Tjing tjing,
Det är såhär, i somras slutade jag dricka eftersom jag har feta problem med det, åkte in på behandling, men skrev ut mig själv igen eftersom jag inte alls trivdes, tyvärr..
I alla fall, jag var nykter i typ en månad, sen tog jag ett återfall som slutar som alltid annars, "cannabisöverdos" som jag kallar det (man spyr, skakar, kan inte röra sig, yr...) och skärsår.
Efter det drack jag inte mer, för mina föräldrar blev besvikna och jag hade jättemycket ångest, visste inte hur jag skulle hantera mina känslor. Det blev lite rökande och någon stesolid...
Nu har jag bytt ut drickandet mot tramadol, dessa fruktansvärda, härliga tramadolen.

Det har gått över ett halvår nu sen jag började ta dem, i början spydde jag och hade mig, men nu händer det typ aldrig. Hade ett uppehåll på cirka 1,5 vecka, tog då oxikontin istället för att fixa avtändningen. Efter den veckan var jag på tramadolen igen. Jippi.
Är uppe i ganska höga doser, cirka 1000 mg. Har testat trappa ner, sluta tvärt, gå av dem med hjälp av Fentanylplåster men nej.. Jag är så fruktansvärt svag för droger och alkohol.
Är det någon som har förslag? Har någon varit på avgiftning på grund av tramadol? För det är det jag tänker mig nu och sen någon behandling för allting, bearbeta traumatiska händelser och allt som hänt under "alkoholåren".
Tack för seriösa svar