Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-25, 14:07
  #2677
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazuka
Behöver tips!

Skulle köpa 2.5g brunt av en ny kran, som jag fick numret av genom en bekant. Kranen i fråga är en jävla arab babbe, som ger mig 2 bitar i näven (utan påse!?).
Kommer hem och det är undervikt på 1g!!

idioten har sitt nummer registrerad+mötte mig utanför hans hyreshus...så jag har likssom inte så svårt att hitta honom nu.

Killen trodde väl att jag är en blåögd "svenne" han kunde blåsa utan konsekvenser...
får tillägga att jag är en östblatte sj, och såna giriga jävlar lever inte längre i mitt hemland.

Så imorron drar jag hem till honom med en skiftnyckel och reder ut situationen. Ser fram emot o slå sönder hans knäskållar fall han vägrar att ställa det till rätta, det blir fett ovärt det men jag är rädd att jag kommer inte kunna stå emot frestelsen.

Ge mig bättre alternativ? Kan inte släppa det, principsak för mig oavsett om hur lite pengar det handlar om.
Typiska jävla sandapor!!
Hur gick det för dig? Hann du lugna dig och tänka över ditt beslut eller tog ilskan över?
Att inte få ärliga bitar är tyvärr något som händer dagligen. Har själv fått en "femma" som sedan visade sig vara runt 3 g. Köpte aldrig mer av kranen och spred ordet om qtt han var oärlig. Blev en eller 2 kunder mindre för honom.
Citera
2017-12-30, 20:25
  #2678
Medlem
Hämnas på en tjallare

Ett drygt fanskap har gjort mitt liv jävligt jobbigt!

Vill göra något mot han, och han ska inte ha en aning om att det var jag.

Har redan problem så vill inte att snuten ska bli inblandad!

Några tips på hur man ska förstöra livet rejält för han? Han har ej bil och bor hemma hos föreldrarna i en liten ort den sopan!
Citera
2018-01-06, 17:17
  #2679
Avstängd
Dum kompis

Har en ”kompis” som alltid ska äckla sig när han är i mitt hem senaste gången spottade han i min låda med godsaker i. Hur ska jag få han att ge sig och bli snäll? Behöver jag sparka i skallen på han för att han ska förstå
Citera
2018-01-12, 18:32
  #2680
Medlem
Min granne stjäl min mat.

Jag bor i ett bofelleskap i Norge. Ja, man delar på en lägenhet med gemensamt bad, plus kyl och frys.
Min rumsgranne som är (drumroll!!) muslim (NO SHIT!!) stjäl min mat.
Nu vill jag lära faanskapet en läxa och jag behöver tips. Kom igen nu Gubbs and Flicks!
Jag vill att denna jävla musse-pigg-jävel ska sitta på muggen i en vecka minst. Hörde om Purex men vart får man tag på sådant?
Alla förslag är välkomna!
Citera
2018-01-12, 22:28
  #2681
Medlem
Hej allihopa.

Som alla andra användare har nämnt så har jag en fiende i minnet som jag ej släppt.
För att inte outa mig så väljer bara att nämna att han gjorde livet surt för mig fysiskt samt psykiskt efteråt.

Jag hade gärna velat hämnas så pass att personen dör.. Dock tänker jag inte gå så långt.
Nedan står kort information om personen.

- Adressen står skriven hos föräldrarna.
- Kriminell så ytterliggare ekonomiskt bakslag lär inte göra så mycket. (Kronofogden osv.)
- Narkotika-användare/missbrukare.
- Tror h*n är tung i sin småstad.


Vill inte att personen ska veta att det var jag.
Chansen är god att h*n har glömt bort mig.

Tips?
Citera
2018-01-17, 22:47
  #2682
Medlem
Littlepaw13s avatar
Ponera att ni har ett ex som kukat ur TOTALT.
Verkligen, gått bananas

Säg sen att man har pass och kortuppgifter (allt). Vad kan man göra eller kan man dela med sig av sånt här?
Citera
2018-01-30, 02:52
  #2683
Medlem
Under tio års tid har en jåvla cp psykopat psykiskt, emotionellt och nu också fysiskt misshandlat min syster. Min syster tog sig loss och lämnat honom men han ger sig inte, han ger sig på och terroriserar deras gemensamma dotter, hotar hela vår familj till döden, mig kallar han jävla arabhora (?) och att han ska skicka folk att plocka mig osv. Polisen gör inte ett jävla piss. Jag vill hämnas på den här jäveln, är så ARG KOCH FRUSTRERAD. Han har eget företag och är byggare. Jag vet bara inte var jag ska börja. Jag vill verkligen förstöra hans liv. Han har förstört sina föräldrars, min systers, hans eget barn säger att hon inte vill leva om han är hennes pappa. Sin bonusarna knuffade han runt och förstörde självförtroende för totalt för att grabben har svår adhd.. skrek alltid hur jävla efter han va, dumihuvet. Alla är horor, arabknullare osv. Behöver jag säga att han är galet rasistisk. Ingen av oss har ihop det med nån arab men arabhorar och fittor som ska dö.. var skulle ni börja?
Citera
2018-02-06, 22:24
  #2684
Medlem
Göra någon illa, hur?

Har en person som jag önskar göra livet surt för, inte fysiskt, utan allmänt bara stöka till det. Anledningen är att jag hatar personen ifråga.

Några tips?
OBS! Upptäcksrisk måste vara noll.
Tack!
Citera
2018-02-13, 21:26
  #2685
Medlem
TheGreatBlackCocks avatar
Jag får lust att beställa 15 pizzor hem till Jockiboi i hans namn, hur är detta möjligt?
Citera
2018-02-13, 22:38
  #2686
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatBlackCock
Jag får lust att beställa 15 pizzor hem till Jockiboi i hans namn, hur är detta möjligt?

Ta reda på hans adress och sen är det bara att ringa en pizzeria och låtsas vara han (härma rösten) och beställa.

Har själv beställt pizzor åt folk som varit på min hatlista, utan problem
Citera
2018-02-14, 12:24
  #2687
Medlem
TheGreatBlackCocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Ta reda på hans adress och sen är det bara att ringa en pizzeria och låtsas vara han (härma rösten) och beställa.

Har själv beställt pizzor åt folk som varit på min hatlista, utan problem

Tror inte pizzabagarna vet vem Jockiboi är överhuvudtaget och lär således inte tänka på att man pratar stockholmska. Han bor väl i lägenhet och inte hus förresten? De flesta lägenhetsbyggnader har ju portkod som gör det omöjligt för pizzagubben att komma in.
Citera
2018-02-25, 04:33
  #2688
Medlem
Folk som jävlas

Om någon är på dig om en skuld, låt säga 1500kr, riktig skitsumma men för att få den här och backa utan att betala, vad är det bästa sättet att lösa detta på? I teorin då och med fysiskt våld, i teorin.
Ett knäckt ben, två? Eller sätter man en kula i benet, vad är egentligen det bästa tillvägagångssättet om man tänker psykologiskt? , Läser ju hur folk som försöker hoppa av gäng blir skjutna i benen, men är detta det bästa sättet?

Waterboarding, skenavrättning m.m? finns det någon bra forskning?

( kommer givetvis inte använda några av förslagen utan detta är enbart hypotetiskt )
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback