2013-03-21, 21:33
Medlem
Vanligt med att få dålig matlust på OT? Vet att det OT ger lite sämre välmående, hänger det ihop med matlusten då?
Citera
2013-03-21, 21:36
Medlem
Hej hej! Vänder nu mig främst till er med erfarenhet av detta preparat. Hur upplever ni acne problemen under denna kur? Själv har jag som mest kört en 20/50 på dbol med små besvär unde tiden samt lite extra vid pct men inget hemskt direkt. Jag tänkte byta riktning dock till OT nu med en kur på 50/50. Kan jag förvänta mej mer acne nu tror ni? Uppskattar svar från erfarna som sagt!

PS. Jag vill tillägga att jag har anlag för acnebesvär men pga att jag sköter min hygien ordentligt så håller jag kontroll på situationen, men det är samtidigt därför jag är rädd för att den nya kuren kommer gå utom min kontroll och få bägaren att rinna över så att säga.

Tack på förhand!
Citera
2013-03-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Vanligt med att få dålig matlust på OT? Vet att det OT ger lite sämre välmående, hänger det ihop med matlusten då?

Ja jag fick dålig matlust av ot blev inte hungrig, men det gav mig inte sämre välmående än vanligt förutom problem med sura uppstötningar.
Citera
2013-03-23, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirReal
Ja jag fick dålig matlust av ot blev inte hungrig, men det gav mig inte sämre välmående än vanligt förutom problem med sura uppstötningar.

Okej, precis så jag har också! Får kämpa med maten och lite sura uppstötningar ibland.
Tack för svar!!

Mvh
Citera
2013-04-09, 10:52
Medlem
Läste i någon kur-rapport att man förväntade sig att bli hårdare på en OT- 40/50 kur. Är detta möjligt?
Anledningen till att jag frågar är att jag velar mellan OT och Var. Vill lägga på lite extra massa men ändå behålla hårdhet och vaskuläritet, tips? (obs, endast oralt än sålänge)
Citera
2013-04-09, 15:50
Medlem
schmengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimazz
Läste i någon kur-rapport att man förväntade sig att bli hårdare på en OT- 40/50 kur. Är detta möjligt?
Anledningen till att jag frågar är att jag velar mellan OT och Var. Vill lägga på lite extra massa men ändå behålla hårdhet och vaskuläritet, tips? (obs, endast oralt än sålänge)

Kör O-T. Billigare samt att du inte behöver köra högre doser för se resultat. Alla föredrar olika dock, jag lägger min röst på O-T iallafall.
Citera
2013-04-10, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schmengele
Kör O-T. Billigare samt att du inte behöver köra högre doser för se resultat. Alla föredrar olika dock, jag lägger min röst på O-T iallafall.

Ok, man kan alltså åstadkomma hårdhet och vaskuläritet genom OT då? (Kommer nog ligga på ett litet underskott btw)
Citera
2013-04-10, 09:31
Medlem
schmengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimazz
Ok, man kan alltså åstadkomma hårdhet och vaskuläritet genom OT då? (Kommer nog ligga på ett litet underskott btw)

Det kan du helt klart göra beroende på vad du äter och hur hårt du tränar

Ligga på underskott när du tar det är inga problem alls, du lär öka ändå. Gör ditt bästa i att försöka hitta riktig O-T bara så kommer du inte bli besviken.
Citera
2013-04-10, 10:24
Medlem
Citat:
Det kan du helt klart göra beroende på vad du äter och hur hårt du tränar

Ligga på underskott när du tar det är inga problem alls, du lär öka ändå. Gör ditt bästa i att försöka hitta riktig O-T bara så kommer du inte bli besviken.

Ok, tack för ett vettigt svar! Får fundera ett tag till på vilket prepp de blir
Citera
2013-04-10, 10:28
Medlem
schmengeles avatar
Haha har du pengar över så kör båda vettja
Men båda preppen är egentligen rätt lika, bara att du får dosera anavar högre.
Citera
2013-04-10, 10:33
Medlem
Citat:
Haha har du pengar över så kör båda vettja
Men båda preppen är egentligen rätt lika, bara att du får dosera anavar högre.

Haha ok, nja men är hellre beredd att lägga till lite för att få kvalle än att snåla å få skit
Låter dumt att både köra anavar och OT, käns som att levern får rätt mycket stryk då man måste upp på rätt höga doser om man vill ha ut mycket från båda (har tänkt mig en 50/50 kur) skulle i så fall bli 100mg ed, känns lite väl lr?

Hur är det med spårtider på OT, tycker mig aldrig få något riktigt svar på det???
Citera
2013-04-10, 17:46
Medlem
straight-ballers avatar
Tja! Jag har kört en 60/40 OTkur, och avslutade den för ca 2 veckor sedan. Om jag skulle lämna ett pissprov nu, hur skulle det se ut? Borde inte mina testosteronnivåer vara lägre än normalt nu 1-2 veckor efter kuren..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in