Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Synd, bara att testa nå annat. Dbol kanske?
Njaa, vill ta det lugnt med orala, inget roligt att ha fuckade levervärden och blodfetter.
Kommer förmodligen köra en ganska tung testokur till hösten, kanske galenika 500mg e5d, om inte jag växer av det blir jag tokig!
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Något som slår mig är att många förväntar sig b00M-effekt av OT (eller AAS i huvudtaget) och det är klart man blir besviken då. Märker också att flera inte har lärt sig varken kost, vila eller träning innan det ska provas på AAS och samma sak där, då blir effekten mindre också. OT bygger inte massiv massa, det är inte så att kroppen direkt exploderar på 6 veckor.
Sköter man kost, träning och vila i allmänhet, så ger dock OT en boost. De flesta märker styrkeökningar och bättre återhämtning och nyttjar man det på rätt sätt i sin träning, så får man också effekt på massan. Men liksom, ska ni ha b00m-effekt så börja med injects eller åtminstone dbol då om det nödvändigtvis måste vara oralt.
Har skött träning/kost/söm mycket bra de åren jag körde clean, fick väldigt bra ökningar. Jag hade inte förväntat mig någon b00m-effekt av OT som du skriver, utan valde just OT för att den var mild och rätt snäll mot kroppen, trots att OT inte ger några värsting ökningar. Hade bara hoppats att åtminstonde få mer ork eller bättre pump, samt kanske någon märkbar styrkeökning.
Jag har ju växt och blivit lite starkare under kuren, men har lagt ner över 2000kr på denna kur, och tycker inte det var värt pengarna. Ångrar mig nu att jag inte fortsatte clean denna offseason.