgenkvoten, så blir man inte vrålhungrig som på exempelvis tren. Dock kan vissa uppleva extrem letargi på 17aa, i synnerhet OT och anavar, och det kan förslöar en till den mån att man inte orkar laga mat/äta. Hygienen kan också påverkas, att man inte orka duscha/raka sig osv..
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy-fruit
Hejsan, jag är sugen på en OT kur men som fotbollsspelare undrar jag om det går bra med OT samtidigt som man spelar fotboll? Jag vet ju om värken i vader och nedre rygg och det är det är ju det som är problemet.
Tror ni det kan gå eller inte? Tror jag kommer få i svar att jag får pröva och se efter, men skulle helst vilja veta om någon har erfarenhet ifrån det.
OBS, självklart är OT kuren för byggandet av massa och inte för fotbollen. Gymmar 3x + nu i veckan samtidigt som jag tränar fotboll 3x + i veckan.
Hade samma problem, dock var inte fotboll sporten. Jag fick en extrem ländryggspump i ryggen som förhindrade mig från att vara med på träningarna, gjorde fruktansvärt ont efter att ha sprungit några minuter. Kände också av smärta i vaderna, men det var mest ländryggspumpen som höll mig på bänken. Skippa OT om du ska vara ute och sparka boll, test och eq sitter nog fint