2015-12-11, 03:30
Medlem
nextdays avatar
Nu var det länge sen jag tog tjo, men under avtändningen brukade jag lyssna på Ooh child things are gonna get easier

https://www.youtube.com/watch?v=In7enKVo2xo

Tänka positiva tankar om det snart kommer gå över och tänka tillbaks på roliga konversationer eller saker som har hänt under ruset.
Citera
2015-12-11, 03:32
Jag får ingen AT att tala om. Möjligtvis är jag lite däven, men det beror snarare på sömnbrist och dåligt näringsintag. Det är dock en förbannelse eftersom det innebär att jag brukar substansen oftare.
Citera
2018-01-27, 03:15
Medlem
Pallar inte läsa hela tråden då tjacket och metylet börjar avta. Vissa klarar sig på ett par ksalol, andra inte.. ni som har extra svårt att komma ner och få lite sömn borde testa valfri benso/sömntablett vilket är standard, men slänger ni i er mellan 50-300mg quetiapin så slår det ut ALLT och du somnar som en bäbis! Nu är inte jag någon som tar tjack så ofta, men jag tar aldrig tjack om jag inte har quetiapin förberett Hoppas detta kan hjälpa fler, peace
Citera
2018-01-27, 04:56
Medlem
KringExs avatar
Misstaget jag ALLTID gör när jag kör på Amfetamin 1-3 dygn är att jag 99% av gångerna inte har benso hemma. Då måste jag be min tjej springa och köpa två sexpack 3,5er så att jag står ut ett tag.
Det är ju egentligen så himla enkelt; Ha benso hemma, lättäten mat (fil, yoghurt, gainer osv) och sen seier-maraton tills det lagt sig
Citera
2018-01-30, 04:19
Medlem
Alienpsysvamps avatar
Det är konstigt kunde förrut skjuta amfetamin 4-5 dagar i sträck utan någon värre avtänding endast trötthet och nedstämdhet men av metamfetamin far mitt huvud helt sönder kommer hemsk ångest efter endast 2-3 intag när det börjar gå ner och där hjälper absolut ingenting inte nån benzo, cb, rivatril eller vitamin. Nu använder jag ingen dera längre eftersom jag håller på mede annat
Citera
2018-02-01, 07:23
Medlem
Harbards avatar
Aldrig åkt på något nämnvärd AT från tjack. Känns mer som en vanlig dag med ångest, som varar 2 dygn.
Citera
2018-05-27, 14:18
Medlem
Tjo. Kört tjack & xanor nu i 3.5 vecka. Funkat helt ok men nu skall jag lägga ner skiten, kommer ej köra CT då jag ej pallar.

Det som finns kvar är 60 xanor, 5g tjack, 20 stess. Inser ju att tjacket är ju bara att spola ner, men problemet är att jag knaprat xanor som en idiot. Tror jag hade 500-600.

Tips mottages gärna. Rock on!
Citera
2018-05-27, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StepBrothers
Tjo. Kört tjack & xanor nu i 3.5 vecka. Funkat helt ok men nu skall jag lägga ner skiten, kommer ej köra CT då jag ej pallar.

Det som finns kvar är 60 xanor, 5g tjack, 20 stess. Inser ju att tjacket är ju bara att spola ner, men problemet är att jag knaprat xanor som en idiot. Tror jag hade 500-600.

Tips mottages gärna. Rock on!
Ditt problem är inte tjacket. Trappa ner benso. Ät kött, fett och salt. Framförallt finns all anledning att ta igen sömn.
Citera
2018-05-27, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Ditt problem är inte tjacket. Trappa ner benso. Ät kött, fett och salt. Framförallt finns all anledning att ta igen sömn.

Jag käkar på ganska bra tycker jag ändå. Men sömn är ju inte närvarande, sjuka är att drar jag 1g å tar 10x så är jag typ exakt som jag är i vanliga livet men mår ju bättre.

Min plan är 3 benzo om dagen i en vecka sedan 1 i en vecka å sedan köra imovane för sömnen?
Citera
2018-05-27, 16:02
Medlem
Nkpgisits avatar
Detta med AT på dos hade jag lite små problem med i början när jag tog det nasalt men efter något år så finns det ingen alls.

Kan köra ett race på 5-6 dygn med sammanlagt kanske 15-20gram och gå och lägga mig nästa direkt efter en panna på dygn 5. Men tror det har att göra med att jag slår i mig allt för ofta och mycket vilket ger den välkända effekten att man blir trött istället
Citera
2018-05-27, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StepBrothers
Jag käkar på ganska bra tycker jag ändå. Men sömn är ju inte närvarande, sjuka är att drar jag 1g å tar 10x så är jag typ exakt som jag är i vanliga livet men mår ju bättre.

Min plan är 3 benzo om dagen i en vecka sedan 1 i en vecka å sedan köra imovane för sömnen?
Om det får din båt att flyta, så kör. Nedtrappningen är för att du inte ska drabbas av abstinens på benso, då det är potentiellt livsfarligt att avsluta cold turkey. Sömnen lär komma automatiskt eftersom du haft minskad sömn överlag. Protein och fett är nödvändigt för kroppens hormonbildning.
Citera
2018-05-31, 16:57
Medlem
Alla slags betablockerare som metoprolol, inderal etc är livsfarligt ihop med tjack! Det motverkar varandra och gör att man kan få livsfarliga arytmier och hjärtstillestånd. Råkar man dessutom ha astma och tar tex bricanyl så är det ännu farligare! Vill bara varna er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in