Flashback bygger pepparkakshus!
2015-01-20, 09:57
Medlem
fuskas avatar
Någon som äger en Firefly?

Efter att ha lagt ner allt för mycket tid på att läsa/titta/lära sig om alla vaporizers som finns nästan så har jag kommit fram till att FF passar mig bäst. Lätt rengjord, behövs inte mycket i den och man kan ta när man vill.
Har en MFLB nu och gillar den, men den bränner alltid lite mot slutet när man börjar tappa focus så vill skaffa en ny.

Så FF ägare berätta om den.

Och varför är folk så himla anala med "clouds"? slöseri ju.....
Citera
2015-01-20, 18:18
Medlem
Kompisen beställde en Arizer Air från Namaste i fredags em. Den kom med FedEx igår. Snabbare går ju inte. Dessutom var det ett 10% avdrag på priset i fredags totalt 1.885:-. HELNÖJD.Ha det.
Citera
2015-01-20, 22:05
Medlem
globglobas avatar
beställde precis en, får vi se när den kommer ! spännande.
Citera
2015-01-21, 01:52
Medlem
Bamsebjorns avatar
Beställde en Arizer Solo under tisdagen, återkommer med recension när jag får den. Äntligen ska man bli en stoner på riktigt!
Citera
2015-01-21, 13:37
Medlem
Kan någon snäll själ pma mig om en bra sida för vaporizer? Kan inte bestämma mig-.- Priset har ingen betydelse.
helst den bästa som finns xD
Citera
2015-01-21, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsebjorn
Beställde en Arizer Solo under tisdagen, återkommer med recension när jag får den. Äntligen ska man bli en stoner på riktigt!
Arizer Solo funderar också på att lägga en beställning på den :O vilka sida beställde du ifrån?
Citera
2015-01-21, 14:04
Medlem
Mr.Shadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
Kan någon snäll själ pma mig om en bra sida för vaporizer? Kan inte bestämma mig-.- Priset har ingen betydelse.
helst den bästa som finns xD

Om priset inte har någon betydelse så rekommenderar jag Da Vinci Ascent, den har jag köpt och kört några timmar med sammanlagt. Väldigt nöjd!!

Du hittar vaporizern här: http://smoketower.com/vaporizers/davinci.html

Men givetvis kan du hitta den på fler ställen på internet.
Citera
2015-01-21, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Shadow
Om priset inte har någon betydelse så rekommenderar jag Da Vinci Ascent, den har jag köpt och kört några timmar med sammanlagt. Väldigt nöjd!!

Arizer solo, ARIZER EXTREME-Q , och Da vinci ascent. Svårt att bestämma mig faktiskt. Har du haft andra vaporizers innan? Är du jättenöjd med den du har nu?
Citera
2015-01-21, 14:43
Medlem
Mr.Shadows avatar
Citat:
Arizer solo, ARIZER EXTREME-Q , och Da vinci ascent. Svårt att bestämma mig faktiskt. Har du haft andra vaporizers innan? Är du jättenöjd med den du har nu?

Nej dessvärre har jag egentligen ingenting att jämföra med. Men vänner som testat andra modeller påstår sig känna skillnad. Ångan ska enligt dessa vara "renare" då den går genom glas och inte kommer i kontakt med plast eller annat. Om det är inbillning eller ej vet jag inte.

Jag är riktigt nöjd med min, god batteritid och det är riktigt härligt att kunna ställa in temperatur. Jag börjar på 193 grader cirka och sedan jobbar jag mig uppåt mot omkring 210 grader innan jag ger mig.
Citera
2015-01-21, 14:59
Medlem
Citat:
Nej dessvärre har jag egentligen ingenting att jämföra med. Men vänner som testat andra modeller påstår sig känna skillnad. Ångan ska enligt dessa vara "renare" då den går genom glas och inte kommer i kontakt med plast eller annat. Om det är inbillning eller ej vet jag inte.

Jag är riktigt nöjd med min, god batteritid och det är riktigt härligt att kunna ställa in temperatur. Jag börjar på 193 grader cirka och sedan jobbar jag mig uppåt mot omkring 210 grader innan jag ger mig.
Alright, tack så mkt. Så krånglig som jag är, så köpte jag en arizer solo efter alla positiva recensioner i tråden.

Köpte en på Narmastevapessweden Återkommer när jag har fått min vaporizer
Citera
2015-01-21, 17:06
Medlem
crystal42s avatar
Citat:

DaVinci Ascent + F-bomb diffused bubbler. Riktigt bra combo.
Citera
2015-01-21, 19:38
Medlem
Bamsebjorns avatar
Citat:
Alright, tack så mkt. Så krånglig som jag är, så köpte jag en arizer solo efter alla positiva recensioner i tråden.

Köpte en på Narmastevapessweden Återkommer när jag har fått min vaporizer
Även jag inhandlade från Namaste Vape! Passade även på att köpa våg, grinder samt lite Northern Lights så hoppas på en dunderhelg, bokstavligt talat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in