2015-06-03, 08:22
Medlem
lah-mis avatar
Ja, då ligger en här och vrider sig - igen, fast jag sa aldrig senaste gången.
Har tagit amfetamin sedan i måndags, och ännu en gång insett att jag inte pallar mer än ett dygn. Har ätit yoghurt, frukt, mjölk och lite för lite vatten.

Vid ca 05 slängde jag i mig ett gäng ikto, 3 10 mg stilnoct och rökte en ordentlig gås. Kan fortfarande inte somna, även om jag är vidrigt trött. Fryser och mår illa, ont i kroppen och precis när jag glider in i sömnen vaknar jag av hunger/törst/toalettbehov. Till råga på allt har folk blivit ovänner, tjafsat, stulit etc. Vill bara somna och sova ett decennium eller så, så tar en till stilnoct nu. Hoppas all jobbig skit visar sig vara en dröm. Nä, den här drogen har verkligen inget mer att ge mig.
Citera
2015-10-14, 12:34
Medlem
Existensens avatar
Har själv hittat en hel del lagliga saker som hjälper väldigt mycket med ruset, at'n och eventuell ångest. Min favorit är en racetam som gör en lugnare, smartare, mer euforisk och ger en mer kontroll under påverkan. Bara att pma om ni vill ha lite tips på något, skriv i så fall vad ni är ute efter för effekter!

Funderar på att starta en internetshop för tjackpundare som vill kunna fungera lite mer som dom vill. Skulle det kunna gå hem tror ni?
Citera
2015-10-14, 20:11
Medlem
jokkolikercs avatar
3 stark öl 40-50 mg stesolid och en familjepizza med extra ost i soffan framför en bra säsong av familyguy rullandes
Citera
2015-10-21, 13:56
Medlem
Kanske en dum fråga men låt säga att du smäller en ett. g.
Hur länge håller ruset i sig då generellt, ungefär då?
När brukar AT komma dagen efter eller efter själva ruset?
Citera
2015-10-21, 16:53
Bannlyst
Fy fan vad jag hatar smuts!!! Fy fan säger jag bara, har kört det engång kommer aldrig mer röra skitet!! Hur våga man ta denna smuts drog? Det heter ju FULT o SMUTS för en anledning, avtändningen ska vi inte leka med heller, har aldrig mått sånt skit efter droger. Man vill ju bara ta självmord, inget benzo eller röka hjälper mot det heller. Hade avtänding två dagar efter tre linor smuts. No more this shit drug säger jag bara..

GUD tacka att det finns KOKAIN yummi så gott o miljarder gånger bättre!
Citera
2015-10-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Hade avtänding två dagar efter tre linor smuts. No more this shit drug säger jag bara..

Nu vet jag inte om jag har förstått dig rätt men tog du bara 3 linor anfetamin och hade avtändning i 2 hela dagar?!
Låter väldigt väldigt märkligt...
Citera
2015-10-22, 03:31
Medlem
Första tiden på tjack fick jag sällan någon direkt AT att vara orolig över.
Senare och då betydligt längre race och oftare (5 dagar vaket, 2-4 dagar vila) under 8 månaders tid;
så blev at:n värre och allmänt så va kroppen slut.
AT på tjack är det värsta jag vet, Kunde ligga tro att jag skulle dö flera gånger.

Nu kan jag köra en helg då och då utan någonting att kliva av på förutom någon blodförtunnande värktablett och kalcium/magnesium. Matintag regelbundna tider, kan bli vad som helst!

Tar även ibland L-Tyrosine men vettefan om det bara är placebo. . .
Många avtändingar är nog just psykologiskt.
Som när man smyger i tjo i någons kaffe/mat och de inte ens blir påtända. . .
Citera
2015-10-22, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Nu vet jag inte om jag har förstått dig rätt men tog du bara 3 linor anfetamin och hade avtändning i 2 hela dagar?!
Låter väldigt väldigt märkligt...
Ja det var tre stora linor
Citera
2015-10-22, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Fy fan vad jag hatar smuts!!! Fy fan säger jag bara, har kört det engång kommer aldrig mer röra skitet!! Hur våga man ta denna smuts drog? Det heter ju FULT o SMUTS för en anledning, avtändningen ska vi inte leka med heller, har aldrig mått sånt skit efter droger. Man vill ju bara ta självmord, inget benzo eller röka hjälper mot det heller. Hade avtänding två dagar efter tre linor smuts. No more this shit drug säger jag bara..

GUD tacka att det finns KOKAIN yummi så gott o miljarder gånger bättre!
jaa det är fan smutsig jävla drog. När jag nu vid enstaka gånger tar amfetamin känner man verkligen smutsen. Men det gör ju jobbet enkelt ibland lixom, men känns smutsigt!! helt sant, o de är det också.
Citera
2015-10-25, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YSoy
Första tiden på tjack fick jag sällan någon direkt AT att vara orolig över.
Senare och då betydligt längre race och oftare (5 dagar vaket, 2-4 dagar vila) under 8 månaders tid;
så blev at:n värre och allmänt så va kroppen slut.
AT på tjack är det värsta jag vet, Kunde ligga tro att jag skulle dö flera gånger.

Nu kan jag köra en helg då och då utan någonting att kliva av på förutom någon blodförtunnande värktablett och kalcium/magnesium. Matintag regelbundna tider, kan bli vad som helst!

Tar även ibland L-Tyrosine men vettefan om det bara är placebo. . .
Många avtändingar är nog just psykologiskt.
Som när man smyger i tjo i någons kaffe/mat och de inte ens blir påtända. . .

ATn har iprincip försvunnit helt för mig med. Ibörjan (ca 2,5år sen) så kunde man ju ligga i sängen med världens hjärtklappningar och smärtor och tro att man skulle dö. Nu kan jag komma hem från jobbet (runt 17:00) och sjuta en redigt fin panna och sen runt 10-11 tiden så har allt avtagit utan komplikationer och då är det bara att gå och lägga sig Vägen hit var jobbig! haha kan tänka mig att det är många som har fått kämpa dit dem är idag ang AT precis som jag har gjort.
Citera
2015-11-21, 04:15
Medlem
Varför får jag sån jävla värk i kroppen efter a? Känns som jag gymmat en vecka utan att ha gjort nåt speciellt.
Har för övrigt inga jobbiga avtändningar numera (är återfallsbrukare)
Förut körde jag dygnsrace med ett ex och då tände vi av på Stesolid i.v. och Inderal. Är noga med att äta , dricka och kissa trots att jag inte känner nåt behov av det.

Just nu är värken värst men jag vill inte stoppa i mig starka opiater.

Tips?
Citera
2015-11-21, 10:56
Medlem
Brb-Toas avatar
När jag körde dos dagligen så körde jag på resorb och gainomax. Det sistnämda är det viktigaste för mig eftersom jag tappar all aptit och glömmer bort att käka. Om jag har kört på länge så kan jag bli lite stirrig och apatisk i två timmar sen är jag tillbaka på ruta ett. Rekommenderas starkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in