• 1
  • 2
2010-01-28, 13:49
Medlem
Playcontrols avatar
Hej,

Jag letar efter porrfilmer som man kan kolla på tillsammans med flickvännen.
Vi har kollat på en del tillsammans, men alltså sån skit som går på canal+ etc är helt värdelöst. Vill inte ha någon film där det bara juckas in och ut i 40minuter utan vill ha nåt mer upphetsande...

Ingen extremporr heller utan det ska vara nåt man kan ha på och kolla på och bli upphetsad utav, mycket smek och väldigt "hett" "intensivt" osv, ska heller inte vara i någon kliniskt rent 1000miljoners villa i konstiga ställningar med 20 spotlights mot de som juckar... Utan lite mer mysig stämning.

Har ni några tips på sådana här filmer? Har sökt efter det här på FB men inte hittat nåt.

Inga klipp som buffrar heller..

Jaja, hoppas någon vet någon bra sådan här film

Mvh
Citera
2010-01-28, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playcontrol

Har sökt efter det här på FB men inte hittat nåt.

Gör ett nytt försök!

Den här frågan har jag sett hur många gånger som helst här i forumet.
Citera
2010-01-28, 14:09
Medlem
cannaBes avatar
Finns redan minst 5 trådar om det Men filmen Pirates har fått bra kritik av många tjejer, fast jag och mitt ex tyckte den var ganska kass.
Citera
2010-01-28, 14:09
Bannlyst
Finns miljoner sådana här trådar. Sök!
Citera
2010-01-28, 14:34
Medlem
Playcontrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panguu
Gör ett nytt försök!

Testa sök själv vetja, sök på t.ex. "porrfilmer och flickvän" etc, jag får iaf "inga träffar". Sluta gå offtopic för helvete om du tycker att jag sökt dåligt rapportera tråden eller posta en länk till en liknande tråd din dumma jävla hait.
Citera
2010-01-28, 14:35
Medlem
Playcontrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Men filmen Pirates har fått bra kritik av många tjejer, fast jag och mitt ex tyckte den var ganska kass.

Ska kolla in den Tack!
Citera
2010-01-28, 15:49
Medlem
Kika lite i den här tråden...

https://www.flashback.org/t984941
Citera
2010-01-28, 16:25
Medlem
Nya Twilight XXX parodin borde väl räknas som ett måste.
Citera
2010-01-28, 18:23
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panguu
Gör ett nytt försök!

Ja och folk verkar tro att tjejer itne är individer verkar det som. Med egna kinks osv.

"Porr lämplig för tjejer" .... jadu det beror på tjejen

Gag Factor 22 och 17 Ashely Blues scener tycker många tjejer är upphetsande, medan många inte alsl blir tända.

Pirates eller Pirates 2 låter det som din tjej skulle gilla iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Noggerator
Nästan vad som helst med Max Hardcore... ladda ner och överraska henne
Likadant här, du tar för givet att tjejer bara gillar mjukporr. Så är det inte.

iaf 80% av tjejern a jag pratat porr med vill ha mer hårda och brutala grejer.

Att jvinnor söa gilla mjukporr verkar vara nåt etablissemanget försökt tuta i oss.
Senast redigerad av volvo 240 2010-01-28 kl. 18:26.
Citera
2010-01-28, 21:56
Medlem
Mr.Stanleys avatar
Lars von Trier gjorde ju porrfilmer avsedda för båda könen. Särskilt hans film Constance med Katja Kean i huvudrollen blev uppskattad av feminister och fick 5 plus i betyg av Aftonbladet (om det nu säger något?).

von Trier nådde dock inga större framgångar inom denna genre, hans bolag konkade rätt snart. Jag vet inte hur svåra hans erotiska filmer är att få tag på men det kan kanske vara värt att göra ett försök?
Citera
2010-01-29, 09:16
Medlem
Playcontrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmha
Kika lite i den här tråden...

https://www.flashback.org/t984941

Tack ska kolla där.

Citat:
Ursprungligen postat av Marcelinho
Nya Twilight XXX parodin borde väl räknas som ett måste.

Hehe, nu skulle ju både hon och jag tycka det är upphetsande och jag misstänker att jag bara kommer flabba

Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ja och folk verkar tro att tjejer itne är individer verkar det som. Med egna kinks osv.

"Porr lämplig för tjejer" .... jadu det beror på tjejen

Gag Factor 22 och 17 Ashely Blues scener tycker många tjejer är upphetsande, medan många inte alsl blir tända.

Pirates eller Pirates 2 låter det som din tjej skulle gilla iaf.

Likadant här, du tar för givet att tjejer bara gillar mjukporr. Så är det inte.

iaf 80% av tjejern a jag pratat porr med vill ha mer hårda och brutala grejer.

Att jvinnor söa gilla mjukporr verkar vara nåt etablissemanget försökt tuta i oss.

Nej helt klart tycker alla olika, men vi vill kolla på porr mer mot mjukporr hållet, vi brukar köra rätt så "brutal" sex men vill nu ha lite "mysigare" sex och då kan ju någon erotisk porrfilm hjälpa.

Några st som tipsat om "Pirates" nu så ska fixa den och se om det är nåt att ha!

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Stanley
Lars von Trier gjorde ju porrfilmer avsedda för båda könen. Särskilt hans film Constance med Katja Kean i huvudrollen blev uppskattad av feminister och fick 5 plus i betyg av Aftonbladet (om det nu säger något?).

von Trier nådde dock inga större framgångar inom denna genre, hans bolag konkade rätt snart. Jag vet inte hur svåra hans erotiska filmer är att få tag på men det kan kanske vara värt att göra ett försök?

Tack, ska kolla upp det!
Citera
2010-01-29, 12:12
Medlem
telephone80s avatar
Alla är olika men detta funkade för mig o min tjej. Jag beställde hem nån porris "for couples" men den var ju heeeelt världelös, nån muskelknutte som knullar nån brud som fakestönar i slow motion med romantisk musik..come on...

Min tjej blir avtänd då hon märker att tjejen spelar, samt av för mkt närbilder på kuken in i fittan, etc.

Så jag laddade ner så mkt amatörporr jag bara kunde från pussytorrents o piratebay o gick igenom materialet med kuk i hand och sorterade ut 10 filmer på par som älskade ömt, men ändå med lite fitta o sug (så jag blir kåt) men i lagom mängd.

Sen presenterade jag materialet för damen när hon var på humör och det gick hem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in