Flashback bygger pepparkakshus!
2020-01-26, 19:24
Bannlyst
Barndomsvännerna Miiko Albornoz och John Guidetti är återförenade.
De tidigare BP-spelarna är glada över att få spela ihop igen - nu i Hannover.
- Vi är som en familj, säger Guidetti i en intervju på klubbens hemsida.

Misstänkte att Guidetti gick dit för att sin kompis spelade där, även Johns fru verkar tycka de bästa med tyskland är att de har vännerna där
Citera
2020-04-08, 07:56
Bannlyst
Undrar hur länge han klarar att hålla locket på angående hans otrohetsbarn i USA.
Citera
2020-04-10, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieHallstrom
Många bilder på dottern här: https://www.instagram.com/bre_xoxo/

Tycker ni hon är lik John?

Jäklar, har precis läst i kapp den här tråden och såg bilderna på mammans instagram. Måste säga att den påstådda dottern på många bilder är vääääldigt lik nellie! Trodde inte på historian men nu är jag näst intill säker!
Citera
2020-04-15, 14:16
Medlem
Hon taggar ju John och hans syster Carmen på många bilder som barnet är med på på Instagram och skriver "Your daughter"

Väldigt konstigt detta.
Citera
2020-04-17, 15:47
Medlem
dovAkins avatar
Ser ut att bli klubb byte igen då hannover inte har råd att ha kvar honom
Citera
2020-04-17, 16:09
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Ser ut att bli klubb byte igen då hannover inte har råd att ha kvar honom

Det är något systemfel här om man vill spela fotboll.
Hannover säger tack men nej tack.
Dom klarar inte 50 miljoner kronor + 500.000:-/månadslön.

John Guidetti är uppe i summor som inte speglar av sig på en fotbollsplan. Vilket leder till bänknötande och uteblivet spelande öht.

Stålar i paritet med kvalitet leder t ökat spelande och chans att växa på flera sätt. Men det finns en girighet.
Nu sitter John Guidetti högt i lön men som sagt;
-Han håller inte måttet som producerande fotbollsspelare för den lönen. Leder till sist till frysboxen.

Citera
2020-04-17, 18:21
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Det är något systemfel här om man vill spela fotboll.
Hannover säger tack men nej tack.
Dom klarar inte 50 miljoner kronor + 500.000:-/månadslön.

John Guidetti är uppe i summor som inte speglar av sig på en fotbollsplan. Vilket leder till bänknötande och uteblivet spelande öht.

Stålar i paritet med kvalitet leder t ökat spelande och chans att växa på flera sätt. Men det finns en girighet.
Nu sitter John Guidetti högt i lön men som sagt;
-Han håller inte måttet som producerande fotbollsspelare för den lönen. Leder till sist till frysboxen.

Om han vill tjäna pengar, får han dra till Kina, Qatar eller Saudiarabien.
Citera
2020-04-17, 20:59
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Om han vill tjäna pengar, får han dra till Kina, Qatar eller Saudiarabien.

Absolut.
Men då leva anonymt från Sverige och bara harva för att ekonomiskt trygga framtiden.
Gated Community. Inlåst.

Sportsligt ge upp landslag och stora mästerskap.
Inget fel i det om man målmedvetet vet vad han gör och inte knorrar och vill ha allt.
Pengar räcker ju långt.

Citera
2020-04-21, 18:35
Medlem
Hinterstoissers avatar
Fick en rekommendation på youtube att se ett klipp där John Guidetti och hans flickvän svarade på dumma frågor som folk skickade in (ja, ni får döma mig för att jag fick det rekommenderat). Hursomhelst så kollade jag ett par minuter och det det blev smärtsamt tydligt att John Guidetti inte kan tala svenska. Han låter som om han vore uppvuxen i Rinkebyghettot. Han har lite italienskt påbrå tror jag och han började sina dagar i Afrika med familjen om jag inte minns fel. Men hans föräldrar var väl också där för att de är/var läkare, så hur kan han, om han har så högutbildade föräldrar (som jag gissar inte flyttade botkyrka vid hemkosten till Sverige) prata svenska med brytning som en hitrest hottentott?
Citera
2020-04-30, 10:03
Medlem
Att John är fruktansvärt efterbliven, oskön i sina försök till att vara skön och väldigt osympatisk vet vi alla. Här får han bevisa det också med helt egna ord.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/kJV3nQ/det-skottet-mot-det-laget-det-var-stort-som-satan

När han med egna ord får sammanfatta sin tid i Celta så tar han alltså upp hur man kunde vinna priser på träningar, macbooks och ipads. Det är produkter som varje arbetande svensson kan köpa när som helst och redan har hemma. Det är samma priser som man vinner som säljare i elektronik butiker. Det är vad som var kul med träningarna säger en spelare som har en månadslön som en svensk årslön.

”Hade jag fått Aspas straff mål på mitt målkonto, hade jag spelat i everton” bla bla. Faktum är John att du fick ta en straff i Celta, som du själv beskriver att du missade, du kan ju börja med att göra mål. Faktum är ockdå att du spelade i PL och gjorde 0, du kunde inte ens spela in dig i ett sämre lag än everton.

Din säsong i Celta var medioker och efterföljande fotbollsår så har du inte presterat något. Nu lär Covid döda din utlandskarriär så det blir väl att komma hem och lira i allsvenskan.

John är fotbollssveriges största fraud tyvärr.
Citera
2020-04-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinterstoisser
Fick en rekommendation på youtube att se ett klipp där John Guidetti och hans flickvän svarade på dumma frågor som folk skickade in (ja, ni får döma mig för att jag fick det rekommenderat). Hursomhelst så kollade jag ett par minuter och det det blev smärtsamt tydligt att John Guidetti inte kan tala svenska. Han låter som om han vore uppvuxen i Rinkebyghettot. Han har lite italienskt påbrå tror jag och han började sina dagar i Afrika med familjen om jag inte minns fel. Men hans föräldrar var väl också där för att de är/var läkare, så hur kan han, om han har så högutbildade föräldrar (som jag gissar inte flyttade botkyrka vid hemkosten till Sverige) prata svenska med brytning som en hitrest hottentott?

Sök lite mer på Guidetti på YT så hittar du ett klipp när han är ”hemma” i rissne och går och köper kebab med patrick Ekwall
Citera
2020-05-01, 15:33
Medlem
Hinterstoissers avatar
Citat:
Sök lite mer på Guidetti på YT så hittar du ett klipp när han är ”hemma” i rissne och går och köper kebab med patrick Ekwall

Haha, jösses, det var det värsta! Det där området är ju inte Sverige, tragiskt att se så vårt fina land har blivit... Men tillbaka till ämnet, John, den sista frågan och svaret på densamma är ju fantastiskt.

- Jag är mycket här.
- Har du bott här ens?
- Nä, jag har aldrig bott här. (Följt av den där tomma flackande blicken som stirrar ut i intet)

Han har gett sig själv den där kulturen känns det som, och ingen vuxen verkar ha hindrat honom, bedrövligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in