Citat:
Ursprungligen postat av yamahafs1
hej, under hela mitt liv. min långa jävla 20 åriga liv. har jag blivit grov misshandlad kränkt. och nästan mördad av min 26 åriga bror. som har slagit mej så jag kunde knappt stå. och nu tänker jag fan hämnas. vill att han ska uppleva det jag fick. t.e.x
måndag. vaknade upp kl 6 på morgonen. om jag gick upp 3 min senare fick jag stryk. om jag inte tog på mej en tröja fick jag stryk. om jag inte gjorde exakt som han sa fick jag stryk. om jag inte lyssnade på han fick jag stryk. om jag inte hörde första gången fick jag stryk. om jag tog ett glasvatten när jag var ensam med han utan hans tillåtelse fick jag stryk. om jag inte hämtade saker åt han fick jag stryk. om jag inte tog hans om hans unge när han jobbade fick jag stryk. (var t.o.m tvungen att skolka från skolan vid den tiden ( ungefär 4 år sedan. ) han slutade misshandla mej när jag var 16. för jag hade ett ``fel i huvet´´ enligt läkarna på mälarsjukhuset i eskilstuna. jag kunde inte känna empati ALLS var helt borta. tänkte bara på att skada han. gör det nästan fortfarande. ända som får mej att inte tänka på han är min flickvän,jaga eller vara i naturen. han har brutit min arm 2 gånger. och var tvungen att ljuga för våra föräldrar att jag hade ramlat i en trappa. annars skulle han döda mej... och nu. när jag är 90 kilo. är grymt tränad. 194 lång. tänker jag fan hämnas på den fittan som förstörde hela min barndom. jag fick aldrig känna kärlek från nån av mina föräldrar. han och jag delar samma mamma. och hans pappa är någon jävla alkis som inte bryr sej om han min bror jakob. som han heter. så. flashback hur fan kan jag hämnas på denna jävul som är min bror. vad skulle ni gjort om ni skulle blivit behandlad så här från 6-16 år ålder. varje dag. 7 dagar i veckan. jag har blivit behandlad som en jävla militär hela min barndom. fick aldrig ha en fritid. min första vän jag gjorde var i 6an. och denna persson snackade jag bara med i skolan.
så flashback vafan skulle ni göra ?
Fy F@n vad jag i grunden lider med dig och tycker att allt djävulstyg borde drabba kräket.
Men den som planerar en hämnd måste alltid gräva två gravar. Risken är stor att en blir din efteråt.
På inget sätt att jag förnekar din rättmätiga känsla till att vilja slå aset i bitar.
Jag förstår att du skulle vilja tortera ynkedomen som stal din barn/ungdom.
Men nu min gode man. Tänk lite stort (inget drygt alls nu) och kolla av läget.
Du har fixat till din kropp, du ser säkert bra ut, du har säkert snygga damer osv, osv.
Din "brorsa" står ju som en "loser" i verkligheten av vad jag kan förstå.
Kan du inte vara lite djävla "Ghandi" och bara verbalt förklara för kräket vad han ställde till med och få honom att förstå vidden av sitt handlande?
Spotta kräket i ansiktet och lova honom sedan att gör han minsta misstag oavsett så avser du att hacka honom i bitar.
Kan du inte hämnas genom att fixa ditt liv snyggare och "dissa" honom mentalt?
Läkarna på Mälarsjuhuset, de har kompetenstak nageltrång så det behöver du inte bry dig om längre.
Försök fixa ditt liv så din framgång blir hans vidrigaste smärta.
Men jag förstår om du snudd på slår ihjäl honom, det är lätt för mig och sitta här och gå "Ghandi" på ditt arsel.
Hur du än gör, tänk, tänk igen och sedan gör du något. Det är bra för själen att få ur sig detta.
Mvh
Roger(Moore)