• 1
  • 2
2010-02-02, 18:42
Medlem
Nu har jag gått runt och tänkt på om man kan göra " hash " av spice men kan inte riktigt bestämma mig om det funkar eller ej.

Jag tänker som så, att om man inte gör det med aceton metoden, utan lindar det i plast som man lindar runt papper och spolar vatten på det och sen in i ugnen ( inte säker på att det är exakt så man gör, men något liknande), borde det inte bli en " hash " bit av det då ?

Men är som sagt inte säker, så jag undrar vad ni tror om detta, om någon har testat eller om ni tror det är värt att testa
Citera
2010-02-02, 18:49
Medlem
Spritpennas avatar
Det var det onödigaste jag hört på länge.

Varför inte bara köpa pulver från PM och blanda eget?
Citera
2010-02-02, 18:54
Medlem
Om vi håller oss OnT så undrade jag om man kunde göra " hash " av spice. Jag är inte intresserad av något pulver eller något annat, ville bara ta reda på om detta funkar
Citera
2010-02-02, 18:57
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xzibitez
Nu har jag gått runt och tänkt på om man kan göra " hash " av spice men kan inte riktigt bestämma mig om det funkar eller ej.

Jag tänker som så, att om man inte gör det med aceton metoden, utan lindar det i plast som man lindar runt papper och spolar vatten på det och sen in i ugnen ( inte säker på att det är exakt så man gör, men något liknande), borde det inte bli en " hash " bit av det då ?

Men är som sagt inte säker, så jag undrar vad ni tror om detta, om någon har testat eller om ni tror det är värt att testa
Slå av brandvarnaren innan bara...

Nej men seriöst, lite intressant ändå att göra sitt spice till en klump liknande hasch!
Citera
2010-02-02, 21:02
Medlem
LURKACCs avatar
Citat:

De syntetiska cannabinoiderna är väl väldigt värmekänsliga har jag för mig?
Så det lär tappa en hel del potens.
Citera
2010-02-02, 21:10
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:

Sluta start Spice/rökmix trådar.....

(Äckliga troll)
Citera
2010-02-02, 21:32
Medlem
Använd något resin-extract (tex något som även ger effekter när det röks), och bespruta med JWH upplöst i aceton, låt torka, och där har du din jwhash klump.
Citera
2010-02-02, 23:11
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Sluta start Spice/rökmix trådar.....

(Äckliga troll)

Sluta bestämma vad folk får och inte får diskutera, jävla hitlerwannabe.
Citera
2010-02-02, 23:21
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Sluta bestämma vad folk får och inte får diskutera, jävla hitlerwannabe.

Vadå dom får diskutera vad fan dom vill.

(Men Varför Göra En Helt Ny Tråd När Det Finns En Tråd Om SpiceOlja)

Där tog dom upp "Spice-Hasch"
Citera
2010-02-02, 23:25
Medlem
alexkiings avatar
Låter lite intressant, men tror faktist det ger mer och köpa eget pulver och blanda till själv, kan man välja hur potent den ska vara själv, har aldrig gjort det själv. Men hade tänkt göra det snart
Citera
2010-02-02, 23:45
Medlem
MoBoHhs avatar
Hur får ni tag på Spice?

Peace
Citera
2010-02-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoBoHh
Hur får ni tag på Spice?