Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2004-03-05, 03:56
  #25
Medlem
MooGyMaNs avatar
SH ska även spelas med ett par ordentliga hörlurar, förutom totalt mörker 12 på natten och ensamhet då, annars är man en mes.

just ljudet gör f.ö. mycket av stämningen.... förutom läskigheterna så tycker jag att SH är lite småtrist pga:

1. 1000000 dörrar som är låsta... varför inte plocka bort hälften av de jävla dörrarna så man slipper rycka i dem, plus. j

2. Jag har ett hagelgevär - varför skall jag behöva hitta en nyckel till trädörren jag vill igenom? Varför måste jag hitta 600 nycklar? hur kul är det att leta efter nycklar? Jo: precis lika kul som att leta efter sin egen nyckel som ligger någonstans i rummet...
2004-03-07, 15:05
  #26
Medlem
Roll8ors avatar
Köpte Silent hill 2 med mitt PS..
Uselt köp, men inte för att spelet är dåligt. Det är för fan psykisk terror, glöm att jag skulle spela det på natten. Det mest psykande är filtret som ligger på kameran.
Resident Evil är ingenting mot SH..
2004-12-29, 12:20
  #27
Medlem
Silent hill är dem BÄSTA Spelen som finns! Så svinigt bra, ska köpa 4e spelet snart och har lika höga förväntningar som jag hade på 3an.
2004-12-29, 23:58
  #28
Medlem
ähh! silent hill är väl inte så farligt! monstren är ju inge läskiga alls! det skulle vara läskigare om det komer "riktiga" spöken istället för pyramidskallar med jättemachete. och de där krypen på gatorna är ju bara att springa förbi...

ja, jag har spelat mörka kvällar/nätter med lyset släckt
2004-12-30, 00:09
  #29
Banned
drpsyks avatar
fantastiska spel
2004-12-30, 03:13
  #30
Medlem
GucKishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jag vågar inte spela mitt silent hill

läskigt?!? pröva Friday The 13th på Commodore 64, kryper i mig när jag tänker på spelmusiken....
2004-12-30, 16:28
  #31
Medlem
Vampyros Lesboss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GucKish
läskigt?!? pröva Friday The 13th på Commodore 64, kryper i mig när jag tänker på spelmusiken....

ja, hehe det var skräck det

Dock håller jag med om att SH-serien är jävligt läskig. Mer skräckspel vill jag ha.
2004-12-30, 16:34
  #32
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jag vågar inte spela mitt silent hill

Eh? Vad är det för jävla skittråd du startar?


*TRÅD LÅST*
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback