Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-03, 00:09
  #2077
Medlem
Ge fan i honom, men nästa gång han gör ett övertramp så stå på dig. Säg vi vill vara ifred, eller jag vill vara ifred. Skarpt och tydligt. Eller så kan du säga till honom: AVBRYT. Och om han frågar varför så säger du att han överskrider din personliga integritet, eller ditt privatliv.

Gör han inte det så har du fria händer så som jag har uppfattat det att ringa polisen och anmäla honom för allmänt ofredande. (Eller? Någon annan?)

Annars så får du acceptera situationen, säga till flickvännen att hantera det, eller knäppa ihop ryggsäcken och bege dig någonstans där du kan få lite harmoni och balans i livet.
Citera
2012-01-03, 00:22
  #2078
Medlem
ankfersens avatar
ge honom lite ricinolja så blir han nog go i magen ska du se
Citera
2012-01-03, 00:40
  #2079
Medlem
Blacknesss avatar
Lägg ett par droppar lsd i hans glas mjölk, omöjligt att upptäcka med analys och de kommer förmodligen bara tro att han fått en helt vanlig psykos alt. uppvisat de första tecknen på schizofreni.
Citera
2012-01-03, 00:42
  #2080
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkules08
Min noggergranne valde att ringa störningsjouren av någon anledning, kl 21:00 på en fredagskväll för att jag satt och pratade med några polare. Inte alls högljut. Funderar på att släppa ner spindlar i hennes brevlåda. Vad sägs?

Eller häll ut smör eller något halt utanför dörren, så när hon går ut så ramlar hon ner i trappen?
Citera
2012-01-03, 00:47
  #2081
Medlem
Illusioners avatar
Hämnas... Skärp dig! Prata med honom, säg att du inte accepterar hans beteende.
Citera
2012-01-03, 01:07
  #2082
Medlem
Snaikstus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blopp22
Några tips på hur man ska hämnas mot en 14åring som har jävlats bokstavligen dygnet runt s fort jag och min flickvän varit hemma hos henne. Han har gjort allt ifrån att sno grejer, springa in mitt i natten med en videokamera, slagit sönder min flickväns rum (glassplitter på golvet... och en helt trasig dörr), läsit massor av sms, sprejat färg och skrikit hela tiden samt att han slåss. Även hans mamma har "gett upp".
Han är kåt på sin syrra. Morsa som har "gett upp"? Hah, luktar WT-familj lång väg.

Citat:
Ursprungligen postat av Blopp22
Jag kan tillägga att han nyligen fått en flickvän.
Rökridå. Han är sugen på sin syster.

Citat:
Ursprungligen postat av Blopp22
Flera grejer. Tänker inte gå så långt som våld eller vandalism av dyrare saker iaf.
Funderar på bl.a. laxermedel, klippa internetkabel, filma dem å lägga upp på youtube m.m.
Enkelt. Smyg in en filmkamera i hans rum som fångar honom när han runkar. Hota med att visa filmen för hans klasskamrater.

Eller så underminerar du hans förhållande för att jävlas tillbaka.

Det bästa är egentligen att vänta tills du och lillkillen är ensamma. Ta strypgrepp på honom och tryck upp honom mot en vägg samtidigt som du håller en kniv under hans ena öga och väser: -Hörredu, din lilla jävla pissråtta. Jag är jävligt trött på dig nu, fattar du det? Jävlas du med mig en gång till så ska jag rista in din jävla bokstavsdiagnos i pannan på dig och mata min grannes hund med din kuk.

Lycka till.
Citera
2012-01-03, 01:11
  #2083
Medlem
H.E.L.s avatar
Hans tjej ska ju inte behöva lida för hans dumhet. Gör en fälla vid dörren till din flickväns rum. Så nästa gång han klampar in och ni är där så får han en påle genom bröstet. Vi schnackar rambofälla.
Citera
2012-01-03, 01:55
  #2084
Medlem
ajajs avatar
vad sägs om att ni träffas hos dig istället? eller alternativt flyttar ihop
Citera
2012-01-03, 13:12
  #2085
Medlem
Finlandssvenskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blopp22
Funderar på bl.a. laxermedel, klippa internetkabel, filma dem å lägga upp på youtube m.m.

Så hon stackarn ska lida för att du måste uppföra dig lika idiotiskt tillbaka? Hon har väl inte gjort nåt...?

Och jag är skeptisk till om det hjälper, han lär väl bara bli ännu mer galen?
Citera
2012-01-03, 13:28
  #2086
Medlem
Tänkte hämnas lite på en jävel jag har känt sen mellanstadiet. Han jävlades med alla yngre och nu är det lite hämnd dags.

Vad ska jag göra? Make me proud, flashback.
Citera
2012-01-03, 15:10
  #2087
Medlem
Cmlhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ITK86
Hej.

Skulle behöva lite idéer för följande scenario:

Jag var otrogen mot min flickvän för ett tag sedan, och nu vill flickvännen se henne lida.
Är det någon som har nåt bra förslag på hur man kan utföra olika hämnder över internet eller annat utan att behöva ta sig ut till den berörda?

Svar som att hälla hårborttagningsmedel i personens schampo är inte aktuellt. Det måste göras på avstånd. Tack


Vänta nu....
DU var otrogen mot din flickvän, och nu vill HON att flickan som du var otrogen med ska lida?
Är det bara jag som tycker att detta verkar helt jävla puckat....är det någon som hon vill se ska lida är det väl du?

Jag är ingen moralkärring, har själv varit otrogen, men ändå....det ska väl inte drabba tjejen du var med....
Citera
2012-01-03, 16:50
  #2088
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catfacov
Tänkte hämnas lite på en jävel jag har känt sen mellanstadiet. Han jävlades med alla yngre och nu är det lite hämnd dags.

Vad ska jag göra? Make me proud, flashback.

Tänd eld på en påse hundbajs och kasta på honom! Gärna när han har "dyra" kläder på sig.
Ha gärna en mask på dig så han inte känner igen dig, typ Halloween-masken
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback