Alltså jag förstår inte riktigt poängen med den här tråden måste jag erkänna. Det känns helt enkelt som att TS utgår från att det är örterna som är rusgivande, annars ser jag inte varför man skulle vara intresserad i att "förädla" det medium som eldar på. Risken är väl som folk säger att cannabinoiderna tar skada av värmen.
gjorde typ psykadelika hash av black widow, white widow och lite super skunk. fyyyyyyyyyyfan!!!! en polare som rökt i ca 15 år (även rökt det bästa i amsterdam etc) sa att det va d sjukaste han rökt. lovar er, sjuk jävla mix.
Göra "hash" av spice? Alltså nu är jag visserligen inget fullskaligt geni inom olika substansers egenskaper. Men vore inte det ungefär som att köpa sallad på MCdonalds?
Göra "hash" av spice? Alltså nu är jag visserligen inget fullskaligt geni inom olika substansers egenskaper. Men vore inte det ungefär som att köpa sallad på MCdonalds?
Hahaha, håller med dig, ska man ändå på donken så kör man fan El Nacho nu för tiden!
Varför man nu skulle vilja göra hasch av JWH är fruktansvärt dumt, men köpt något resin typ blue lotus eller liknande och knåda in JWH pulvret i det. Pepparkaksdeg funkar säkert också...
Det går inte inte att utvinna kåda och och kristaller ur spice som blir hasch.
Just för att växtdelarna inte inehåller några som helst canabinoider.
Däremot kan du säkert ta canabinoid pulver lite bergs-get-skit eller får skit blanda.
Å kalla det för svensk tillverkad syntetiskt afghan hasch av syntet cannabinoider.
Men igentligen så får du Ts göra vad du vill du kan värma upp hela påsens inehåll på en gång till det blir en flytande genomskinlig sörja och så tillsätta lite sojakulör.
Det lär blir en klump om du inte eldar för länge.Dessutom mycket potent.
Sen kan du röka en hel påse på en gång.För man får slösa så mycket man vill.
Å nej jag trollar inte jag bara rivs med.
Det mesta går att göra.Även om det kostar skjortan och ä meningslöst.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!