2012-01-21, 23:37
Medlem
Anon3256s avatar
Plocka honom med ett baseball trä eller något. (om du inte tror att du klarar det annars)
Citera
2012-01-21, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamahafs1
hej, under hela mitt liv. min långa jävla 20 åriga liv. har jag blivit grov misshandlad kränkt. och nästan mördad av min 26 åriga bror. som har slagit mej så jag kunde knappt stå. och nu tänker jag fan hämnas. vill att han ska uppleva det jag fick. t.e.x

måndag. vaknade upp kl 6 på morgonen. om jag gick upp 3 min senare fick jag stryk. om jag inte tog på mej en tröja fick jag stryk. om jag inte gjorde exakt som han sa fick jag stryk. om jag inte lyssnade på han fick jag stryk. om jag inte hörde första gången fick jag stryk. om jag tog ett glasvatten när jag var ensam med han utan hans tillåtelse fick jag stryk. om jag inte hämtade saker åt han fick jag stryk. om jag inte tog hans om hans unge när han jobbade fick jag stryk. (var t.o.m tvungen att skolka från skolan vid den tiden ( ungefär 4 år sedan. ) han slutade misshandla mej när jag var 16. för jag hade ett ``fel i huvet´´ enligt läkarna på mälarsjukhuset i eskilstuna. jag kunde inte känna empati ALLS var helt borta. tänkte bara på att skada han. gör det nästan fortfarande. ända som får mej att inte tänka på han är min flickvän,jaga eller vara i naturen. han har brutit min arm 2 gånger. och var tvungen att ljuga för våra föräldrar att jag hade ramlat i en trappa. annars skulle han döda mej... och nu. när jag är 90 kilo. är grymt tränad. 194 lång. tänker jag fan hämnas på den fittan som förstörde hela min barndom. jag fick aldrig känna kärlek från nån av mina föräldrar. han och jag delar samma mamma. och hans pappa är någon jävla alkis som inte bryr sej om han min bror jakob. som han heter. så. flashback hur fan kan jag hämnas på denna jävul som är min bror. vad skulle ni gjort om ni skulle blivit behandlad så här från 6-16 år ålder. varje dag. 7 dagar i veckan. jag har blivit behandlad som en jävla militär hela min barndom. fick aldrig ha en fritid. min första vän jag gjorde var i 6an. och denna persson snackade jag bara med i skolan.

så flashback vafan skulle ni göra ?

Fy F@n vad jag i grunden lider med dig och tycker att allt djävulstyg borde drabba kräket.

Men den som planerar en hämnd måste alltid gräva två gravar. Risken är stor att en blir din efteråt.
På inget sätt att jag förnekar din rättmätiga känsla till att vilja slå aset i bitar.
Jag förstår att du skulle vilja tortera ynkedomen som stal din barn/ungdom.

Men nu min gode man. Tänk lite stort (inget drygt alls nu) och kolla av läget.
Du har fixat till din kropp, du ser säkert bra ut, du har säkert snygga damer osv, osv.
Din "brorsa" står ju som en "loser" i verkligheten av vad jag kan förstå.

Kan du inte vara lite djävla "Ghandi" och bara verbalt förklara för kräket vad han ställde till med och få honom att förstå vidden av sitt handlande?
Spotta kräket i ansiktet och lova honom sedan att gör han minsta misstag oavsett så avser du att hacka honom i bitar.

Kan du inte hämnas genom att fixa ditt liv snyggare och "dissa" honom mentalt?

Läkarna på Mälarsjuhuset, de har kompetenstak nageltrång så det behöver du inte bry dig om längre.

Försök fixa ditt liv så din framgång blir hans vidrigaste smärta.

Men jag förstår om du snudd på slår ihjäl honom, det är lätt för mig och sitta här och gå "Ghandi" på ditt arsel.

Hur du än gör, tänk, tänk igen och sedan gör du något. Det är bra för själen att få ur sig detta.

Mvh
Roger(Moore)
Citera
2012-01-21, 23:47
Medlem
Kaptenknoges avatar
Bryt knäskålarna på honom... Det gör jäääääävligt ont.
Citera
2012-01-21, 23:54
Medlem
yamahafs1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWsGentlemannen
Fy F@n vad jag i grunden lider med dig och tycker att allt djävulstyg borde drabba kräket.

Men den som planerar en hämnd måste alltid gräva två gravar. Risken är stor att en blir din efteråt.
På inget sätt att jag förnekar din rättmätiga känsla till att vilja slå aset i bitar.
Jag förstår att du skulle vilja tortera ynkedomen som stal din barn/ungdom.

Men nu min gode man. Tänk lite stort (inget drygt alls nu) och kolla av läget.
Du har fixat till din kropp, du ser säkert bra ut, du har säkert snygga damer osv, osv.
Din "brorsa" står ju som en "loser" i verkligheten av vad jag kan förstå.

Kan du inte vara lite djävla "Ghandi" och bara verbalt förklara för kräket vad han ställde till med och få honom att förstå vidden av sitt handlande?
Spotta kräket i ansiktet och lova honom sedan att gör han minsta misstag oavsett så avser du att hacka honom i bitar.

Kan du inte hämnas genom att fixa ditt liv snyggare och "dissa" honom mentalt?

Läkarna på Mälarsjuhuset, de har kompetenstak nageltrång så det behöver du inte bry dig om längre.

Försök fixa ditt liv så din framgång blir hans vidrigaste smärta.

Men jag förstår om du snudd på slår ihjäl honom, det är lätt för mig och sitta här och gå "Ghandi" på ditt arsel.

Hur du än gör, tänk, tänk igen och sedan gör du något. Det är bra för själen att få ur sig detta.

Mvh
Roger(Moore)

bästa kommentaren hittils tror jag faktist ska göra som du säger har faktist det ganska bra nu. köpte en stuga/litet hus för ynka 300000 kr och har vissa idér att starta en familj med min flickvän som jag har nu tycker det låter ganska bra faktist tackar för din kommentar

tråden har blivit besvarad. kan moderator låsa tråden
Citera
2012-01-22, 00:02
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Nej, Flashback är ingen kundtjänst.

/mod

Tycker precis som SWsGentlemannen skrev att du bara ska släppa skiten och vara den större människan. Börjar du slåss och ha dig är det stor risk att all sympati hamnar på honom.
Citera
2012-01-22, 00:16
Medlem
Citat:
bästa kommentaren hittils tror jag faktist ska göra som du säger har faktist det ganska bra nu. köpte en stuga/litet hus för ynka 300000 kr och har vissa idér att starta en familj med min flickvän som jag har nu tycker det låter ganska bra faktist tackar för din kommentar

Det var det jag gav mig fan på. Kan man skriva så utförligt och med känsla som du gör så TÄNKER man. Folk som tänker fixar. Du har ju fixat kropp, kärring och kåk.
Detta kan ju bara bli hur bra som helst.
Respekt!

Mvh
Roger(Moore)
Citera
2012-01-22, 01:14
Medlem
Misshandla honom inte. Bryt kontakten med honom, om han inte låter dig vara, då kan det roliga börja. Du skall utmåla dig som en pysko. Bjud in honom och bind fast honom, måla dig i ansiktet i ansiktet med läppstift/färg. Uppträd som en jävla psyko, gör honom rädd som in i helvete. Lek med han några timmar, när han går därifrån skall han darra i benen och aldrig våga snacka med dig igen.

Du skall även göra jävligt klart att om han ens försöker något mot dig kommer helvetet bryta loss. Skulle jag iallafall göra. Alla har en liten psyko inuti sig.
Citera
2012-01-22, 02:45
Medlem
ugglor-i-mossens avatar
Eller så skriver du en bok...
Citera
2012-01-22, 02:50
Medlem
Strangerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Nej, Flashback är ingen kundtjänst.

/mod

Skön kommentar!

Men jag håller med SWsGentlemannen till punkt och pricka. Bra skrivet!
Citera
2012-01-22, 05:53
Medlem
noonesnames avatar
Bind fast han med armarna i något på marken. Sedan drar du ner hans byxor och slickar honom på analöppning, tvinga honom att bajsa och fisa dig i ansiktet. Sen så säger du att det smakar och luktade gott, jag svär han kommer att bli skitarg! Alla killar tror att bajs smakar äckligt, han kommer lacka sönder!
Citera
2012-01-22, 10:54
Medlem
Tiberius.s avatar
Istället för att ruva på hämnd så tycker jag faktiskt att du bör vara tacksam mot din bror då denna familjära kamratuppfostran endast har härdat dig för det kommande livets hårda tillvaro...

Du förstår, den som säger sig vara i ljuset och hatar sin broder är ännu kvar i mörkret...

/ Tiberius
Senast redigerad av Tiberius. 2012-01-22 kl. 11:16.
Citera
2012-01-22, 11:13
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbIda
Bryt kontakten helt.
Att "slå tillbaka" ger dej inte din bardom tillbaka...Det innebär dessutom att du är lika usel som han. Nej, sträck på dej och ta hand om dina demoner på annat sätt än att slåss....Visa vem som är störst, utan att vara äldst! Att vara en "stor människa" har inget med muskler eller ålder att göra.

Det här är väl egentligen ett av de vettigare svaren här. Vad tjänar du på att slå honom? Du kan i värsta fall åka fast och det tjänar du ju inte speciellt mycket på. Åk hem till honom och säg som det är. Han har förstört ditt liv och säg till honom att han inte ska försöka kontakta dig igen. Han slog dig säkert för att han själv är en tragisk skithög, så gör inte samma sak du också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in