Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-15, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
John Guidetti är svagbegåvad, han är tom extremt svagbegåvad, givetvis så är SG också svagbegåvad, lika barn leka bäst. Där har du svaret på din fråga, svårare än så är det inte.

De fotbollsproffs som inte är svagbegåvade kan med lätthet räknas på handens fem fingrar. T ex i vårt fina landslag är det bara Ekdal som besitter lite högre intelligens. Övriga är definitivt under medel eller just svagbegåvade.
Citera
2022-12-16, 07:32
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Gällande vadå?

Har en kompis kompis som är bekant med närstående (ej släkt) till John.

Men med tanke på att jag själv bara snackar med denne vän några ggr per år tror jag knappast att vi kommer att prioritera John John i våra samtal.
Är barnet bara ett rykte kan vi räkna bort det men det är ju shady att det framkom så pass långt innan han krita på för aik.
Citera
2022-12-16, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Är barnet bara ett rykte kan vi räkna bort det men det är ju shady att det framkom så pass långt innan han krita på för aik.

Jag håller med. Ingen rök utan eld.

Det enda jag fått veta om John John är att han är (mycket) trevlig och inte glömmer sina rötter (läs: polare från förr) men även att han kan vara lite barnslig och att det är andra (tjejen? Föräldrarna? Agenten?) som sköter i princip allt utanför fotbollen. Han har tydligen fastnat i tonåren mentalt (min tolkning). Typ. Men vad vet jag? Min källa är ju som sagt tredjehands eller snarare fjärdehands uppgifter så aftonhoran kanske är en bättre källa....
Citera
2023-01-02, 21:33
Medlem
Ramlade över denna tråd häromdagen. Hade aldrig hört om JGs dotter i USA tidigare så googlade lite efter läsning i denna tråd

Mamman till dottern har dessvärre en privat insta numera, men hon är aktiv på Twitter. Om någon tvivlar på om ryktet är sant; läs detta inlägg från december: https://mobile.twitter.com/BreReck/status/1603088739726938112?cxt=HHwWgMDSreOtqL8sAAAA

Hon verkar iallafall vara helt övertygad om vem som är pappan till hennes barn.

Finns även denna tweet från tidigare i år där detta bekräftas: https://mobile.twitter.com/BreReck/status/1495847478234652677
Citera
2023-02-02, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggaAlien
Ramlade över denna tråd häromdagen. Hade aldrig hört om JGs dotter i USA tidigare så googlade lite efter läsning i denna tråd

Mamman till dottern har dessvärre en privat insta numera, men hon är aktiv på Twitter. Om någon tvivlar på om ryktet är sant; läs detta inlägg från december: https://mobile.twitter.com/BreReck/status/1603088739726938112?cxt=HHwWgMDSreOtqL8sAAAA

Hon verkar iallafall vara helt övertygad om vem som är pappan till hennes barn.

Finns även denna tweet från tidigare i år där detta bekräftas: https://mobile.twitter.com/BreReck/status/1495847478234652677

När sanningen presenteras av media så lär Sanna Guidetti påstå att hon ej hade en aning fast sanningen är att flera personer berättat för henne och hon valt att ignorera. Fyfan
Citera
2023-02-02, 06:38
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Om mamman i USA haft tillgång till lite DNA från John hade hon kunnat göra ett faderskapstest. Tänk vilket scoop om någon i Sverige hade skickat något med Johns DNA på till mamman. Kan vara ett hårstrå, en läskburk han druckit ur eller vad som helst
Citera
2023-02-02, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Om mam man i USA haft tillgång till lite DNA från John hade hon kunnat göra ett faderskapstest. Tänk vilket scoop om någon i Sverige hade skickat något med Johns DNA på till mamman. Kan vara ett hårstrå, en läskburk han druckit ur eller vad som helst
Detta måste ske! Någon runt AIK måste ju läsa här och kunna fixa det. Bra plan, om det nu är så enkelt?
Citera
2023-02-02, 15:32
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
De fotbollsproffs som inte är svagbegåvade kan med lätthet räknas på handens fem fingrar. T ex i vårt fina landslag är det bara Ekdal som besitter lite högre intelligens. Övriga är definitivt under medel eller just svagbegåvade.

Varför tror du kvinnliga fotomodeller och fotbollsproffs är
" a match made in heaven " ...
Citera
2023-03-14, 17:05
Medlem
Sag JG pa Grona Lund i somras, gled runt och sag ut som nagon direkt ifran en brottsutredning. Den typiska frillan, luggen framat och klippt rakt av (jag hade sadan frilla nar jag gick pa dagis slutet av 70-talet). Den harliga obligatoriska vaskan runt halsen, Gucci, LV eller vad det var. Mjukisbrallor Adidas och fargglada NIKE sneakers. Pengar kan inte kopa klass, smak och stil!

Hans polare sag likadan ut, men givetvis med svart harfarg.

Han ar ett barn med for mycket pengar, dessutom ar han ingen vidate fotbollsspelare, precis som Durmaz, slut som spelare. Kommer inte tillfora Gnaget nagonting, tar bara plats.
Citera
2023-03-14, 17:12
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat
Kommer inte tillfora Gnaget nagonting, tar bara plats.

Synnerligen stor plats i Guidettis fall.
Citera
2023-03-14, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
När sanningen presenteras av media så lär Sanna Guidetti påstå att hon ej hade en aning fast sanningen är att flera personer berättat för henne och hon valt att ignorera. Fyfan
Hade väl vart schysstare att stötta dottern i usa. Men enligt svensk pk är det bättre och mer humant att stå i rissne o prata rinkebysvenska isf att ta hand om sina barn
Citera
2023-03-14, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Om mamman i USA haft tillgång till lite DNA från John hade hon kunnat göra ett faderskapstest. Tänk vilket scoop om någon i Sverige hade skickat något med Johns DNA på till mamman. Kan vara ett hårstrå, en läskburk han druckit ur eller vad som helst
Det är inget scoop att han e farsa till ungen. Det som är ett scoop är att svenyk pk press utlämnat detta barn istället för att stötta barnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in