2011-08-30, 15:02
Medlem
ABBORREs avatar
Har du haft någon sorts relation med han, med tanke på att du postar här
Citera
2011-08-30, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE

Vi är fiender.
Citera
2011-08-30, 15:05
Medlem
1: Konfrontera honom och ge honom en smäll på käften.
2: Kasta bajs på hans bil.
3: Kasta bajs på hans fönster.
Citera
2011-08-30, 15:10
Bannlyst
Mod får gärna flytta tråden om den ligger fel.
Citera
2011-08-30, 15:14
Medlem
porterpottys avatar
fråga han nästa gång du ser han, om det är tillåtet därifrån han kommer att mörda sina barn genom att kasta dom på fönstret. förövrigt skulle jag bajsat i hans brevlåda eller tagit med bajs in på ica och gömt det bland varorna, eftersom han är chef är det han som får ta "skiten" *höhö* för det
Citera
2011-08-30, 15:17
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE

Citat:
Ursprungligen postat av Benghuvud
Vi är fiender.

Citat:
Ursprungligen postat av Benghuvud
Mod får gärna flytta tråden om den ligger fel.

Du får väl helt enkelt ge tillbaka med samma mynt. Gå in i affären och krök en märla på golvet. När du är klar så säger du:-Nu är det färdigt hynda, kom och ät!
Citera
2011-08-30, 15:21
Medlem
Hitta en av somalierns hundra lillasystrar och sen häller du i henne lagomt mycket whisky att hon blir luddig - när hon är det gör du henne i skitan och filmar när du med kletigt svärd lägger satsen i ansiktet på henne varefter du smetar ner henne i ansiktet med din dongel.

Sen skickar du upp filmen på youtube...
Citera
2011-08-30, 15:29
Bannlyst
Så jävla drygt med folk som kastar bajs på en när man runkar

Tycker du ska smeta dina händer i ditt eget bajs och sen ta på hans äpplen...
Citera
2011-08-30, 15:44
Medlem
LagerstromDenStores avatar
Hahaha, fan va kul - En neger på Ica, trodde allt dom var lite för dumma för att klara av ett sånt jobb Jag tycker att du ska klossa i en papperspåse och smula skiten.

Sen ska du ta med dig det till ica och lägga i t ex flingpaket, bland bakelserna, på golvet, slänga upp i taket, i myntskålen vid kassan, vid hans jävla äpplen som han håller så kära och medans du ändå är i gång kan du ju slänga några på honom också och säga att han glömde sina barn.
Citera
2011-08-30, 15:53
Medlem
jaybones avatar
Haha fan vad jag garvade när jag läste detta.

Nemen om du gör något som är värre än det han gjorde kommer han att hämnas ännu hårdare, sen kommer du att hämnas och så har du ett negerkrig som kan bli jobbigt, vad har han att förlora liksom?

Antingen skulle jag typ hämnas på något vidrigt sätt eller helt enkelt samla några polare och spöa honom. Eller helt enkelt gå in och prata med han som äger ica-butiken, berätta hela historien, krydda den lite med att du blivit mordhotad osv. Sen kräva att han sparkas, annars tänker du gå ut med detta i media. Om han får sparken har du ju ägt honom rejält, han lär ju inte få så många andra glassiga jobb, med tanke på omständigheterna. Tänk dig hans referenser, fick sparken för att han kastade avföring på kunderna, plus att han är neger som grädde på moset.
Citera
2011-08-30, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Haha fan vad jag garvade när jag läste detta.

Nemen om du gör något som är värre än det han gjorde kommer han att hämnas ännu hårdare, sen kommer du att hämnas och så har du ett negerkrig som kan bli jobbigt, vad har han att förlora liksom?

Antingen skulle jag typ hämnas på något vidrigt sätt eller helt enkelt samla några polare och spöa honom. Eller helt enkelt gå in och prata med han som äger ica-butiken, berätta hela historien, krydda den lite med att du blivit mordhotad osv. Sen kräva att han sparkas, annars tänker du gå ut med detta i media. Om han får sparken har du ju ägt honom rejält, han lär ju inte få så många andra glassiga jobb, med tanke på omständigheterna. Tänk dig hans referenser, fick sparken för att han kastade avföring på kunderna, plus att han är neger som grädde på moset.

Detta var faktiskt ingen dålig idé.

Om jag inte lyckas få honom sparkad så kommer jag sparka han själv.
Citera
2011-08-30, 16:11
Medlem
danzos avatar
Gå till affären och ta allt du ser sedan gå ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in